כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

תוכנה לניהול משרד חכם

תוכנה לניהול משרד חכם
חזרה לתוכן העיניינים

תוכנה לניהול משרד חכם

המשרד הוא ליבו הפועם של העסק, בין אם מדובר במשרד קטן ואינטימי ועל אחת כמה וכמה אם מדובר במשרד של מפעל גדול, המשרד הוא זה האחראי להוציא את ההחלטות האופרטיביות של העסק אך גם עסוק בקיומו השוטף של העסק, המשרד אחראי על כול תיפקודי ה back office השוטפים, קשרים עם ספקים, בירקורטיה, חישובי משכורות, שעות, מצבות כוח האדם, קשרי לקוחות ואף ההחלטות האסטרטגיות והלוגיסטיות שיוצאות מצוות ההנהלה במשרד. בין כול השדות בהם צריך לתפקד היטב צוות המשרד לא פלא שלעיתים דברים נעלמים מתשומת הלב, נדחקים ומוזנחים, עד לרגע בו הם דורשים טיפול מיידי ודחוף שמפר את כול שלוות המשרד והנורמות המקצועיות הנהוגות בו. לשם מניעת מצב זה יש את הפתרון המקיף של תוכנה לניהול משרד, תוכנה זו באה לתת מענה לכול צרכי המשרד בכול אחד מהשדות בהם מורכב העסק, התוכנה הינה הפלטפורמה בעזרתה משימות, דרישות ולוחות זמנים נרשמים ומתוכננים.

תוכנה לניהול משרד מגדול עד קטן

תוכנה לניהול משרד MyBusiness CRM מתאימה לכול גודל משרד ומקיפה כול פרט מגדול עד קטן בהתנהלותו של העסק, רישום מצבת כוח האדם והשעות הדרושים להגשמת פרוייקט, הקצאת משימות וציון עמידה או אי עמידה בהם במועדם, ניתוח תפוקת העובדים ביחס לשעות וביחס למשימה, תקבולים ותשלומים לספקים, למיסים, למשכורות עובדים וכו', כניסת ספקים והוצאת הזמנות, מסירת שירות ומוצר, בכול הפרטים האלו נוגעת תוכנה לניהול משרד, הם מתוכננים באמצעותה, הדרך להשגתם נרשמת בה, יידוע המשימות לעובדים נעשה באמצעותה, הוצאת תזכורות, התרעות וכדומה- מסונכרן בה עם הoutlook-, ניתן להוציא איתם דו''חות המיידעים על רמת שביעות הרצון מהשירות, לשפר בהתאם לכך, אפשר להעלות קמפיינים שיווקים, לנתח רטרואקטיבית ביצועי העסק על מנת ללמוד על העתיד וכו''.

נגישות וקריאות

תוכנה לניהול משרד MyBusiness CRM מאפשרת כניסה התעדכנות ורישום בה מכול מחשב באופן נגיש וקל וזאת בשל אי תלותה בהתקנה על חומרה ספציפית, הנתונים המוזנים אליה נשמרים בענן ובהנתן קוד למורשים ניתן להתעדכן בהם בכול עת ומכול מחשב. תוכנה לניהול משרד MyBusiness CRM הינה קלה ואינטואטיבית לקריאה, היא אינה דורשת זמן לימוד ארוך והממשק שלה נוח וידידותי.

 

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM