כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

קשרי לקוחות מה זה אומר

קשרי לקוחות מה זה אומר
חזרה לתוכן העיניינים

קשרי לקוחות – מה זה אומר?

קשרי לקוחות, מעשים באמצעות המחשב אך אל לנו לטעות ולחשוב שזה עוד תיקיה נוספת  במחשב שלנו. על בעל החברה והעובדים שלו, לחשוב  על וכנה זו, כעל כלי ייעול שיחבר הרבה מידע בנוגע ללקוחות, מכירות, כיצד ננהל שיווק יעיל וניהול קשרי לקוחות. התחום של קשרי לקוחות הוא נהדר, אך אל לנו לחשוב כי הוא פשוט, לוקח זמן מסוים עד שרואים תזוזה חיובית בעסק. עלינו לדעת כיצד להשתמש בכלים הנכונים. קשרי לקוחות וניהולם אינה פותרת במטה קסם את ייעול העסק, כלומר לא באופן מידי, כל פעולה כזו לוקחת זמן והשקעה של עבודה. הבנת התוכנה והאסטרטגיה של קשרי לקוחות היא מאוד חשובה לכן כל הנושא של קשרי לקוחות הוא נושא שמצריך לימוד באופן ממושך כל יום תוך כדי עבודה.

 על החברה לדעת כי קשרי לקוחות נבנים בהדרגה- כמה טיפים על מה מותר ומה אסור לעשות עם לקוחות

הקשר הרצוף עם לקוח חייב להית כמעט יום יומי וזו בעצם ההצלחה של השירות של החברה כלפיו. הלקוח חייב  לדעת כי החברה תמיד זמינה ויכולה להיענות לכל בקשותיו. על החברה להקשיב לרעיונות שהלקוח יכול להביע, אסור למנהל החברה להראות לו לבטים הקשורים לנושאים מקצועיים, אסור לחברה שהלקוח יחכה למתן תשובה כלשהי, גם אם הוא עסוק באתו הזמן שנתקבלה ממנו שיחת טלפון, על מנהל החברה לקבוע פגישה ומועד המתאים לשני הצדדים. עוד דבר שלא מקובל לעשות עם לקוחות, זה לתת לו להבין שאין לכם מספיק זמן עבורו. לקוחות, הם אלה שעליהם מתבסס העסק , לכן כל לקוח עבורכם הוא נכס שאסור לאבד.

אם יש משבר עם לקוח מסוים, מה עושים?

לא יכולה להיות קיימת בעיה שאין לה פתרון, במקרה וישנו איזה קונפליקט עם אחד הלקוחות, על מנהל החברה לפתור את הבעיה ע"י תקשורת בין אישית, הוא אמור לשמוע את טענות הלקוח ולהבין את הבעיה לעומק ובכך למצוא פתרון שירצה את הלקוח. כאשר תקשורת עם הלקוח נמשכת לתקופה ארוכה, על מנהל החברה לבחון את דרך ההתקשרות עמו ולעדכן את המעקב אחר הלקוח, בהתאם לצרכיו המשתנים.

 

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM