כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

תוכנה לניהול משימות עוזרת לנהל בצורה חכמה

תוכנה לניהול משימות עוזרת לנהל בצורה חכמה
חזרה לתוכן העיניינים

תוכנה לניהול משימות עוזרת לנהל בצורה חכמה

כל מי רוצה לפתוח עסק יודע היטב לפתוח עסק זה אולי פשוט מבחינה פורמאלית, אך מבחינה לוגיסטית ומבחינה ניהולית זה מאוד לא פשוט להיות בעלים של עסק. עסק צריך שינהלו אותו בצורה טובה מאוד ותוך שמירה על הסדר, בין אם מדובר על המשימות השוטפות שיש לבצע בעסק ובין אם מדובר על ביצוע של משימות מיוחדות וחריגות. תוכנה לניהול משימות היא התשובה לכל אותם אנשים ורוצים להקפיד על הסדר, כי האמת היא, שללא סדר עסק יכול גם להגיע למצב שהוא לא מתפקד, וזאת למרות המוצרים הטובים שהוא מציע ללקוחות. תוכנה לניהול משימות היא תוכנה מאוד ידידותית ואינטואיטיבית, כך שלא צריך יותר מידי ידע מוקדם במחשבים, וכל אחד מהעובדים בעסק יוכל ללמוד כיצד לעבוד איתה, ואפילו בקלות.

הנתונים שיכנסו לתוכנה

תוכנה לניהול משימות היא תוכנה שיכולה להכיל הרבה מאוד נתונים, ובשלבים שונים של המשימה. מצד אחד, תוכנה לניהול משימות יכולה לשמש בתור כלי מעולה עוד לפני תחילת הפעילות, כי בעזרת התוכנה הזו אפשר לחלק את המשימות בצורה טובה בין כל העובדים שעתידים להיות מעורבים בפעילות. מצד שני, תוכנה לניהול משימות יכולה לשמש, כמובן, גם תוך כדי ביצוע המשימות עצמן, והיא מאפשר מעקב אחרי התקדמות הפעילות. אפשר לעקוב אחרי התקדמות הפעילות הן ברמה הגלובאלית של העסק בתוך ארגון, והן ברמה האישית של כל עובד.

העובדים ושכרם

בצורה כזאת, על ידי מעקב שמתאפשר עם תוכנה לניהול משימות, אפשר להבין מהו בדיוק החלק של כל אחד מהעובדים, ואפשר לתגמל אותם בהתאם לכך. מעבר לזה, התוכנה מאפשרת להבין האם אפשר היה לבצע את המשימה בעזרת ניהול נכון יותר של המשאבים, כלומר, בעזרת צמצום של העובדים או ייעול אחר של העסק. אין ספק שניהול המשימות בעסק הוא עניין משמעותי, ולכן קיימת גם אפשרות של לעדכן את התוכנה מחוץ למשרדי העסק. כל עובד שיש לו חיבור אינטרנט, סיסמא ושם משתמש, יוכל להיכנס לתוכנה ולעדכן אותה, והוא יוכל לעשות את זה גם אם הוא נמצא בבית שלו או בחו"ל.

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM