כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

מערכות CRM

מערכות CRM

Mybusiness CRM - מקצועיות ושימושיות לפני הכל

Mybusiness CRM היא מהחברות המובילות בארץ בתחום התוכנה עבור מערכות CRM, ניהול קשרי לקוחות וניהול פרויקטים. החברה פועלת מאז שנת 2005 בהצלחה רבה, תוך עבודה שוטפת ואינטנסיבית מול יותר מ- 4,000 משתמשים מרוצים, שעובדים עם כלי הניהול ברמה יום יומית. כלי הניהול של Mybusiness CRM נתפסים על ידי לקוחותינו ככלי מוביל וזאת בזכות החתירה לפשטות ואינטואיטיביות מבלי להתפשר על מקצועיות ושימושיות לכל אורך הדרך.
למידע נוסף הקלק כאן crm
כמו כן ניתן להירשם לתקופת נסיון

מערכות CRM – הכלי שלכם לשירותים אולטימטיביים


מערכות CRM הן אולי הכלי החשוב והמהותי ביותר לעסקים וחברות שמבקשים להפוך את פעילותם ליעילה ורווחית יותר, תוך שימור וחיזוק הקשר עם קהל הלקוחות. כיום, כמעט בכל חברה, קטנה או גדולה, הושרש השימוש במערכות CRM (customer relationship management). היתרונות של מערכות CRM הם רבים ומגוונים. עסק שהוטמעה בו מערכת כזו יכול לפקח אחר פעילותו באופן נהיר וקל יותר, רמת השירות מול הלקוח תתייעל, וככלל, מערכת CRM תסייע לארגון למקסם את הרווחים. מלבד יתרונות מהותיים אלו, מערכות CRM מושתתות על האינטרנט. לכן, מערכת כזו תוכל לחבר את בית העסק כמעט לכל אמצעי מדיה אינטרנטי ולהרחיב את סביבת העבודה לכל מקום. חשוב לציין, כי במקרים רבים מערכות CRM יכולות להתמזג אל תוך מערכת קיימת ולייעל אותה ללא צורך בשינוי דרסטי, דבר המקל באופן ניכר על העובדים.

למה Mybusiness CRM ?


תוכנת Mybusiness CRM היא ללא עוררין המובילה בתחום מערכות CRM. מערכת זו הנה אינטואיטיבית וגמישה, ולכן ניתן להטמיע אותה בכל ארגון, באופן המהיר והיעיל ביותר מבין מערכות CRM. המערכת מאפשרת לכל ארגון להתאים אותה אל צרכיו הייחודיים, ובהתאם למטרות שהוגדרו. כל זאת בזכות תכונותיה הייחודיות של המערכת. הטמעת Mybusiness CRM בארגון הנה קלה ומהירה, כך שתוכלו להשתמש בה תוך דקות ספורות. ככלל, מערכות CRM לא תמיד יכולות להתאים את עצמן לכל בית עסק ולמאפייניו הייחודיים. אולם, המערכת מבית Mybusiness היא בעלת ממשק משתמש ידידותי וקל להבנה. יתרון זה הופך אותה לתוכנה גמישה מאוד שמאפשרת להתאים עצמה לרצונות הלקוח במהירות רבה. ב- Mybusiness CRM קיים הבדל משמעותי נוסף על מערכות CRM אחרות. התוכנה מבית Mybusiness מספקת ללקוחותיה יתרון משמעותי נוסף מאחר והיא משלבת גם מודול ניהול שעות ופרויקטים.

מערכות CRM המסייעות בניהול שעות אפקטיבי - איך זה עובד?


מודול ניהול הפרויקטים הופך את תוכנת ה-CRM של Mybusiness לתוכנת ניהול הלקוחות הטובה ביותר, מאחר והיא מעניקה את הכלי המושלם, הן לניהול קשרי הלקוחות והן לניהול פרויקטים ושעות עבודה. מערכת Mybusiness CRM מציבה את עצמה כבחירה האולטימטיבית לעסקים וחברות מבוססי פרויקטים ושעות עבודה. בדיוק כמו תוכנת ה-CRM מבית Mybusiness, כך גם מודול ניהול פרויקטים הקיים בה קל להתאמה ותפעול , ויכול לסייע בקלות לכל ארגון, חברה ועסק. Mybusiness CRM הנה חברה בעלת ניסיון עשיר בתחום מערכות CRM ובאמתחתה מגוון רחב של לקוחות ובתי עסק. ניסיונה העשיר של החברה, ההון האנושי האיכותי שמרכיב אותה וההבנה כי אין ארגון הדומה למשנהו במטרותיו, בתבנית עבודתו, ובמבנה הפנימי שלו, העפילו את Mybusiness CRM מעל פני כל מערכות CRM הקיימות בשוק.

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM