crm בעברית – הפתרון הטוב ביותר לניהול העסק
במציאות המהירה והדינאמית של עולם העסקים המודרני, שמירה על קשר חזק ורציף עם לקוחות זו משימה מאתגרת ובעלת חשיבות עליונה. עם הדרישות ההולכות וגדלות של השוק, החברות חייבות כלים שיסייעו להם לנהל את העסק ואת הקשר עם הלקוחות בצורה יעילה וחכמה יותר.
כאן בדיוק נכנסת לתמונה מערכת ה-CRM שלנו – שבניגוד למערכות בינלאומיות רבות שתורגמו ומנסות 'לדבר' עברית, אנו פיתחנו מערכת ייחודית בשפה העברית כשפת אם, שמספקת כלים ופונקציות ברמה גבוהה.
מה זו מערכת CRM?
CRM הם ראשי תיבות של – Customer relationship management, ניהול קשרי לקוחות. אלו מערכות שנועדו לעזור לעסקים לנהל ולבצע אופטימיזציה של היחסים ונקודות המגע עם לקוחותיהם והיבטים נוספים הקשורים לתחומי השיווק והמכירות של העסק.
המערכת משמשת כבסיס נתונים האוסף, מאחסן ומנתח מידע הקשור לאינטראקציות עם הלקוחות, במטרה לשפר את שביעות רצון הלקוח, את השירות שמספק העסק ובסופו של דבר, גם את שורת הרווח.
ישנן מערכות CRM רבות המיועדות לתחומים וחברות שונות. על מנת ליהנות מכל הפונקציות של ה-CRM יש לבצע התאמה מיטבית בין המערכת לעסק או החברה בהם היא מוטמעת.
MyBusiness – מערכת CRM בעברית
בעוד שישנן מערכות רבות המבוססות על השפה האנגלית, האופציות למערכות הפועלות בעברית הוא מצומצם יותר. החברה שלנו, הוקמה במטרה לענות על צורך זה ולפתח מערכת חכמה לניהול העסק הפועלת בשפה העברית.
בסופו של דבר, יצרנו מערכת המותאמת בצורה אידיאלית לשוק ולחברות ישראליות המסייעת למקסם ולהגדיל מכירות, לנהל את קשרי הלקוחות ואת מערכי השיווק, מביאה לשיפור ניהול השירות ולמיצוב בסטנדרט גבוה יותר. אנו פועלים בתחום עוד משנת 2005, תוך עבודה צמודה אל מול אלפי לקוחות מרוצים העובדים עם כלי הניהול באופן יום יומי.
CRM עברית – יתרונות המערכת שלנו
הצוותים שלנו, עובדים ללא הפסקה על מנת לשפר את המערכת ולספק לכם מוצר טוב ויעיל יותר, אך גם כיום השימוש במערכת שלנו מבטיח לכם מספר יתרונות חשובים:
- ניהול קשרי לקוחות, שירות ופניות – בזכות המערכת תוכלו לנהל את פרטי הלקוחות ואנשי הקשר, לשייך פניות לנציגים, לתעדף את הפניות לפי סדר חשיבות, לשמור תיעוד של התקשורת מול הלקוח ולשפר באופן כללי את שביעות הרצון של הלקוחות.
- ניהול תהליכי שיווק ומכירה – המערכת תספק לכם את כל הכלים הנחוצים לצורך ניהול תהליכי השיווק והמכירה. החל מקליטת לידים בצורה ישירה למערכת מתוך ערוצי השיווק בהם אתם עושים שימוש, דרך חלוקת הלידים לאנשי מכירות, תיאום פגישות, ניהול משימות, שליחת הצעות מחיר לחתימה דיגיטלית ועד לסגירת המכירה וביצוע חיוב לקוח.
- ניהול מעקב ובקרה – המערכת מספקת מגוון דוחות, שאילתות ודאשבורדים המאפשרים לקבל תמונת מצב עדכנית על המתרחש בארגון על כלל חלקיו. המערכת מתקדמת ומודולרית, הניתנת להתאמה לצרכים ולדרישות הספציפיות שלכם.
- טריגרים וכללים אוטומטים – ניתן לשפר את תהליכי העבודה בארגון על ידי שימוש בטריגרים וכללים אוטומטים המאפשרים לקבל התראות, לשלוח הודעות ס.מ.ס ומיילים בעת עדכון או יצירה של שדות במערכת או במועדים שנקבעו מראש. אוטומציה תחסוך עבורכם זמן יקר ומשאבים חשובים.
- אבטחת מידע ותשתיות – אנו משקיעים רבות בתשתיות ובאבטחת המידע ומחזיקים בתקן ISO27001 הנוגע לניהול מערכת מידע וניתן על ידי מכון התקנים. בנוסף, אנחנו מבצעים בדיקות אבטחה תקופתיות על ידי הגורמים המובילים בארץ ועושים שימוש באמצעי האבטחה המתקדמים ביותר.
- הנהלת חשבונות חכמה – רכיב MyBooks יאפשר לכם לבצע ניהול מהיר, קל ומקצועי של המסמכים החשבונאים ולספק מענה לתהליכים פיננסיים הקורים בעסק. כל זה כחלק מחבילת הבסיס שלנו.
איך מצטרפים?
אנו שמחים על ההזדמנות לספק לציבור הישראלי את שירות ה-CRM המוביל בארץ ובשפה העברית, ומזמינים אתכם להצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו. תהליך ההצטרפות שלנו הוא פשוט מאוד וכבר מהצעד הראשון נלווה אתכם באופן צמוד. לקבלת מידע נוסף והצטרפות ל-14 יום ניסיון ללא עלות, הינכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 077-6049599.