כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

תוכנה לניהול משימות משפר את מצב העסק

תוכנה לניהול משימות משפר את מצב העסק
חזרה לתוכן העיניינים

תוכנה לניהול משימות משפרת את מצב העסק

כל אדם שמנהל עסק יודע שזו אומנות, ושבכלל לא פשוט לנהל עסק. ניהול של עסק כולל בתוכו את הדאגה לכך שכל משימות העסק יתבצעו, בין אם מדובר על משימות פנימיות ובין אם מדובר על משימות שצריכות להתבצע אל מול גורמים חיצוניים. המשימות של כל עסק מחולקות להרבה מאוד משימות שונות, כאשר אפשר לחלק אותן בחלוקה גסה למשימות שגרתיות ולמשימות חריגות יותר. על מנת שכל אחד מהעובדים ידע מה הוא צריך לעשות למען משימה מסוימת, צריך לנהל את המשימות בצורה מסודרת ביותר. הרבה אנשים התקשו לנהל את המשימות בצורה מסודרת, ועל הרגע הזה הלכה ופותחה לה תוכנה לניהול משימות.

הכל בתוכנה

תוכנה לניהול משימות היא מאוד טובה, ואפשר להתאים אותה באופן ספציפי לפעילותו של כל עסק ועסק. תוכנה לניהול משימות היא תוכנה שאפשר להשתמש בה בשלב שבו רוצים לחלק את המשימות בין כל העובדים, אך מעבר לכך, היא מאפשר גם את המעקב והעדכונים השונים תוך כדי עבודה. כל עובד שסיים את החלק שלו במשימה יכול להכניס את העובדה הזו לתוכנה, ובצורה כזו, כל אחד מהעובדים שיש לו גישה לתוכנה, יוכל לראות את השינויים. אין ספק כי תוכנה לניהול משימות היא מאוד יעילה ועוזרת לניהול העסק, והיא מאוד שונה מהדרך שבה היה נהוג בעבר לנהל את משימות העסק.

חלוקה שונה של משאבים

תוכנה לניהול משימות לא מסיימת את העבודה שלה כאשר המשימות מסתיימות, כי אחרי ביצוע כל המשימות אפשר לנתח את הנתונים ולהפיק לקחים חשובים. אפשר להבין מהנתונים בתוכנה האם יש עובדים מיותרים, או לחילופין, האם יש פחות מידי עובדים ואולי כדאי לגייס עוד כמה כדי שהעבודה תתבצע יותר טוב. מעבר לכך, אפשר לדעת כמה עלתה כל משימה, האם הייתה זו משימה שהכניסה או הוציאה כסף לעסק, וכל המידע הזה יכול להיות מאוד רלוונטי להמשך התנהלות העסק. לסיכום, אין ספק שאחת הדרכים הטובות ביותר לשלוט על מה שקורה בעסק ולהישאר תמיד מעודכנים, היא על ידי תוכנות של ניהול משימות כי הן יעילות.

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM