כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק

ניהול פיננסי קריטי בעבור כל בעל עסק. עסקים קטנים, גדולים או בעלי מעמד של עוסק פטור זקוקים לניהול פיננסי מקצועי.
החוק בישראל דורש זאת. בעלי עסקים שלא מקפידים לשלם במועד את תשלומי המס או להגיש את הדוחות חושפים את עצמם לקנסות ועונשים.
אין ספק כי ייעוץ מקצועי בתחום הפיננסי חיוני. תוכנה לניהול עסק שמציעה גם תמיכה בתחום הפיננסי תתגלה כבחירה חכמה.
התוכנות החדישות מאפשרות הפקת חשבוניות, מעקב אחר תשלומים, הפקת דוחות, ניתוח נתונים ומעקב אחר חובות.
תוכנה לניהול עסק למשתמשים מתחילים
אם אתם רוכשים תוכנה לניהול עסק בפעם הראשונה צפויה לכם חוויה מיוחדת. לאחר תקופת הסתגלות לא תוכלו לזכור איך הסתדרתם ללא התוכנה, תצטערו על כך שלא רכשתם את התוכנה מוקדם יותר.
משתמשים מתחילים זקוקים בראש ובראשונה לתוכנה ידידותית למשתמש, איכותית, פשוטה ולא יקרה.
רגע לפני שאתם רוכשים תוכנה לניהול עסק במחיר מופרז כדאי יהיה לבצע השוואת מחירים ולאתר את ההצעה הטובה ביותר.
הצוותים המקצועיים שעמלים על פיתוח התוכנות יודעים כי תוכנה לניהול עסק צריכה להיות בראש ובראשונה ידידותית למשתמש.
הנדסת אנוש עומדת הראש סדר העדיפויות. בעלי העסקים מחפשים כיום תוכנות בשפה העברית, כפתורים גדולים, תמונות, פשטות ונגישות.
קלות התפעול תחסוך לבעל העסק זמן רב ותסייע לו להפיק את המיטב מהתוכנה. תוכנות עסקים מסובכות ננטשות במהרה, חבל יהיה להשקיע כספים בעוד תוכנה שלא תוכלו להשתמש בה.
ניהול פיננסי לבעלי עסקים עצמאיים קטנים
רוב בעלי העסקים העצמאיים בוחרים להעסיק רואה חשבון לניהול תשלומי המס, הגשת דוחות ומעקב אחר הגשת הדוחות.
אחת לחודש הם מגישים את המסמכים הדרושים לרואה החשבון והוא דואג לחשב את המשכורות ולהגיש את הדוחות. תוכנת ניהול פיננסית תהיה כלי שימושי גם בעבורם. מעקב אחר הפעילות של רואה החשבון חשובה.
גם כאשר הוא עושה עבודה נהדרת יש לבחון את ההוצאות, ההכנסות ולנהל את גביית התשלומים.
תוכנות ניהול עסקיות מיועדות לבעלי עסקים שמעוניינים בהפקת חשבוניות אלקטרוניות עם חתימה דיגיטלית.
כאשר שולחים את החשבוניות באמצעות הדואר האלקטרוני אפשר יהיה להימנע מעיכובים מיותרים, ביקורים בדואר, שימוש במדפסת ורכישת בולים ומעטפות.

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM