כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

מאפינים מרכזיים במערכת crm

מאפינים מרכזיים במערכת crm
חזרה לתוכן העיניינים

אחד המאפיינים הבולטים של מערכת CRM  Mybusiness, טמון בעובדה הפשוטה שהוא ידידותי לכל משתמש (גם לחסרי ידע טכני ברמה כזו או אחרת), וכמובן, האפשרות להתחבר למערכת מכל נקודה המרושתת לאינטרנט. מאפיינים אלו הם למעשה היתרון המשמעותי של המערכת בתחום ניהול המשימות בארגון ובבית העסק שלכם.

מערכת CRM  Mybusiness כוללת תוכנה לניהול משימות, המאפשר לכם להתמודד עם מגוון נרחב של משימות יומיומיות בחיי הארגון והעסק ביתר קלות. התוכנה לניהול המשימות מפשטת את הליך ביצוע המשימות השונות, בכך שהיא מאפשרת לכם לשייך משימות ותתי משימות בין מספר עובדים שונים בארגון או בבית העסק.

כמות העברת המשימות לעובדים בארגון איננה מוגבלת, והיא מאפשרת לכם להעביר באופן מיידי ובלתי תלוי, משימות בין עובד לעובד, ובכך לקצר הליכי עבודה מורכבים וממושכים. תוכנה לניהול משימות המיושמת כחלק ממערכת CRM  Mybusiness, מאפשרת לכם גם התממשקות לאינטרנט, ובכך לנצל את יכולות העברת המסרים המיידית בין העובדים.

ניהול משימות באמצעות מערכת CRM  Mybusiness משפרת באופן טבעי את הספק ביצוע המשימות, דיוק בהגדרת המשימה, תכנון מבוקר ומתועד של הליך ביצוע המשימה ועוד. יתרונות אלו ונוספים, הופכים את הליך ביצוע המשימות השונות (מורכבות ככל שיהיו) ליעילות יותר, מהירות יותר ומקצועיות הרבה יותר. הנגישות לתוכנת Mybusiness CRM גבוהה ביותר, והיא אפשרית נקודה המקושרת לרשת האינטרנט, ולכל משתמש מורשה, כאשר הכניסה אל המערכת מתבצעת באמצעות שם משתמש וסיסמא בלבד. מאפיין מרכזי נוסף של מערכת ה-   Mybusiness CRM הוא היכולת להתאים את המערכת לכל ארגון ובית עסק על פי צרכיו, תוך כדי התאמת מודולים וכלי עבודה החיוניים לבית העסק.

תוכנה לניהול משימות המיושמת כחלק אינטגראלי בתוך מערכת    Mybusiness CRMמאפשרת לכם להגדיר משימות, דרכי ביצוע, סנכרון משימות לאנשי הקשר השונים באמצעות התממשקות לשרתי דוא"ל, פיצול משימות לתתי קבוצות, הגדרות מדויקות לכל משימה ומשימה ועוד.

אם גם אתם רוצים לייעל באופן משמעותי את אופן ביצוע המשימות בארגון או בבית העסק שלכם, זה הזמן להכיר מקרוב את כל היתרונות הטכנולוגיים של מערכת -   Mybusiness CR

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM