ניהול לקוחות בלעדיהם אף עסק לא מתקיים

חברה או ארגון אמורים להתייחס לכל תלונה של לקוח וגם לתלונות של עובדים, ספקים וכל מי ששייך לתאגיד או לחברה. ניחול לקוחות – משמע, שכל לקוח חייב להרגיש את עצמו חשוב, העניקו ללקוחותיכם את מלוא הסבלנות ותשומת הלב, היו נעימים איתם. זכרו, כי לקוח לא מרוצה יכול לגרום לשם רע של החברה וזה חבל! אל תבטיחו ללקוחות מוצרים שאין לכם, גם אם תזמינו אותם ותהיה בעיה של אי עמידה ביעדי מכירה, הלקוח ייראה בכם כחברה לא אמינה. חלק מדרך של ניהול לקוחות היא לקיים הבטחות, אף לקוח אינו אוהב הבטחות שלא קוימו.

כל חברה או תאגיד, אפילו חברה קטנה יחסית, כשהיא בקשר עם לקוח מסוים צריכה להקשיב לדרישות הלקוח, כל תלונה של לקוח חייבת להיות מועברת לעובדים, על מנת שידעו כי תלונה כזו או אחרת, לא תחזור על עצמה. חברה או ארגון אמורים להתייחס לכל תלונה של לקוח וגם לתלונות של עובדים, ספקים וכל מי ששייך לתאגיד או לחברה. ניחול לקוחות – משמע, שכל לקוח חייב להרגיש את עצמו חשוב, העניקו ללקוחותיכם את מלוא הסבלנות ותשומת הלב, היו נעימים איתם. זכרו, כי לקוח לא מרוצה יכול לגרום לשם רע של החברה וזה חבל! אל תבטיחו ללקוחות מוצרים שאין לכם, גם אם תזמינו אותם ותהיה בעיה של אי עמידה ביעדי מכירה, הלקוח ייראה בכם כחברה לא אמינה. חלק מדרך של ניהול לקוחות היא לקיים הבטחות, אף לקוח אינו אוהב הבטחות שלא קוימו.

תנו ללקוח אפילו יותר ממה שמגיע לו!

ישנם לקוחות המבצעים רכישות בחברה מסוימת ויוצאים מרוצים, אבל לקוחות שקיבלו אפילו צ'ופרים ברכישה שלהם ויצאו סופר מרוצים, זה כבר עניין אחר לגמרי. ישנם חברות המתמצאות בתחום ניהול לקוחות ועושות את זה על הצד הטוב ביותר, לא פלא כי חברות אלה הן מאוד רווחיות בשוק ושמן הולך לפניהן. אפילו אם ניהול לקוחות מעסיק אתכם הרבה מאוד שעות ביום, ואתם רוצים להתעדכן ולעקוב אחר תנועת הלקוחות ולהשתדל כמה שיותר לגייס לקוחות חדשים, נסו כמה שיותר להתעדכן בחידושים בתחום השיווק.

הלקוח תמיד צודק!

יחס אנושי הוא כלל ראשון בתחום ניהול לקוחות, אל תתנו ללקוח להמתין לכם זמן רב, השתדלו לקצר את זמני ההמתנה, לרוחות יודעים לזהות אדיבות והתנהגות נאותה, כל לקוח הוא זה שיכול להביא לכם לקוחות חדשים, לכן, שימור טוב של לקוחות וארגון טוב של ניהול לקוחות, יעניק לכם מקור ישיר לפרסום. זכרו כי לקוח הוא נכס ובלעדיו, אף עסק אינו יכול להתקיים. ניהול לקוחות עלול להתבטא בעוד דברים, כשלקוח מתקשר ומבקש קבלה ישנה על עסקה שבוצעה, עליכם להיות מאורגנים במערכת ולהמציא לו את הקבלה, תוכנה איכותית של ניהול לקוחות תעשה לכם את זה תוך זמן קצר, חסל סדר הקלסרים!

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...