כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

שאלות נפוצות על מערכת CRM

שאלות נפוצות על מערכת CRM

שאלות נפוצות על מערכת CRM

מערכת ה- CRM מעוררת עניין רב בקרב בעלי עסקים ומשתמשים חדשים. רשת האינטרנט מציעה מידע רב בנושא,
אם אתם מעוניינים ברכישת המערכת כדאי יהיה לאסוף מידע לקראת הצעד ולגלות כיצד ה-
CRMיוכל לייעל את ניהול העסק שלכם. בכדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות נציע מענה למספר שאלות בסיסיות שחוזרות בקרב משתמשים חדשים,
משתמשים פוטנציאליים ומשתמשים וותיקים שמעוניינים להפיק תועלת רבה יותר מהמערכת.
כיצד מתקינים מערכת CRM על כמה מחשבים במקביל?
המשתמשים במערכת ה- CRM זקוקים לרוב לכמה משתמשים ועמדות פעילות. כל המנהלים בחברה מבקשים לעצמם נגישות למידע במהלך כל שעות העבודה. בהתאם לכך,
המערכת מאפשרת הקמה של מספר עמדות CRM,
כאשר כל משתמש מקבל לעצמו שם משתמש משלו יחד עם סיסמה. את הסיסמאות חשוב לאבטח היטב בכדי למנוע פגיעה באבטחת המידע בארגון.
נציין כי המשתמשים יוכלו לפתוח בעצמם משתמשים חדשים ללא כל הגבלה.
נדגיש כי חיבור לרשת האינטרנט הוא תנאי סף להפעלת המערכת.
כיצד פותרים תקלות CRM
המערכת ידידותית למשתמש, לאחר הדרכה יסודית ותקופת הסתגלות מעטות הן התקלות.
במקרים בהם מופיעות בכל זאת תקלות ניתן למצוא מענה לתפעול CRM במדריכים כתובים ברשת או באמצעות פנייה אל תמיכה טכנית.
ה- CRM היא תוכנה מוכרת ונפוצה, טכנאים רבים מכירים את התוכנה ומציעים תמיכה מתאימה.
הקפידו לרכוש את התוכנה יחד עם שירותי תמיכה טכנית ותעודת אחריות, כך תוכלו לוודא כי לא תישארו עם שאלות ללא מענה.
האם המידע נגיש באמצעות טלפונים חכמים?
בתקופה בה כמעט לכל מנהל בכיר כבר יש מכשיר טלפון חכם עם חיבור לרשת האינטרנט,
אין כל סיבה שלא לעקוב אחר המתרחש בבית העסק מכל מקום. מערכת ה- CRM נגישה בכל מקום בו אפשר למצוא חיבור לרשת האינטרנט.
בכדי לקבל הדרכה ראשונית אודות השימוש בתוכנה באמצעות מכשירי טלפון חכמים כדאי יהיה לפנות לטכנאי.
ארגונים רבים כבר נהנים מגישה למידע מכל מקום,
תוכנות מתקדמות, ניתוח נתונים ושאר כלים טכנולוגיים. התחרותיות בשוק הישראלי לא מאפשרת לבעלי עסקים להישאר מאחור,
אלו שלא מתקדמים יחד עם הטכנולוגיה מוצאים את עצמם בתוך זמן קצר מחוץ לזירה.

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM