פרויקטים מורכבים ממשימות, והמפתח להשלמת הפרויקטים טמון ביכולת לנהל ולבצע את המשימות בזמן ובצורה הטובה והיעילה ביותר. במבט שטחי, מערכת ניהול משימות נשמעת כמו עוד רשימה, קצת מתוחכמת, של ביצוע פעולות, אבל תוכנת CRM מקצועית היא הרבה, הרבה מעבר לרשימת משימות פשוטה עם V קטן בצד.
מערכת ניהול משימות של Mybusiness CRM מאפשרת, בין שפע התכונות והפיצ'רים שלה, מעקב אחר ביצוע המשימות מתחילתן ועד סופן, מנגנון הרשאות חזק ביותר, סנכרון ליומן גוגל, ועוד שפע אפשרויות מתקדמות שמיד נדבר עליהן.
מאמר זה מסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת על אמנות ניהול המשימות, ועל השיטות הטובות ביותר לעבודה מאורגנת של צוותי מכירות ושיווק, כמו גם של כל מחלקה אחרת בארגון, עם סדרי עדיפויות ומעקב אחר משימות.
ניהול משימות: מה זה אומר בדיוק?
ניהול משימות מאפשר לזהות משימות שממתינות לביצוע, ולעקוב אחר ההתקדמות במהלך יום העבודה.
המערכת מאפשרת לפרק את הפרויקט למשימות מפורטות, עם תצוגה משופרת של האופן שבו ניתן ליישם את כל השלבים. בגישה זו, פרויקטים של שיווק ומכירות, של הנהלת חשבונות או פרויקטים של הנהלת החברה, מתנהלים בצורה חלקה מתחילתם ועד סופם, עם שיטות עבודה נכונות שמתאפשרות בזכות הארגון המופתי של מערכת ניהול משימות.
כי כשהפרויקטים מאורגנים ללא דופי ומחולקים לצעדים קטנים לביצוע, אפשר להתאים את העבודה וליישם אותה בלי לבזבז זמן יקר, לייעל את תהליך המכירות ובעיקר ליצור מוניטין של חברה מתקדמת בתחומה.
בעולם שבו זמן הוא כסף, כדאי שפרויקטים ומשימות יהיו מאורגנים
כדי להיות יעילים בניהול פרויקטים, חשוב לנהל את המשימות כצוות, להבין מה הם הצעדים הבאים לביצוע, ולתעדף את המשימות. חשוב גם לנהל את הזמן כך שניתן יהיה להשקיע את פרק הזמן הנכון לעבודה על משימות בעדיפות גבוהה.
כי בעולם שבו זמן הוא כסף, כדאי לבצע משימות ביעילות ולהשיג את המרב יום העבודה, לעמוד בזמנים, ולא לעבוד בחוסר ארגון שנובע מלחץ. Mybusiness CRM היא מערכת ניהול משימות שמסייעת לייעל באופן משמעותי את העבודה, בין היתר, בזכות כמה תכונות בולטות. למשל:
- מנגנון ניהול לידים מתקדם ומדידת הקמפיינים, שמאפשר מעקב אחר לידים מהרגע שבו הם ממלאים את הפרטים בדף הנחיתה, ועד שהם הופכים ללקוחות משלמים.
- מנגנון הרשאות חזק ביותר.
- הקמת דפי נחיתה, אתר אינטרנט, וחיבור שלהם למערכת CRM, בהתאם להרשאות.
- מנגנון טפסים אוטומטיים עם אפשרות לשנות טפסים בהתאם לעדכון שדות, כולל הגדרת שדות לקריאה בלבד, שדות מחושבים, שדות חובה, ועוד.
- Mybooks: מערכת הנהלת חשבונות שמאפשרת להפיק מסמכי ניהול חשבונות, סליקה וגבייה.
- ועוד מגוון תכונות מתקדמות שמאפשרות לעבוד בצורה מאורגנת ועם מקסימום שליטה על ביצוע המשימות בבית העסק.
אז אתם יכולים להמשיך לשרבט הערות על אינספור פתקים ומחברות עמוסות, או שאתם יכולים להתחיל לעבוד נכון
במיוחד אם אתם מנהלים פרויקטים מורכבים ורציניים, אתם זקוקים למערכת מתוחכמת שיש לה פלטפורמה מיוחדת לניהול משימות, ומאפשרת לכם להפוך את כל הפעילות שלכם לצורת עבודה ממוחשבת ומתקדמת.
מערכת ניהול משימות מאפשרת יצירת רשימות של כל המשימות שנדרשות לביצוע, בהליך פשוט אבל יעיל, וכזה שלוקח את החברה שלכם לשלב הבא.
.
