כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

מערכת CRM לניהול נכון של מוקדי שירות טלפוניים

מערכת CRM לניהול נכון של מוקדי שירות טלפוניים
חזרה לתוכן העיניינים

 

מוקד טלפוני המופעל על ידי גוף עסקי כזה או אחר, מהווה ברוב המקרים נקודת חיבור בין שירותי החברה לבין קהל לקוחותיה. מחקרים שונים בענף הצרכנות מצביעים על קשר ישיר בין נאמנות הלקוחות למוצר או השירות, לבין היכולת התפעולית של מוקד הטלפוני המופעל על ידי החברה. מוקד טלפוני יעיל ואיכותי יכול לעשות ברוב המקרים את ההבדל בין עסק הנותן שירות סביר לבין עסק המעניק שירות מצוין ללקוחותיו.

מערכת CRM  לניהול קשרי לקוחות, מיועדת גם לצרכי המוקד הטלפוני שלכם. היכולת של מוקד השירות להתמודד ולתת מענה לכמות העצומה של השיחות המגיעות אליו, תלויה בממשק המלווה את התארגנות המוקד ומתן השירות. תוכנת CRM   לניהול מוקדים טלפוניים מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות הבאים:

  • יכולת איסוף ואחסון נתונים שונים אודות הלקוחות הפונים למוקד- יכולת איסוף זו, מאפשרת למוקדנים לטפל באופן יעיל ומהיר בפניות המתקבלות למערכת, ובכך לקצר את זמני ההמתנה ולהעניק שירות מקצועי וממוקד לכל לקוח.
  • ייעול תהליכי הטיפול בפניות המגיעות למוקד באמצעות מערכת נתב המפנה את הלקוח לגורמים שונים ברמת הארגון (מוקד פיננסי, מוקד לתמיכה טכנית, מוקד מכירות וכדומה).
  • שיפור מתן השירות באמצעות שילוב פונקציות ניהול נוספות כגון: משלוח הודעת SMS, העברת דוא"ל בזמן אמת ועוד.
  • מענה אוטומאטי הפועל 24 שעות ביממה, ובחלק מהמקרים מאפשר ללקוח ליהנות ממענה אוטומאטי המסייע לו בפתרון הבעיה.
  • מערכת הנפקת דו"חות לצרכי מעקב וטיפול בפניות כאלו ואחרות המגיעות למוקד
  • מערכת כללים אוטומאטית המעדכנת על פי הגדרות מנהלי המוקד

ועוד.

מערכות CRM לצרכי ניהול מוקדי שירות טלפוניים מהוות כלי טכנולוגי מקצועי לשיפור ביצועי המוקד הטלפוני, ואף מסייעים לכם בניתוח ממצאים שונים של פניות המגיעות למוקד. כלל נתוני האיסוף הנשמרים במערכת, מעניקים למוקדן יכולת לזהות את אופי מגיש הפניה ואת מהות הפניה, עוד בטרם נוצר הקשר הראשוני בין הנציג הטלפוני לבין הלקוח מעברו השני של הקו.

חברת My Business, העוסקת בתחום פיתוח תוכנות CRM  מתקדמות, מעניקה לכם ייעוץ מקצועי בהקמת מערכות CRM המיועדות לצרכי ניהול מוקדים טלפוניים.

 

 

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM