מערכת CRM – הפתרון האולטימטיבי לניהול קשרי לקוחות

מערכת CRM (בעברית: מערכת ניהול קשרי לקוחות) הינה מערכת שמטרתה לסייע לכם לנהל מקצה לקצה את כלל נתוני הלקוחות שלכם

מה זה CRM וכיצד הוא משדרג את ניהול הלקוחות?

ניהול עסק, קטן כגדול, דורש תיאום בין מחלקות, שמירה על קשר עם לקוחות ומעקב שוטף אחר ביצועים. ככל שהעסק גדל, כך מתרבים האתגרים – מעקב אחר פניות חדשות, טיפול בלידים, ניהול שירות לקוחות ותפעול משימות יומיומיות. זו בדיוק הסיבה שבעלי עסקים רבים בוחרים להשתמש במערכת- CRM פתרון חכם שמאגד את כל הנתונים במקום אחד, משפר את חוויית הלקוח ומייעל את ניהול העסק. כך היה גם במקרה של דני, שהקים חברת שליחויות וגילה במהרה עד כמה קשה לנהל את כלל הלקוחות, הלידים והמשימות היומיומיות. השיחות, האסמסים והרשימות שהתנהלו באקסל הפכו לבלתי נשלטות, והוא הבין שעליו למצוא פתרון מקצועי ומתקדם. בחיפושיו אחר תוכנות CRM מומלצות שתסייע לו לנהל את העסק ביעילות, הוא גילה את מערכת CRM לניהול לקוחות – תוכנה ייעודית המספקת פתרון כולל לארגון וניהול קשרי לקוחות. בין אם אתם בעלי עסק קטן בתחילת הדרך כמו שדני היה, ובין אם אתם מנהלים חברה ותיקה בתחומי השליחויות, האירועים, המסעדנות, הדיגיטל, עריכת הדין, ההובלות או כל תחום אחר – מערכת CRM היא כלי חובה לניהול חכם ואפקטיבי של העסק שלכם. במאמר זה נעמיק בהבנת מה זה CRM, נבחן את הפיצ'רים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תוכנה לניהול לקוחות, ונציג פתרון מקצועי ומתקדם שיכול לשדרג את העסק שלכם. לא כדאי לרכוש תוכנה לניהול לקוחות CRM בלי לדעת קודם איזו מומלצת לעסק שלכם.

מה זה מערכת CRM?

הדבר הראשון שחשוב לדעת לגבי CRM ניהול לקוחות הוא שמערכת CRM (Customer Relationship Management) היא תוכנת ניהול קשרי לקוחות שמאפשרת לארגונים לנהל את כלל האינטראקציות עם לקוחותיהם במקום אחד. מערכת זו מסייעת לכל עסק לשפר את השירות, לארגן נתונים ולייעל את תהליכי המכירה והשיווק. מערכת CRM איכותית תלווה אתכם מהשלב הראשוני של איסוף לידים ועד לניהול לקוחות קיימים, תוך שמירה על מידע מרוכז, ניתוח דוחות ומתן תמונת מצב עסקית ברורה. לכן בחירה נכונה של CRM, תוכנה כל כך חשובה, הוא עניין קריטי.

שיווק

מכירות

ניהול קשרי לקוחות

My Chat

איך מערכת CRM עובדת?

נענה עכשיו על השאלה: תוכנת CRM מה זה בדיוק? מערכת ניהול לקוחות כוללת מגוון כלים שמאפשרים לעקוב אחרי אינטראקציות עם לקוחות, לרבות:

  • איסוף וניהול לידים
  • מעקב אחר תהליכי מכירה
  • ניהול הזמנות ותשלומים
  • שירות לקוחות ותמיכה
  • שליחת תזכורות והודעות אוטומטיות
  • יצירת דוחות וניתוח נתונים

מערכות CRM קיימות בגרסאות שונות: ישנן מערכות מבוססות ענן, אפליקציות CRM שמאפשרות ניהול מהנייד, ומערכות מותאמות אישית לעסקים גדולים. אז מה זה תוכנת CRM? להלן סרטון להיכרות בסיסית.

בסרטון הבא נעשה היכרות בסיסית עם המערכת CRM שלנו:

 

האם אפשר ליצור משימות במערכת?

ניתן ליצור משימות בסיווגים שונים במערכת ולהקצות אותן לנציג ספציפי. כמו כן, ניתן לקבל תזכורת במערכת באמצעות מייל ו/או SMS על משימות פתוחות.

ניתן להפיק גרסאות שונות של הצעות מחיר מתוך המערכת ולנהל סטטוסים בהתאם לכל גרסא. קיימת אפשרות לשלוח את ההצעה באמצעות מיל ו/או SMS, הלקוח יכול לאשר את ההצעה דיגיטלית ולאחר אישורו מתקבלת התראה על כך במערכת ה-CRM.

אנו תומכים ביכולת זו של הפקת מסמכים חשבונאים (חשבוניות, קבלות וכו'). כמו כן, קיימת אפשרות לסליקת כרטיסי אשראי וביצוע חיוב בהוראת קבע לכרטיס אשראי.

