CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. זוהי טכנולוגיה המשמשת לניהול אינטראקציות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. מערכת CRM מסייעת לארגונים לבנות קשרי לקוחות ולייעל תהליכים, כך שניתן יהיה להגדיל את המכירות, לשפר את שירות הלקוחות ולהגדיל את הרווחיות.
כאשר אנשים מדברים על CRM, הם מתייחסים בדרך כלל לתוכנת ניהול לקוחות, כלי המשמש לניהול אנשי קשר, מכירות, פרודוקטיביות ועוד. תוכנת ה-Mybusiness CRM מייעלת תהליכים וממכנת משימות על מנת לשפר את היעילות והאפקטיביות של ניהול קשרי לקוחות.
למה אנשים מתכוונים כשהם אומרים CRM?
CRM מסייעת למשתמשים להתמקד ביחסים של הארגון שלהם עם המנהלים והעובדים, כולל לקוחות, מקבלי שירותים, עמיתים או ספקים. כאשר אנשים מדברים על CRM, הם עשויים להתכוון לכל אחד משלושת התחומים הבאים:
טכנולוגיה שמארגנת את המשרד מהענן
זהו מוצר טכנולוגי, ששוכן לעתים קרובות בענן, וצוותים משתמשים בו כדי להקצות משימות, לדווח על התקדמות ביצוע משימות, ולנתח אינטראקציות בין החברה לבין המשתמשים. מוצר זה נקרא גם תוכנת ניהול לקוחות.
CRM כאסטרטגיה
זוהי פילוסופיה עסקית לגבי האופן שבו מערכות יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים צריכות להיות מנוהלות.
CRM כתהליך
אפשר לחשוב על תוכנת ניהול לקוחות כעל מערכת עסקית שמאמצת, מטפחת ומנהלת את מערכות היחסים בארגון ומחוצה לו.
מה עושה תוכנת ניהול לקוחות?
תוכנת ניהול לקוחות מתעדת מידע ליצירת קשר עם לקוחות, כגון דואר אלקטרוני, מספרי טלפונים, אתרי רשתות חברתיות, ועוד. התוכנה יכולה גם למשוך באופן אוטומטי מידע אחר, כגון החדשות האחרונות על פעילות החברה, והיא יכולה לאחסן פרטים כגון העדפות אישיות של הלקוח על התקשורת.
מערכת CRM מארגנת מידע זה כדי לתת תיעוד מלא של יחידים וחברות, כך שניתן יהיה להבין טוב יותר את מאפייני הקשרים לאורך זמן. זוהי תוכנה שמשפרת את ניהול קשרי הלקוחות על ידי יצירת תצוגה של 360 ° של הלקוח, לכידת האינטראקציות שלו עם העסק, ועל ידי העלאת המידע הדרוש על מנת לנהל שיחות טובות יותר עם הלקוחות.
למה התוכנה חשובה?
CRM מאפשרת לעסק להעמיק את קשריו עם לקוחות, מקבלי שירותים, עמיתים, שותפים ועסקים. שמירה על יחסים טובים ומעקב אחר לקוחות פוטנציאליים וקיימים קריטיים לרכישת לקוחות חדשים ושימורם, ופעילות זו מהווה את לב הפונקציה של תוכנת ניהול לקוחות.
אתם יכולים לראות הכול במקום אחד – לוח מחוונים פשוט להתאמה אישית, אשר יכול לספר לכם את ההיסטוריה הקודמת של הלקוח איתכם, את מצב ההזמנות שלו, ולהציג כל בעיות שירות, או הבלטת לקוחות מצטיינים, ועוד.
בשורה התחתונה, אין תחליף לנוחות ויעילות
רק תחשבו על כמה יהיה נוח לאחד את כל זרמי הנתונים שמקורם בצוותי המכירות, צוות שירות הלקוחות, משווקים ומנהלי מדיה חברתית, ולתרגם אותם למידע עסקי לפעולה.
פלטפורמת תוכנת ניהול לקוחות מאפשרת לכם לנהל את זרמי המידע האלה בערוצים מאורגנים מבלי לאבד את המסלול, ולספק מכירות, שירות ושיווק, בתצוגה משולבת ויעילה.