כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

CRM- שומרים על קשר עם הלקוח

CRM- שומרים על קשר עם הלקוח

יזם המעוניין להקים עסק חדש נדרש בשלב הראשוני לגבש את המוצר או השירות אותו הוא מעוניין לשווק לקהל יעד מסוים. בשלב הבא, ידרש היזם ליצור תוכנית עסקית, המיועדת לשימוש פנימי ו/או לצורך משיכת משקיעים פוטנציאליים, ותפרט את ההתנהלות העתידית של העסק בקווי מנחה כלליים.

 

תוכנית עסקית ממקדת את היזם ובונה עבורו את המתווה הכללי, על מנת שיוכל לפעול ליצירת מיתוג וחשיפת העסק, במטרה למשוך אליו קהל לקוחות פוטנציאליים. לאחר שבוצעו השלבים הראשונים בהצלחה, יוכל היזם ליצור סביב העסק עדת לקוחות נאמנה וזאת במידה וינהל את מערכת היחסים עם הלקוחות בצורה נבונה ויעילה.

 

ניהול לקוחות ב- 360 מעלות

מילים רבות נכתבו אודות מערכת היחסים המורכבת והחשובה המתקיימת בין הלקוח לבין בעל העסק, מערכת יחסים המשמשת כמראה להתנהלותו של בעל העסק כלפי לקוחותיו. ניהול מערכת היחסים עם הלקוח הפכה עם השנים למורכבת יותר ויותר וזאת בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית אשר הובילה לפתיחת ערוצי תקשורת נוספים של העסק מול הלקוח ובעקבות אספקה של מוצרים ושירותים רבים יותר. על מנת לנהל את התקשורת עם הלקוח באופן מלא ויעיל וב- 360 מעלות, עסקים רבים בוחרים לעשות זאת באמצעות תוכנה לניהול לקוחות, תוכנת CRM.

 

יתרונותיה של תוכנת CRM

בעל עסק קטן יכול להחליט להמשיך ולנהל את לקוחותיו באופן עצמאי וידני אך, סביר להניח, שלא מעט מידע יחמוק תחת עיניו וכאן בדיוק עלולים להיווצר סדקים לא רצויים ביחסים בין החברה לבין הלקוח. תוכנה לניהול לקוחות, CRM, הופכת את ניהול מערכת היחסים הזו, לפשוטה,קלה ואחידה.

 

ככל שבסיס הלקוחות בחברה ימשיך לצמוח, ובעל העסק ידרש לתמרן בין כמה משימות במקביל, כך הוא גם עשוי להתקשות להעניק את היחס האישי הראוי לכל לקוח. היחס האישי הוא זה שפעמים רבות יוצר את ההבדל בין לקוח נוטש לבין לקוח נאמן ומרוצה.

 

בעלי עסקים שמוותרים מראש על השימוש בתוכנות ניהול לקוחות, הם לרוב בעלי עסקים שאינם מבינים כי חוויית השירות של הלקוח נוצרת ממקום מאוד רגשי, וכי הלקוחות פועלים מתוך אמוציות, באותה מידה שהם מונעים ע"י שיקולים רציונליים. בעלי עסקים כאלה אינם מודעים לכך ששירות לקוחות לקוי עשוי להותיר חותם עמוק מאוד בתחושותיו של הלקוח.

 

 

תוכנה לניהול בזמן אמת

מעבר לכך שתוכנת CRM מאפשרת ללקוחות החברה ליהנות משירות מצויין ומהיר, היא מטיבה רבות עם בעל העסק, שכן היא מאפשרת לו לנהל את כל מאגר הלקוחות שלו במקום אחד, ולקבל באופן מיידי כל פילוח רלוונטי אודות אותם לקוחות. ביצוע פילוח נתונים ללא מערכת ממוחשבת לניהול לקוחות הינו תובעני מבחינת זמן ולכן, סביר להניח, שהעסק היה מאבד זמן רב בתהליך ולא היה מתאפשר לו להוציא לפועל החלטות בזמן אמת. תוכנת CRM מאפשרת לעסק להגיב במהירות וביעילות לתופעות ולתובנות שעולות מהשטח.

 

מודולים נוספים לניהול

תוכנת CRM מאפשרת לעסק לנהל היבטים רבים בפעילות שלו מול הלקוח. מלבד פעילות השיווק והמכירות, המערכת מספקת תוכנה לניהול פרוייקטים וכן תוכנת ניהול משימות. תוכנת ניהול פרויקטים מאפשרת לעסק לתכנן את הפרוייקט, להקצות עבורו את המשאבים ולנהל אותו באופן שוטף בפועל תוך מעקב אחר תכנון מול ביצוע. תוכנת ניהול משימות מאפשרת לעסק להתמודד ולנהל את המשימות המועברות בין העובדים למנהלים, משימות המאפשרות את יישום הנדרש מול לקוחות העסק.

 

לסיכום

לתוכנת CRM חשיבות גבוהה בהצלחתו של העסק. תוכנה זו לא רק עוזרת לבעל העסק לנהל ערוצי תקשורת רבים ופתוחים עם קהל לקוחותיו, אלא גם מאפשרת לו לנהל את העסק בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.


   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM