כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

CRM מאפיינים מרכזיים ויתרונות

CRM  מאפיינים מרכזיים ויתרונות

CRM מאפיינים מרכזיים ויתרונות

אם גם אתה שואל את עצמך איך תוכנת CRM יכולה לעזור לעסק שלך, הצעד הראשון מתחיל כאן.
כל עסק באשר הוא, קטן או גדול, יוכל להפיק תועלת ממערכת ממוחשבת חכמה שתסייע לו לייעל תהליכים.
כל שאיפה להתקדם ולפתח את העסק הלאה מבורכת. מערכת CRM סייעה לבעלי עסקים וחברות להחזיר לעצמם את השליטה במתרחש בבית העסק בכל שעה,
לנתח את הנתונים ולקבל החלטות נכונות וחכמות.
ניהול נכון של קשרי לקוחות הוא צעד משמעותי להצלחת העסק. כיום כל בעל עסק כבר יודע כי בכדי להישאר עם אצבע על הדופק יש לנהל קשר אישי קרוב עם הלקוחות ועם העובדים.
ניהול אפקטיבי ויעיל מתחיל במעורבות אישית ומעקב אחר המתרחש.
מודעות לתפוקת העבודה והתייעלות מתמדת מהווה מפתח לצמיחה והגדלת מחזור הרווחים. תוכנת CRM מסייעת לבעל העסק בשני התחומים המורכבים הללו,
היא משמשת בעבורו עיניים ואוזניים.
תוכנת CRM – רשימת יתרונות
1. תוכנת CRM מאפשרת לבעלי העסקים להכיר טוב יותר את לקוחותיהם. התוכנה מאפשרת מעקב אחר שביעות הרצון של הלקוח, איכות השירות, תפוקה מול רווח ועוד. מחלקת השירות תוכל לזהות לקוחות חוזרים, לסמן לקוחות VIP, לאתר את שעות העומס ולתגבר את העבודה בהתאם ולעקוב אחר נתוני המענה בחברה כולה.
2. הפקת דוחות מפורטים בלחיצת כפתור. מערכת ה-CRM מסוגלת להפיק דוחות בהתאם להוראה באופן קבוע. המנהלים יוכלו לקבל את הדוחות באופן אוטומטי אל תיבת הדואר האלקטרוני שלהם בכל בוקר. באמצעות הדוחות הללו ניתן יהיה להרכיב מאגר מידע שישמש בסיס לבחינת תהליכים, התייעלות ופיתוח.
3. ה-CRM הוא כלי להערכת תפוקת העבודה. הנתונים במערכת מצביעים באופן חד משמעי על העובדים הטובים יותר ומסמנים את הבעייתיים. בהתאם לתוצאות יוכלו מנהלי המחלקות לקבל החלטות בדבר תגמול עובדים או הצבה מחדש.
4. את מערכת ה-CRM ניתן לרכוש כיום במחירים אטרקטיביים לצד שירות טכני שפועל להתאמת התוכנה לצורכי העסק, תמיכה בתהליך ההטמעה ותמיכה טכנית ארוכת טווח. הצוות הטכני מלווה את החברה יד ביד עד להסתגלות מלאה ומסייע בפתרון תקלות ומתן מענה מקיף למנהלים ולעובדי החברה.

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM