כדי לבנות מאגר לקוחות זמין ורחב יש לגרום לגולשים להיכנס אל האתר ולהשאיר את פרטי התקשורת במקום הנכון. מכאן והילך יש לפעול בחוכמה. לקוח פוטנציאלי אשר השאיר את המידע לגביו, באתר כלשהו, אינו נשאר יושב וממתין בסמוך לטלפון, הוא ממשיך לטייל בין כל האתרים בהם הוא מעוניין. יתכן ש'ייחטף' על ידי אתר אחר. אם אתם לא רוצים שכך יקרה, מוטב כי תדאגו שהוא יקבל מכם את המידע הדרוש לו על מנת שאת העסקה הבאה שלו הוא יסגור אצלכם. ניהול קשרי לקוחות מהירים הינם מקצועיים בכל שלב אתם צריכים לוודא כי הוא מקבל מכם את המידע לגבי המוצר או השירות שבו הוא מעוניין במהירות וללא המתנה, והרי לא ניתן להעמיד טלפן בסמוך לטלפון במשך כל שעות היממה. הפתרון האידאלי היא מערכת אשר תבצע את השירות הזה עבור החברה שלכם.
כיצד לנהל מערכת קשרי לקוחות יעילה?
תוכנת CRM היא כלי שרת בידי חברות רבות בארץ ובעולם. מעבר לפונקציות רבות ומגוונות שיש לה, המסייעות לכל חברה להעפיל ולהגיע אל אחוזי מכירות גבוהות, ביכולתה לנהל מערכת תשובות מהירה עבור כל לקוח בכל שעות היום והלילה. חברה מקצועית מנהלת קמפיינים שיווקיים אותם היא מכניסה אל תוכנה זו. היא מפרקת את הקמפיין למקטעי מידע אשר ממתינים עבור קהלי היעד שלה. ביכולתה של מערכת התוכנה להיות מקושרת אל אתר החברה ולשלוף את כל הלידים שהשאירו הלקוחות. היא מסייעת גם בפילוח נכון של השוק עבור התמקדות נכונה של כל קמפיין. בשלב זה ביכולתה לשלוח אס אם אסים וכן הודעות אל תיבות הדואר האישיות של הלקוחות. המערכת האוטומטית שולחת את המידע בצורה מסודרת ובזמן קצוב. כך נשמר הקשר הרציף עם הלקוחות עד השלב בו פונים אליהם טלפונית. כל המידע לגבי כל לקוח נשמר במערכת של התוכנה, שדרך אגב, נחשבת תוכנת ענן עצמאית היות ואינה נדרשת לחומרה כלשהי או לשרת אחד, זה או אחר. השליפה של המידע מידית ונוחה, ומאגדת את כל הנדרש הקשור ללקוח. בצורה זו נוצרת האמינות המתבקשת לסגירת עסקאות מול לקוחות.