כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

קשרי לקוחות הרחבת פתרונות באמצעות מחשוב ענן

קשרי לקוחות הרחבת פתרונות באמצעות מחשוב ענן
חזרה לתוכן העיניינים

קשרי לקוחות – והרחבת פתרונות באמצעות מחשוב ענן

הרחבת הפתרונות באמצעות מחשוב עמן, הופכת לנגישה וזולה וכך גם עסקים קטנים יותר רוכשים את התוכנה, הרעיון במחשוב ענן הוא שצריך מחשב שמחובר לאינטרנט. התשלום הוא על פי כמות המשתמשים במערכת ועל פי עלות חודשית קבועה. גם חברות בינלאומיות הצטרפו לאחרונה והתאימו את התוכנה של קשרי לקוחות לפי השוק הישראלי, כל החברות האלה אף תרגמו את הממשק של המערכת לשפה העברית. ריבוי המתחרים בשוק, הגדיל את התחרות בין הספקים וע"י כך הוזיל את עלות המערכת גם לעסקים הקטנים. המערכת מנהלת רשימת לקוחות ממוחשבת שכוללת קבלת מידע וחיתוכים לפי האזורים הגיאוגרפיים.

ניהול הזמן הוא נתון קריטי בעסקים הקטנים

פעולות  בעסקים הקטנים כמו שליחת מיילים, ניוזלטר, תזכורות ללקוחות ולעובדים על ניהול משימות ומעקב אחרי הצעות מחיר במערכת קשרי לקוחות  יחסכו זמן כך שכל לקוח יטופל באופן מידי. כל המידע מתועד במערכת ואפשר לשלוף את המידע בכל זמן אפשרי.

מעקב אחר תפוקת העובדים

במערכת קשרי לקוחות ניתן לעקוב אחר תפוקת העובדים מרגע פניית הלקוח ועד סגירת העסקה. מנהל החברה יכול לעקוב אחר פעילות של כל עובד , מי מהעובדים סגר יותר עסקאות וכיצד הוא פעל לסגירת העסקאות כמו זמן חזרה ללקוח, שיחות טלפון, שליחת מיילים ומסרונים, הצעות מחיר ועוד. כשמנהל החברה שולט בנתונים אלה, הוא יכול לייעל את העובדים ולגרום להם להגדיל את המכירות לפי  דוח פעולתם במערכת קשרי לקוחות.

שיפור בהכרת הלקוחות של החברה

על פי הנתונים שאוספת המערכת של קשרי לקוחות ניתן ללמוד על אופי הלקוחות ועל ההעדפות שלהם. ניתן לנתח נתונים אלה וע"י כך, להציע ללקוחות את המוצרים המועדפים עליהם. שיטה זו, מגדילה את הרווחיות בחברה. מערכת קשרי לקוחות, מגבירה את היעילות של החברה והיא אף כוללת כלים לניהול הליכים הקשורים לתחום קשרי לקוחות כמו מודולים שונים לניהול מתחרים, קמפיינים וניהול הצעות מחיר. זכרו כי ידע = כוח, הנתונים שמספקת המערכת יכולים להצביע על נקודות תורפה בהתנהלות החברה שדורשות שיפור מצד העובדים והכוונה ע"י מנהלי החברה.

 

 

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM