כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

יתרונות שימוש ב crm

יתרונות שימוש ב crm
חזרה לתוכן העיניינים

מנהלים משרד בכל תחום עסקי כלשהוא? רוצים לשפר את יכולות ניהול המשרד, וכתוצאה מכך להוביל לצמיחה ושגשוג כלכלי של כל מרכיבי העסק? זה הזמן להכיר את כל יתרונות השימוש של מערכות CRM (customer relationship management), של חברת Mybusiness בתחום התכונות לניהול המשרד.

תוכנה לניהול משרד, היא בבסיסה כלי אופרטיבי למיצוי יכולות הארגון והניהול של כל משרד, מכל תחום עסקי, ובכל גודל. מטרת התוכנות השונות הקיימות כיום בשוק, היא להגביר את יכולת הניהול השוטפת של המשרד, תוך כדי התאמת התוכנה לצרכי כל משרד ומשרד באופן ספציפי.

כיום, בעידן האינטרנט ופלטפורמות הענן השונות, אתם יכולים ליהנות ממערכת CRM- תוכנה לניהול משרד, הפועלת באמצעות טכנולוגיית WEB, שאיננה מצריכה התקנת תוכנה למחשבי המשרד. תיעול יתרונות האינטרנט למטרות ניהול המשרד של כל אחד ואחת מאיתנו, הפכו את תרחישי הניהול השונים, ליעילים יותר, מהירים יותר, והרבה יותר פרקטיים לצרכי הניהול המודרני.

יתרונות השימוש

יתרונות השימוש במערכת CRM  של חברת Mybusiness, לצרכי ניהול המשרד, מאפשרים לכם ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • מודולים וכלי עבודה ניהוליים המותאמים לצרכי המשרד באופן ספציפי
  • יכולת עבודה ונגישות מכל נקודה המחוברת לרשת האינטרנט
  • ממשק משתמש אינטואיטיבי ללא צורך בידע טכני מקדים.
  • שירות ותמיכת לקוחות ברמה הגבוהה ביותר
  • עלות שימוש בתוכנה על פי כמות מספר המשתמשים

 

  • חיסכון בהתקנת תוכנה ועוד.

 

המודולים המקצועיים העומדים לרשותכם במסגרת תוכנה לניהול משרד באמצעות טכנולוגיית האינטרנט (WEB), מאפשרים גם לכם ליהנות מתשתיות אינטרנט מתקדמות לצרכי ניהול לקוחות באופן שוטף,

ניהול השיווק והמכירה, ניהול פרויקטים, ניהול מוקדי שירות הפועלים במשרד ועוד. כמו כן, תוכלו ליהנות מ-ממשקי דוא"ל, מערכות SMS  ועוד מודולים טכנולוגיים הנתמכים בסביבת WEB.

 

 

למי זה מתאים ?

 

תוכנה לניהול משרד מיועדת לכל משרד, מכל תחום עסקי ובכל גודל. מערכות CRM  של חברת Mybusiness, מאפשרים לכם לבצע התאמה של כלל המודולים הקיימים והפונקציונאליים לסביבת המשרד האישית שלכם, ולצרכי הניהול בו. אם גם אתם מעוניינים לשדרג את יכולות הניהול של המשרד, זה הזמן להכיר מקרוב את היתרונות התפעוליים והניהוליים של מערכות CRM  לניהול המשרד.

 

 

 

 

 

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM