האם מערכת CRM יכולה לעזור בביצוע אסטרטגיית מכירות ה-B2B שלכם?

ביצוע אסטרטגיית מכירות B2B מצליחה, יכולה להיות משימה מורכבת. האמת היא שזאת תמיד הייתה משימה מורכבת, עוד לפני ימי האינטרנט, כשאנשי מכירות שלטו במידה רבה בתהליך הקנייה.

ביצוע אסטרטגיית מכירות B2B מצליחה, יכולה להיות משימה מורכבת. האמת היא שזאת תמיד הייתה משימה מורכבת, עוד לפני ימי האינטרנט, כשאנשי מכירות שלטו במידה רבה בתהליך הקנייה.

אבל היום תהליכי מכירות מורכבים עוד יותר. הקונים כבר פחות סומכים על אנשי מכירות למידע ראשוני על המוצרים והשירותים של החברה שהם רוצים לקנות ממנה. הטכנולוגיה הקלה על הקונים להימנע מתקשורת עם נציגי מכירות.

אז איך אנשי המכירות של היום מסתגלים לדינמיקה החדשה?

מה נדרש כדי לפרוץ את הרעש המתמיד שלקוחות פוטנציאליים מופגזים בו בכל יום בצורה של מיילים, מודעות ופוסטים ברשתות החברתיות?

חלק גדול מאסטרטגיית מכירות B2B מצליחה היום הוא לבזבז פחות זמן בניסיון למכור לידים, ויותר זמן ללמוד עליהם ועל הבעיות שלהם תחילה. על מנת לעקוב אחר כל המידע שאתם אוספים, חשוב שתהיה לכם מערכת CRM חזקה.

איך מערכת CRM עוזרת למכירות B2B?

בעבר, תהליכי מכירות ו-CRM התבצעו באמצעות שמירת פרטי קשר בסיסיים במאגר, אודות לידים. אבל כיום, ללידים עשויים להיות תריסר או יותר אינטראקציות עם חברה לפני ביצוע שיחת מכירות "רשמית".

יש לעקוב אחר כל תהליכי התקשורת האלו, לתעד ולנתח את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה. שיווק בפלטפורמות אוטומציה מפיק מידע מפורט על אינטראקציה של מבקרים עם חברה, בכלל מגוון מאמצי השיווק שלה.

מערכת CRM של חברת Mybusiness CRM מסתגלת למציאות חדשה זו ומציעה מגוון תכונות המאפשרות לנציגי המכירות ליישם אסטרטגיית מכירות B2B מודרנית.

לדוגמא:

מערכת CRM יכולה לעקוב אחר החשבונות השונים של הלקוח הפוטנציאלי ברשתות החברתיות, מה שמאפשר לצוות השיווק וגם לצוות המכירות ללמוד את הרגלי הקנייה של הלקוחות ולקיים איתם אינטראקציה בערוצים המועדפים עליהם.

פלטפורמות אוטומציה לשיווק משתלבות לרוב עם מערכת CRM ישירות, ומעבירות נתונים חשובים למערכת, שיכולים להציג למשתמשים את כל ההיסטוריה של הלקוח הפוטנציאלי, החל מהביקור הראשון שלו.

בסופו של דבר, הוספת אינטליגנציה מלאכותית למערכת CRM, מקלה מאוד על המשתמשים לעבד, לנתח ולפעול על הררי הנתונים שנאספים.

אבל הנה מה שנהדר במערכת CRM

כאשר יחסי הכוחות עוברים לרוב לקונים, והתמונה המלאה של הרגלי הקניה של כל לקוח פוטנציאלי וקיים פרושה בפני אנשי המכירות והשיווק, כבר אין שום "שטחים אפורים" הנוגעים ללקוחות. כלומר, אפשר למכור להם בדיוק את מה שהם צריכים.

מסיבה זו בלבד, חשוב שאסטרטגיית המכירות של B2B של כל עסק תהיה מכוונת היטב ותמיד תפגע בדיוק במטרה. אנשי מכירות צריכים לנצל כל יתרון שהם יכולים, על מנת להתמודד עם נוף עסקי צפוף יותר ויותר, מה שמגביר עוד יותר את הצורך בהתקנת מערכת CRM בעסק, שנותנת את הכלים הנכונים להגברת הרווחים בעסק.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
Call center

סנכרון יומן גוגל

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
grad1
מערכת לניהול קמפיינים

מערכת לניהול קמפיינים

ניהול קמפיין טוב ויעיל, זו דרך בדוקה להגיע ללידים רלוונטים המובילים להמרות. בזכות מערכת My Business CRM תוכלו לקבל מע...
grad1
crm בעברית

מערכת crm בעברית

במציאות המהירה והדינאמית של עולם העסקים המודרני, שמירה על קשר חזק ורציף עם לקוחות זו משימה מאתגרת ובעלת חשיבות עליונה...
grad1
Man at call center, contact us with customer service employee, smile and CRM with consultant in workspace. Professional, portrait and communication, male with headset with help desk and telemarketing

מערכת לניהול מכירות

מערכת לניהול מכירות בית העסק שלכם – כדי להוביל את העסק קדימה ניהול מערך המכירות של עסק, המושתת בדיוק על כך, הוא עניי...
grad1
shutterstock_1912172854 copy

תוכנת CRM – מערכת היחסים עם הלקוח עולה מדרגה

תוכנת CRM - Customer Relationship Management הנה תוכנה לניהול קשרי לקוחות המהווה את הכלי האפקטיבי והיעיל ביותר לארגון...
grad1
5-111

הסוף למונופול: הכירו את המודול CRM החדשני למכללות 

עולם המכללות בישראל תחרותי מטבעו, כל מכללה נאבקת על כל סטודנט פוטנציאלי, כמו גם משקיעה עשרות ואפילו מאות שקלים על פרס...