כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

תוכנה לניהול משימות עושה חיים קלים

תוכנה לניהול משימות עושה חיים קלים
חזרה לתוכן העיניינים

תוכנה לניהול משימות עושה חיים קלים

הרבה אנשים רוצים שהעסק שלהם יפעל בצורה טובה, אך הרבה מאותם מנהלים מפספסים דווקא את הדברים הבנאליים יותר, כמו ניהול נכון של משימות. כל עסק באשר הוא, בין אם זה עסק של שירותים פיננסיים ובין אם זה עסק של מזון, הוא בעל משימות רבות. חלק מהמשימות הן משימות שצריך לבצע מול לקוחות, חלק מול ספקים, וחלק מהמשימות הן משימות פנמיות של כל עסק ועסק. לכאורה, זה נראה עניין פשוט לנהל את המשימות, כי על מה כבר מדובר? אך האמת היא, שהרבה עסקים נופלים על ניהול המשימות שלהם. תוכנה לניהול משימות היא פתרון מצוין, כי תוכנה לניהול משימות מבטיחה שהעבודה תבוצע בצורה טובה, ושיהיה מעקב אחרי כל מה שקורה בכל רגע ורגע.

לפני ותוך כדי

תוכנה לניהול משימות מתאימה לכל השלבים של ניהול המשימה. הכוונה היא, כי כאשר רוצים להתחיל להתמודד עם משימה מסוימת, יש לחלק אותה לתתי משימות, וכמו כן, צרי לחלק את העבודה בין העובדים השונים. בעזרת תוכנה לניהול משימות, אפשר יהיה לבצע את החלוקה הזו בקלות וכך אפשר יהיה להבטיח להפיק מכל אחד העובדים את המקסימום שהוא יכול לתת למען ביצוע המשימה. מעבר לכך, תוכנה לניהול משימות טובה גם לשלב שבו מתבצעת המשימה, כי כך אפשר לראות מה כל עובד עושה, כמה כל עובד היה צריך להשקיע בביצוע המשימה, כמה עלה לבצע את המשימה וכדומה.

אחרי ביצוע המשימה

אין ספק כי התוכנה טובה גם לשלב שאחרי ביצוע המשימה כולה, כי בשלב זה אפשר להתחיל להסיק מסקנות. חשוב מאוד לעבור על הנתונים שעולים מהתוכנה, כי חשוב להבין מה היכן היו טעויות, איפה אפשר לצמצם את העלויות, ואיפה אפשר לעשות את הדברים בצורה יותר יעילה. תוכנות של ניהול משימות הן תוכנות אמוד נוחות, וגם אנשים שאין להם יותר מידי ידע במחשבים יוכלו ללמוד בקלות כיצד לעבוד איתן. מעבר לכך, הן תוכנות מעולות כי אפשר להיכנס אליהן מכל מקום, מספיק שיש לעובדים את הסיסמא ואת שם המשתמש, ואז אפשר להיכנס ולעדכן.

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM