כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות
חזרה לתוכן העיניינים

מאחורי כל עסק מצליח עומד קהל לקוחות נאמן. אם גם אתם רוצים לשפר את רמת ניהול קשרי לקוחות שלכם, זה הזמן להיחשף למערכת CRM (customer relationship management) של חברת Mybusiness. מערכת זו מאפשרת לכם ליהנות ממגוון נרחב של כלים ומודולים טכנולוגיים המיועדים לצרכי ניהול קשרי לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

ניהול נכון של קשרי הלקוחות שלכם, יכולים לתרום באופן משמועתי לצמיחתו של העסק, ואף להוביל אתכם להרחבת מעגל הלקוחות באופן קבוע ומתמיד. היתרון הבולט של מערכת CRM Mybusiness נמצא באופן ההפעלה הידידותי (לכל משתמש) של תוכנת הניהול, וגם ביכולת הנגישות הגבוהה של המערכת, שכן, מערכת CRM Mybusiness, מבוססת על טכנולוגית ה-WEB, המאפשרת לכם התממשקות למערכת מכל נקודה בה תמצאו, וזאת בתנאי שעומדת לרשותכם נקודת אינטרנט זמינה.

ניהול קשרי לקוחות- כל היתרונות

ניהול נכון של קשרי לקוחות טומן בחובו מספר רב של יתרונות מקצועיים, הן ברמת השירות ללקוח, והן ברמת אופן ניהול ותפעול העסק על כל מרכיביו. באמצעות מערכת CRM Mybusiness תוכלו ליהנות מכלי ניהול חדשניים ומתקדמים, המשפרים באופן משמעותי את ניהול קשרי הלקוחות שלכם. מערכות ה- CRM Mybusiness, מיועדות לכל עסק בכל גודל, והן מותאמות באופן אישי על פי הגדרות מדויקות ואיפיון מדיוק של צרכי העסק השונים, הן ברמת הניהול השוטף והן ברמת ניהול קשרי לקוחות של בית העסק.

בין יתר החברות שכבר עושות שימוש במערכות מתקדמות של CRM Mybusiness, תמצאו: חברות ביטוח, חברות כוח אדם, גופי תקשורת, חברות ייעוץ וליווי עסקי, חברות אינטרנט לבניית אתרים, סוכנויות נסיעות ועוד רשימה ארוכה של עסקים, גופים עסקיים, ארגונים וחברות.

חברת Mybusiness פועלת מאז שנת 2005, ומאז ועד היום התחברו לשירותי החברה למעלה מ-4,000 לקוחות עסקיים שונים, הנהנים מכל היתרונות בהפעלת מערכות CRM בבית העסק שלהם. כיום, בסביבת התחרות העסקית ההולכת וגוברת, שמירה על מעגל לקוחות קיים, והרחבת מעגל הלקוחות, הן אבני יסוד של כל עסק ועסק.

המודולים השונים העומדים לרשותכם במערכת CRM Mybusiness ,מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מכל היתרונות המתקדמים למטרת גיוס לקוחות חדשים ושמירה על לקוחות קיימים, והכול בזכות פונקציות עבודה שונות בתוכנת ניהול קשרי לקוחות.

 

 

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM