הטמעת מערכת מידע ככלל ומערכת CRM וניהול פרויקטים בפרט הינו תהליך מורכב הדורש מהארגון בשלות ומוכנות. הארגון נדרש להתכונן לתהליך היישום וההטמעה של מערכות מסוג זה הן מבחינה תהליכית , מחשבתית והן מבחינת הכנת המשאבים הנדרשים מאחר ושינוי זה אינו רק שימוש בתוכנה חדשה אלא בעיקרו שינוי ארגוני.
- התרבות היא העיקר:
הטמעת מערכת CRM היא לא רק חבילה של תוכנה וקוד, היא קודם תפיסה ארגונית, מחשבה עסקית ותקשורת בין האנשים בארגון.
הצלחת פרויקט CRM תלויה בעובדים ובמנהלים בארגון, מערכת MyBusiness מתוכננת בקפידה לנוחות המשתמש ועברה מבחנים וקבוצות מיקוד רבות על מנת לא לעורר התנגדויות מצד הלקוחות הפנים ארגוניים. - . קביעת יעדים הגיוניים:
אחת הטעויות הנפוצות המערכות CRM ובהטמעתן הינה האכלה בכוח של כל הארגון MyBusiness מאפשרת הטמעה מבוקרת של יחידות ארגוניות או אזוריות כל אחת בנפרד ובהתאמה.
כך ניתן לוודא הטמעה נכונה, לשנות תוך כדי תנועה, לבדוק ולאשר כל שלב ושלב. - מחויבות הנהלה להטמעת המערכת:
הטמעה מוצלחת של מערכת CRM לא יכולה להתקיים ללא מחויבות מלאה של הנהלת הארגון, חוק בסיסי במערכות CRM הוא שמנהלי הארגון חייבים להוות דוגמא בשימוש במערכת הCRM- ולדרוש לראות ביצועים מתוך המערכת. MyBusiness – מספקת כלי ניהול ומעקב נוחים למנהלים ובכך רותמת אותם להצלחת ההטמעה. - התאמת תהליכים עסקיים:
בעת הטמעת מערכת CRM נוצרת הזדמנות לשינוי והתאמת תהליכים עסקיים אף אל פי כן יש להיזהר משינויים מרחיקי לכת, עצם השינוי הטכנולוגי הינו שינוי לא קטן, MyBusiness תומכת באין ספור תהליכים עסקיים אפשריים ומאפשרת בניית תהליכים חדשים המותאמים לצורך העסקי. - בניית הצוות הנכון:
הטמעת מערכת CRM מחייבת בניית צוות אורגני המחויב לביצוע המשימה, על צוות זה להיות מורכב ממספר גורמים: אנשים המכירים את הליבה והתהליכים העסקיים של הארגון, אנשי טכנולוגיה מתוך הארגון, חבר סגל ניהולי בארגון ו…ספק תוכנה מתאים. יש לקחת לתשומת לב כי לא די לבחור ולהגדיר את האחראים לביצוע ההטמעה אלא גם לוודא את זמינותם לנושא. הטמעה של מערכת דורשת יחס וזמן ויש לוודא כי קיים זמן פנוי בלו"ז המוגדר לטובת הנושא.