כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

הבנת צרכי הלקוח באמצעות תוכנה לניהול קשרי לקוחות

הבנת צרכי הלקוח באמצעות תוכנה לניהול קשרי לקוחות

עולם העסקים המודרני מחייב אותנו להיות קשובים יותר לצרכי הלקוח,
להיות ערוכים יותר להעמיד לרשותו את רצונותיו, ובעיקר להיות מסוגלים להגדיל את שביעות רצון הלקוח לאורך זמן.
תוכנה לניהול קשרי לקוחות היא למעשה אמצעי טכנולוגי המאפשר לכם לנהל,
לארגן ולפקח על כל ההתקשרות הישירה בין הלקוח לבין בית העסק.
באמצעות תוכנת ניהול קשרי לקוח, ניתן לייצר מגוון נרחב של כלים ויכולות מקצועיות, אשר הופכים פריטי מידע שונים אודות כל לקוח ולקוח שלכם לכוח שיווקי ומכירתי עצום בשבילכם.
פריטי המידע אודות הלקוחות שלכם מוזנים באופן אוטומאטי לתוך מערכת תוכנה לניהול קשרי לקוחות. תוכנה זו יודעת לכמת נתונים שונים להעדפות הלקוח,
תוך כדי התייחסות נקודתית לדפוסי הרכישה הקודמים שלו ולשביעות הרצון הכללית שלו מהשירות אותו הוא מטעם חברתכם בעבר.
ארגונים גדולים, חברות מסחריות ואפילו עסקים בינוניים וקטנים, היודעים לעשות שימוש מושכל במערכת התוכנה לצרכי השיווק והמכירה שלהם,
יכולים בלחיצת כפתור לכמת נתונים שונים אודות לקוחותיהם, וכתוצאה מכך, להבין את מהם סוגי המוצרים שהלקוחות מעדיפים,
מהם ערוצי ההתקשרות המועדפים על הלקוחות, מהם המבצעים המיוחדים בהם מעוניינים הלקוחות ועוד מגוון נרחב של נתונים אודות צרכי שיווק ומכירה.
תוכנה לניהול קשרי לקוחות מאפשרת לכם ליהנות ממערכת דו"חות פונקציונאלית, המציבה בפניכם את מכלול הנתונים והמידע על בסיס אחוזים ועל בסיס פילוח מתוכנן אותו אתם קובעים.
הרעיון הבסיסי שעומד מאחורי מערכות התכונה הוא לספק לכל עסק ועסק כלים טכנולוגיים המבוססים על טכנולוגיות מידע המסייעות לכם לארגן ולנהל באופן יעיל יותר את הקשר בין בית העסק לבין קהל לקוחותיו.
מערכות מתקדמות של תוכנות לניהול קשרי לקוחות, מאפשרות לכם ליהנות ממגוון פונקציות טכנולוגיות המשלבות בין פעולות השיווק לקהלים חדשים לבין פעולות שימור לקוח וביסוס קהל הלקוחות הקיימים כ-"עוגן כלכלי" של בית העסק.
לסיכום, תוכנה לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מאינספור יתרונות עסקיים המבוססים על הבנת מלוא הצרכים של קהל הלקוחות שלכם. בסופו של דבר, ככל שנדע יותר על הלקוחות שלנו- כך נוכל להרוויח מהם יותר !


   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM