כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

מהי תוכנה לניהול עסק - CRM

מהי תוכנה לניהול עסק -  CRM

מהי תוכנה לניהול עסק - CRM

מהי תוכנה לניהול עסק - CRM
תוכנה לניהול עסק - CRM על כל גרסותיה זוכה לפופולריות רבה במגזר העסקי בישראל.
מעטים הם שלא מכירים אותה כלל,
אך בעבורם נסביר כי מדובר במערכת איסוף מידע, הפקת דוחות, מעקב וכלי עזר ניהולי. תוכנה לניהול עסק - CRM משמשת עיניים, אוזניים ויד ימינו של כל מנהל. החשיבות של המערכת לארגון באה לידי ביטוי בהתייעלות ארגונית,
קבלת החלטות,
חיסכון במשאבים, ניהול קשרי לקוחות, שיפור השירות ועוד.
התוכנה מביאה עמה רשימה ארוכה של יתרונות והמלצות שלא כדאי יהיה לפספס.
מערכת CRM ותרומתה לארגון
אחד היתרונות הבולטים ביותר שמביאה עמה ה- תוכנה לניהול עסק - CRM הוא ניהול קשרי לקוחות. גיוס לקוחות חדשים ושימור הקיימים הוא יעד בסיסי בעבור כל בית עסק.
כל כלי מקצועי שמסייע לבעל העסק בניהול מערכת יחסים אישית עם הלקוח ללא מאמץ ניכר מתקבל בברכה.
מערכת תוכנה לניהול עסק - CRM מאפשרת לבעל העסק לזהות במהרה את הלקוחות הקבועים ולהעניק להם עדיפות.
המערכת תוכל לזהות האם הלקוח כבר פנה אל החברה בעבר, האם הוא קיבל שירות הולם ומתי כדאי יהיה לפנות אליו שוב.
המידע שמספקת מערכת כמו תוכנה לניהול עסק - CRM יקר ערך לאין שיעור בעבור בעלי העסקים. גישה אל מידע כה מדויק מאפשרת קבלת החלטות נכונות, הפקת לקחים מהירים ובעיקר התייעלות.
כאשר נשארים עם אצבע על הדופק המשאבים מנוצלים כראוי ומתקבלות החלטות נכונות. בהשוואה ליתרונות שמביאה עמה מערכת ה- CRM העלות שלה הופכת מזערית.
בתוך זמן קצר יצליח הארגון להחזיר את ההשקעה ולשפר בצורה משמעותית את התפקוד הארגוני.
תוכנה לניהול עסק - CRM למחלקת מכירות
נציגי מכירות טלפוניים שיודעים כיצד לסגור עסקאות יהיו נכס לכל חברה. מנהלי מחלקת המכירות משקיעים משאבים רבים בפיתוח כישורי מכירה והפעלת סדנאות והדרכות.
בכדי לעודד את הנציגים למכור עוד ועוד ישנן גם עמלות גבוהות שמצטרפות לכל מכירה. המערכת מאפשרת למנהלים במחלקה מעקב צמוד אודות התקופה הכללית של המחלקה והתפוקה האישית של כל אחד מהעובדים.
בכפוף לנתונים שמספקת המערכת אפשר יהיה לקבל החלטות מקצועיות בדבר העסקת נציגים חדשים, תגמולים, תגבור שעות עבודה ועוד. תוכנה לניהול עסק -
CRM מסוגלת גם לזהות לקוחות חוזרים או כאלו שפונים אל המחלקה מספר פעמים.
באמצעות רשימות של לקוחות ופניות קודמות אפשר יהיה ליצור קשר יזום עם הלקוחות הקיימים ולהציע להם מבצעים מיוחדים ללקוחות נאמנים.

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM