מערכת CRM לסוכנויות ביטוח

ב mybusiness אנו מאמינים בשילוב מנצח הדרוש להטמעת מערכת CRM בצורה טובה- מערכת חזקה הנותנת עצמאות ללקוח ושירות איכותי וצמוד ללקוח. המערכת גמישה, מקיפה, אינטואיטיבית ונותנת לך יכולות שלא קיימות במערכות מקבילות. השירות שלנו וצוות המטמיעים מלווה אותך הלקוח לאורך כל הדרך משלב ההטמעה דרך הפעילות השוטפת ומקנה לך עצמאות בניהול והתאמת המערכת לצרכיך

מערכת MyBusiness CRM לסוכנויות ביטוח
בשונה מבעבר, חברות הביטוח של היום, מתמודדות עם אתגרים מורכבים של תחרות קשה, ומצב כלכלי לא פשוט, שמאטים את אפשרויות החדירה וההשפעה על שוק הלקוחות הפוטנציאליים, ומקשים על שימור הלקוחות הקיימים.
אחת הדרכים שיכולות לסייע לחברות הביטוח להתמודד עם קשיים אלו, היא מתן שירות ייחודי ללקוחותיהן, הבא לידי ביטוי ביחס אישי ושירות מעולה.
על מנת להשיג שירות ברמה אישית וקרובה, על חברות הביטוח להכיר את לקוחותיהן מקרוב ככל האפשר,
ולהתאים להם את המוצר והשירות הנכונים ביותר עבורם.
אחת השיטות המתקדמות לעשות זאת, היא באמצעות מערכת CRM דינאמית, דהיינו: מערכת לניהול קשרים ויחסים עם הלקוחות (Customer Relationship Management).

מה זה CRM?

מערכת CRM היא מונח כללי יחסית, הכולל מגוון שירותים המשמשים את הארגונים השונים המעוניינים לנהל ולחזק את מערכת היחסים שלהם עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.
התוכנה מספקת אסטרטגיה שייעודה לצמצם עלויות ולהגדיל את יעילות ורווחיות הארגון באמצעות חיזוק נאמנות הלקוחות.
המטרה העיקרית של מערכת ה-CRM היא לשפר את חווית הלקוח, החל מהמפגש הראשון עם נציגי החברה, וכלה בניצול הזדמנויות מכירה.
בכדי לעשות זאת, המערכת כוללת אפשרות לאיסוף ואחסון מידע רלוונטי אודות הלקוחות, יחד עם כלים לניתוח התוצאות.
כמו כן, כל אינטראקציה עם הלקוח מתועדת וניתנת לשיתוף בין הגורמים המטפלים השונים, כך שנציגי החברה יכולים לקבל החלטות מושכלות בכל מקרה של תקשורת עם הלקוח.

הכירו את הלקוחות שלכם


חברות ביטוח רבות מחזיקות בקרבן מידע משמעותי אודות לקוחותיהן, הן מכירות את היסטוריית תביעות הביטוח שלהם ואת מצב החשבון,
הן יודעות מה הייתה תגובתם למבצעים מסוימים, מהו מצבם הבריאותי, ואילו תחביבים מסוימים להם.
למרות זאת, נדמה כי אין הם מכירים באמת את הלקוח שלהם, קל וחומר במקרים בהם חברות הביטוח עברו שינויים לוגיסטיים בתקופת ההיווסדות שלהן.

הפתרון: מערכת CRM לסוכנויות ביטוח

תוכנה לניהול קשרי לקוחות, CRM, הינה תחום חדש יחסית עבור חברות הביטוח, ולמרות זאת, נראה כאילו השמועה נפוצה כמו אש בשדה קוצים, ורבות הן חברות הביטוח המשתמשות בממשק זה. בכדי להתאים את המערכת לצרכיהן של חברות הביטוח, פותחו במערכת MyBusiness CRM מגוון כלים שתפקידם לסייע להן בעת התייחסות ושימור הלקוחות הקיימים. בין הכלים הרלוונטיים:
– ניהול שיחות טלפון וניהול שיחות נתונים באמצעות המערכת
– עדכון והתראות אוטומטיות שהוגדרו על ידי מנהלי החברה
– תיעוד ושיתוף מידע על נתונים ולקוחות, איחוד נתוני הלקוח ממגוון מקורות רלוונטיים
– גישה למידע אודות מכירות, חוזים, מוצרים ושירותים המועדפים על ידי הלקוחות

תפקידם העיקרי של כלים אלו, הוא ליצור תשתית נוחה ויעילה ליצירת תקשורת אישית וממוקדת עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, ובכך, לבנות יחסי אמון ונאמנות. אילולא יחסים אלו היו נוצרים, היה קושי רב באיתור לידים וכל מכירה הייתה הופכת למאבק לא פשוט, כך שאין ספק כי יחסים אלו, הינם מרכיב חיוני להצלחה בשיווק ובשירות.

הדרך להצלחה מתחילה כאן

בסקר שנערך על ידי קבוצת אברדין (Aberdeen Group) נמצא כי פחות מ-45% מחברות הביטוח שנשאלו, ציינו כי הן משתמשות במערכת CRM לצורף מינוף יכולות השירות והשיווק שלהן. נתון זה מצביע על כך שיש מקום להתרחבות בקרב חברות הביטוח צורכות המערכת, כאשר סוכנויות הביטוח שתעשנה את הצעד המוביל, תיזכנה ליתרון תחרותי משמעותי על פני חברות הביטוח האחרות.

מערכת MyBusiness CRM

חברת MyBusiness המשווקת מערכת CRM מתקדמת, הינה בעלת ניסיון רב בתחום ניהול קשרי הלקוחות לחברות הביטוח, ועל כן, מערכת ה-CRM של החברה מותאמת באופן אישי לתהליכים העסקיים המאפיינים חברות אלו. המערכת, המיועדת לכל סוכנות ביטוח באשר היא, מותאמת הן לאנשי השיווק והמכירה והן לאנשי השירות, ומבטיחה צמיחה מוגברת של הסוכנות, תוך ייעול הפעילות, שימור הלקוחות וצמצום הוצאות החברה.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...