הסוף למונופול: הכירו את המודול CRM החדשני למכללות 

עולם המכללות בישראל תחרותי מטבעו, כל מכללה נאבקת על כל סטודנט פוטנציאלי, כמו גם משקיעה עשרות ואפילו מאות שקלים על פרסום ולידים. אולם, ניהול אופרציה שכזאת מחייב רישום ומעקב מתמיד על כל ליד, לצד כלי ניהול אקדמיים והוצאת דו"חות מפורטים ומפולחים היטב שיובילו להגדלת המכירות באופן מיידי ועתידי.

עולם המכללות בישראל תחרותי מטבעו, כל מכללה נאבקת על כל סטודנט פוטנציאלי, כמו גם משקיעה עשרות ואפילו מאות שקלים על פרסום ולידים. אולם, ניהול אופרציה שכזאת מחייב רישום ומעקב מתמיד על כל ליד, לצד כלי ניהול אקדמיים והוצאת דו"חות מפורטים ומפולחים היטב שיובילו להגדלת המכירות באופן מיידי ועתידי.

עד לפני כמה שנים היו כמה תוכנות ייעודיות יקרות לניהול תהליכי עבודה ומכירות, אולם הן התאימו רק למכללות ואוניברסיטאות שיכלו להרשות לעצמן לשלם הון תועפות. יצא מכך, שמכללות קטנות ובינוניות הסתפקו בתוכנות CRM כלליות. אולם, בימים אלה המונופול מגיע לקיצו וחברות CRM שונות הצטרפו למגרש של הגדולים ופיתחו מערכות מתקדמות המיועדות ספציפית למכללות. אחת מהן היא חברת Mybusiness שחוללה מהפך בתחום, ומציעה מערכת ייחודית שחוסכת עשרות אלפי שקלים, ומאפשרת להן להיאבק על כל ליד על ידי ניהול ומעקב נכונים.

עלות אטרקטיבית ביחס לחלופות בשוק

המודול הייחודי למכללות של Mybusiness זול באופן משמעותי מהקיים בשוק ומכיל מגוון תוספות ופיצ'רים הניתנים להתאמה אישית, ממש כמו חליפה הנתפרת לכל מכללה. אין ספק שמכללות רבות יוכלו ליהנות מפלטפורמה מנצחת שתחולל אצלן שינוי מהפכני חיובי בעת ניהול הלידים, לשיפור המותג, לשיפור השירות לכל סטודנט וגם לשפר את ההתנהלות בין המרצים לסטודנטים.

ניהול לידים מקצועי, מבלי לפספס אף סטודנט מתעניין

הקושי המוכר במכללות הוא ניהול הלידים (הסטודנטים המתעניינים), ממש כמו כל עסק רגיל, רק כאן האתגר גדול יותר. באופן טבעי מכללות מפרסמות ברשתות חברתיות או בגוגל, שם נמצאים הסטודנטים הפוטנציאליים שלהן, ולכן כל ליד חייב להיות מטופל במיידי עם אפשרות מעקב, התקשרות חוזרת לסטודנט וכמובן בשאיפה לעלות את אחוזי ההמרה של המכללה. על ידי מערכת CRM לניהול לידים, לא תפספסו אף לקוח, כיוון שהרישום נעשה באופן מסודר ויעיל.

אפשרות להציע אפסייל – הזמנה לתואר שני וקורסים נוספים

מלבד מכירת הקורס או התואר הספציפי שבגינם השאיר הסטודנט הפוטנציאלי פרטים באחד הפרסומים, ניתן למכור לו בהמשך קורסים נוספים או אפשרות לתואר שני ושלישי. מערכת CRM ייעודית תוכל לייצר לכם רשימות מסודרות של סטודנטים המגיעים לקראת סיום התואר הראשון, וכך ניתן להציע להם תואר שני וקורסים נוספים לפני שיקבלו הצעות ממכללות אחרות.

אזור אישי לכל סטודנט לתחושת השייכות

מערכת CRM למכללות של Mybusiness מכילה אזור אישי לכל סטודנט, אליו הוא יכול להיכנס בקלות על ידי שם משתמש וסיסמה, וכך לקבל את כל המידע הרצוי. אין ספק שאזור אישי מקנה לסטודנט תחושת שייכות למכללה ומאפשר לו לקבל את כל המידע במקום אחד מבלי הצורך להתקשר למחלקות (שזהו חיסכון עצום בפני עצמו למכללה). אם בעבר האזור האישי היה שמור לקמפוסים הגדולים, כיום בעזרת המערכת כל קמפוס יכול להוסיף אזור אישי משודרג ונוח ללא תלות בכמות הסטודנטים ובעלויות מופחתות באופן משמעותי.

מערכת גמישה ומותאמת אישית

עם עד כה היו מערכות CRM מובנות מראש, וכל שינוי היה בלתי אפשרי או כרוך בעלויות גבוהות, כיום הדבר שונה לחלוטין, הרי אם כל שנה יאלצו מכללות לבצע שינויים במערכת או להתפשר על פונקציונאלית כזאת או אחרת הן יבזבזו כסף וזמן שיבואו לידי ביטוי באיבוד תהליכי המכירה והזיכרון הארגוני. כיום מכללות חייבות מערכת שניתנת להתאמה אישית (לפחות 90% התאמה), שתאפשר להן לשנות כל דבר מבלי לעצור את התהליך הארגוני הפעיל.

המערכת של Mybusiness גמישה מאוד לשינויים ונתפרת באופן אישי לכל מכללה על פי אופי עבודתה העכשווי, תוך חשיבה על הצרכים העתידיים שלה. המערכת מאפשרת ניהול התלמידים, ניהול קורסים, ניהול מרצים, ניהול כיתות, ניהול יומן ושיעורים והרצאות, שיבוץ התלמידים לקורסים, ניהול מבחנים וציונים ועוד.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...