מי אנחנו

MyBusiness - שירות ה-CRM המוביל בישראל מקבוצת Guideline.

אודות MyBusiness CRM

ב-MyBusiness אנו מתגאים בתוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM) מהשורה הראשונה, שנועדה לענות על כל קשת הצרכים הארגוניים שלך בתחום ניהול השיווק, המכירות, שירות הלקוחות וקשרי הלקוחות. פתרון ה- CRM הגמיש שלנו כולל מודולים מגוונים המאפשרים ניהול חכם של פרטי הלקוחות והאינטראקציות עימם בשילוב פתרונות ייעודיים לניהול תהליכי חיוב, גבייה, ניהול פרויקטים ומשימות.

מערכת ה- CRM שלנו מהווה מנוע להתייעלות כלכלית עבור הארגון שלך, ויוצרת חיסכון משמעותי בזמן ובמשאבים. הממשק הגמיש של המערכת מבוסס WEB ומעוצב בהתאמה אישית כדי להתאים לדרישות הייחודיות של כל לקוח. מערכת ה- CRM של MyBusiness היא הפתרון המושלם לעסקים וארגונים קטנים עד בינוניים המעוניינים בניהול חכם, יעיל ומוכוון לעמידה ביעדי הארגון.

MyBusiness היא חלק מקבוצת Guideline, הקבוצה המובילה בישראל באספקת מידע בתחומי שוק ההון והפיננסים, משפטים, כספים, מיסוי ונדל"ן. Guideline נסחרת בבורסה בתל אביב מ-1991 ופועלת מול מעל 10 אלף לקוחות בתחומים שונים. באמצעות ניסיון שנצבר במשך קרוב לשני עשורים, של עבודה מול עסקים בישראל יכולה Mybusiness להתאים את עצמה ולהיטמע בכל סוג של ארגון – החל מלקוחות ועסקים קטנים שדורשים מנויים בודדים ועד לחברות ענק שדורשות התקנות למאות ואלפי מחשבים

צוות

מובילים את העסק שלך

ZAHC

צח דרוקר

מנכ"ל Guideline Group
ben

בן גוזלן

משנה למנכ"ל Guideline Group
avi_abogani

אבי אבוגני

מנכ"ל
MILA.jpg

מילה זילברמן

סמנכ"לית השיווק
LIN.jpg

לין מרזוק

סמנכ"לית משאבי אנוש
hil

הילה ארמוזה

מנהלת יישום ותמיכה
tal

טל כהן

ראש צוות פיתוח