ניתן לייצר טריגרים שבאמצעותם יש אפשרות לשלוח מייל/SMS בצורה אוטומטית. לדוגמה, כאשר תהליך מכירה הסתיים בהצלחה במערכת, ניתן לשלוח מייל אוטומטית לעובד התפעול להמשך עבודה וכן מייל "ברוכים הבאים" ללקוח.

אפשר לנהל לידים במערכת עד המרתם ללקוחות. קיים דשבורד לידים המציג בכל רגע נתון את מצב הלידים בחברה בדוחות סיכומיים. ניתן להקצות לידים בצורה גורפת למשתמשי המערכת.

אפשר לשלוח הודעות SMS מהמערכת ע"י רכישת בנק SMSים. השליחה נעשית באופן ידני ואוטומטי. בשליחה אוטומטית ניתן למשוך שדות מתוך המערכת לתבנית ה-SMS.

אפשר ליצור דוחות במערכת בצורה קלה ואינטואיטיבית. ישנו ממשק דוחות ידידותי למשתמש. ניתן ליצור דוח על כל מודול במערכת: לידים, לקוחות, מכירות, משימות, פעילויות ופניות.

אילו תכונות חייבות להיות במערכת CRM?

  1. ממשק ניהול מכירות

מערכת CRM לניהול לקוחות צריכה לתמוך בתהליך המכירה מתחילתו ועד סופו ולכן מערכת ה CRM שלנו מותאמת לזה. היא מאפשרת למנהלי המכירות ולצוותי השירות לקבל את כל הנתונים החיוניים על לקוחות פוטנציאליים, לרבות היסטוריית רכישות, שיחות קודמות ותחומי עניין. בנוסף, מערכות CRM מתקדמות כוללות דוחות וניתוחים חכמים שמאפשרים להבין אילו ערוצים מניבים את מירב ההכנסות ומיהם אנשי המכירות המובילים בארגון.

  1. מערכת ניהול משימות

עסק מצליח חייב לדעת לנהל משימות באופן מסודר ויעיל. תוכנת CRM איכותית מאפשרת הגדרת תזכורות אוטומטיות, יצירת משימות ומעקב אחר ביצוען, ניהול יומנים משותפים וצמצום טעויות אנוש. כך, כל פעולה הקשורה ללקוח מתועדת ונגישה בזמן אמת.

  1. אינטגרציה עם מערכות חיצוניות

אחד היתרונות החשובים של מערכת CRM איכותית הוא היכולת שלה להתחבר למערכות אחרות בעסק. מערכת CRM לניהול לקוחות צריכה לתקשר עם אתר האינטרנט שלכם, קמפיינים פרסומיים בפייסבוק ובגוגל, מערכות דיוור ודפי נחיתה. כך תוכלו לייעל את העבודה ולחסוך זמן יקר.

  1. תמיכה באוטומציה חכמה

מערכת CRM מה זה אם לא פתרון חכם ואוטומטי? זו תוכנה לניהול שירות לקוחות, ולכן המערכת מאפשרת לבצע פעולות אוטומטיות כמו שליחת מיילים מותאמים אישית, סינון לידים, הפקת דוחות בזמן אמת ועוד. אוטומציה זו חוסכת זמן יקר ומבטיחה שהלקוח יקבל חוויית שירות מיטבית.

  1. אבטחת מידע והגנה על פרטיות הלקוחות

המידע העסקי שלכם והפרטים האישיים של הלקוחות הם הנכס החשוב ביותר שלכם. תוכנה לניהול לקוחות מאובטחת כוללת הצפנות מתקדמות, גיבוי אוטומטי ואפשרויות הרשאה שונות כדי להבטיח שפרטי הלקוחות יישארו מוגנים.

הכירו את MyBusiness – פתרון CRM מתקדם לעסקים

חברת MyBusiness גאה להציג תוכנה לניהול תיקי לקוחות ברמה הכי גבוהה שיש, המערכת האידיאלית לניהול קשרי לקוחות בצורה חכמה ומתקדמת. המערכת כוללת את כלל הפיצ'רים החיוניים שהוזכרו, כמו גם עשרות כלים מתקדמים נוספים. בין הלקוחות המרוצים של החברה ניתן למצוא שמות גדולים כמו אסותא אופטיק, Carrefour, מועצה אזורית הגליל העליון, קבוצת יפעת ועוד.

ניהול פרויקטים

פיתוח וממשקים

אוטומציות וטריגרים

ניהול ובקרה

רוצים להבין למה לבחור במערכת CRM שלנו? הסרטון הבא יסביר לכם:


https://www.youtube.com/watch?v=kLabLOeJZFg

סיכום – מערכת CRM היא מפתח לצמיחה עסקית

מערכת CRM לניהול לקוחות היא לא רק כלי לשיפור ארגון הנתונים בעסק, אלא פתרון עסקי מתקדם שמאפשר לייעל תהליכים, להגדיל מכירות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. אם אתם מחפשים תוכנת CRM מומלצת, אנחנו ב-MyBusiness כאן כדי לעזור לכם לבחור את המערכת שמתאימה לכם בדיוק. צרו איתנו קשר עוד היום וגלו כיצד מערכת CRM יכולה לקחת את העסק שלכם לשלב הבא!

צרו איתנו קשר עוד היום וגלו כיצד מערכת CRM יכולה לקחת את העסק שלכם לשלב הבא!

📞 077-6049599 | ✉ support@mybusiness-crm.com

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...