כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

תהליכים עיסקיים בארגון ומערכת CRM

תהליכים עיסקיים בארגון ומערכת CRM
חזרה לתוכן העיניינים

חברות, תאגידים וארגונים, הינם גופים עסקיים גדולים המתנהלים ברמות אסטרטגיות והטמעת תהליכי עבודה מבוקרים ומפוקחים היטב. מערכת CRM (customer relationship management), הינה מערכת המוטעמת במחשבי הגופים העסקיים הגדולים, ומאפשרת להם ליהנות ממגוון נרחב של מערכות ניהול מתקדמות לכלל צרכי הארגון.

תוכנה לניהול עסק באמצעות מערכות CRM של חברת Mybusiness, מאפשרות לכל ארגון וגוף עסקי גדול, להטמיע תהליכים אסטרטגיים ותרחישי עבודה שונים ביתר קלות, ביעילות ועל הצד המקצועי הטוב ביותר. כלי הניהול המוטמעים כחלק אינטגראלי במערכות CRM של חברת Mybusiness, מאפשרים לכל עסק וארגון (ובכל גודל), ליהנות מיכולות ניהול והטמעת תהליכים עסקיים בצורה יעילה ונכונה יותר.

הארגון שלכם צועד קדימה

ארגונים וגופים עסקיים גדולים העושים שימוש במערכות CRM של חברת Mybusiness נהנים ממגוון נרחב של יתרונות פונקציונאליים הנובעים כתוצאה משימוש אפקטיבי ב-תוכנה לניהול עסק. היתרונות השונים כוללים בין היתר:

·    גמישות גבוהה מאוד המאפשרת את התאמת המודולים של המערכת לצרכי הארגון באופן ספציפי

 

·            ממשק משתמש אינטואיטיבי ללא צורך בידע טכני מקדים.

 

·           שירות ותמיכת לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

 

·          עלות שימוש בתוכנה על פי כמות מספר המשתמשים

 

כמו כן, מערכות CRM של חברת Mybusiness מבוססות על טכנולוגית WEB, המאפשרת לכם ליהנות מתוכנה הפועלת בסביבת האינטרנט, ואיננה מצריכה התקנת תוכנה בבית העסק (ובכך לחסוך את עלויות הקמת התוכנה), וכמו כן, ליהנות ממשקי דוא"ל, מערכות SMS  ועוד מודולים טכנולוגיים הנתמכים בסביבת WEB.

 

הטכנולוגיה בשירות הארגון

 

הטמעת תהליכים עסקיים בארגון, הינו הליך מורכב ודינמי, הכולל איסוף נתוני מידע שונים, והתאמת הארגון למטרות התהליך. באמצעות תוכנה לניהול עסק המבוססת על מערכות CRM של חברת Mybusiness, תוכלו גם אתם "לפשט" את התהליך, וליהנות מאפקטיביות ניהולית בכל היבטי הארגון, לרבות, ניהול פרויקטים, ניהול השיווק והמכירות, ניהול קשרי לקוחות, ניהול משימות, ניהול מוקדי השירות ועוד מגוון נרחב של מודולים המותאמים לכל ארגון באופן ספציפי ועל פי צרכיו הניהוליים.

 

באמצעות מערכות CRM של חברת Mybusiness , תוכלו גם אתם להבטיח כי השירות המוענק ללקוחותיכם, הינו ברמה המקצועית הגבוהה והאיכותית ביותר.

 

 

חזרה לתוכן העיניינים

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM