כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

CRM למי זה מתאים?

CRM  למי זה מתאים?

CRM למי זה מתאים?

ייעוץ מקצועי הוא שלב הכרחי בדרך לרכישת מערכת CRM בהתאמה אישית ובכפוף לצרכים האישיים של העסק.
נדגיש כי ניתן להתאים את המערכת לאופי הארגון ולהפוך אותה לכלי שימושי.
הטמעת המערכת בארגון והצלחת התהליך מותנית בנכונות של ההנהלה ובבחירה בצוות הטכני המתאים.
מערכת CRM ניתן להתאים לכמה מטרות עיקריות : ניהול מכירות ושיווק, ניהול מערך שירות, ניהול מסמכים וניהול פנים ארגוני.
ממשק ניהול טלפוני
אחד השימושים המובילים של המערכת הוא ניהול מערכות טלפוניה מתקדמות ומרובות משתמשים.
ניהול המוקד ומעקב אחר תפוקת העבודה מעולם לא היה פשוט יותר. באמצעות מערכת CRM אפשר יהיה לעקוב אחר כמות השיחות שמבצע כל עובד, לבחון כיצד הוא מסדר את סדר היום שלו ולאתר את נקודות התורפה.
מערכת CRM היא כלי חשוב לייעול תהליכי העבודה, המעקב אחר תפוקת העובדים מאפשר את שיפור התהליכים וזיהוי מהיר של תהליכים מיותרים.
כל אדם שבילה בעבר אפילו יום אחד בתוך מוקד טלפוני יודע כי תפוקת עבודה נמדדת בהתאם לכמות השיחות שביצע העובד בכל יום.
עובד שמסוגל לתת מענה יעיל ואיכותי לכמות גדולה של לקוחות בכל יום עבודה הוא נכס לחברה.
המעקב אחר תפוקת העבודה של העובדים מעודד אותם לשפר את יכולותיהם.
המנהלים מסוגלים לזהות במהרה את אותם עובדים שזקוקים לחיזוקים, עובדים שראויים לתגמולים ועובדים שאינם מתאימים למחלקה.
ניהול פנים ארגוני באמצעות CRM
כל ארגון יוכל להפיק תועלת משימוש במערכת ה- CRM. הצעד הראשון לקראת ייעול תהליכי העבודה מתחיל בפנייה אל חברת השירות.
כבר בשיחה הראשונה תוכלו לגלות מה מציעה לכם המערכת, היכן היא תוכל לסייע וכיצד אפשר להתאים את המערכת לצרכים האישיים שלכם.
לכל ארגון יש צרכים משלו ובהתאם לכך יש גם להכניס שינויים במערכת ה- CRMבעבורו.
הגמישות שמגלה מערכת ה- CRMלשינויים מהווה יתרון משמעותי. היא הופכת כלי ארגוני כה בסיסי באמצעות היתרונות הרבים שהיא מביאה עמה.
קשה יהיה למצוא עוד מערכת שמסוגלת לרכז את כל הפעילות השיווקית, לעקוב אחר תפוקת העבודה, לייעל תהליכים, לשפר את השירות ולתעד מידע בארגון למטרת השוואה ומעקב אישי.

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM