ניהול לקוחות ומעקב אחר לקוחות פוטנציאלים

קוח שניהל אתכם משא ומתן עבור מוצר מסוים ולא הגיע אתכם לעמק השווה, אינו בהכרח לקוח אבוד, אתם אמורים לראות אותו כפוטנציאל שעדיין לא מומש. נסו להבין מדוע הוא לא רכש את המוצר שהצעתם לו בשיחה טלפונית או אולי  בפגישה עמו פנים מול פנים, זוהי דרך להזכיר לו כי אתם עדיין מעוניינים בו כלקוח, הציעו לו התנסות של מוצר מסוים שאתם מוכרים אפילו בחינם, כך הוא ישתמש בו ואף ימליץ עליו בפגישותיו אם לקוחות וחברות אחרות, כל מטפלים בהתנגדויות של לקוחות והופכים אותם ללקוחות מרוצים, זהו ניהול לקוחות נכון שכל חברה  שמבינה בעסקים אמורה לדעת. 

לקוח שניהל אתכם משא ומתן עבור מוצר מסוים ולא הגיע אתכם לעמק השווה, אינו בהכרח לקוח אבוד, אתם אמורים לראות אותו כפוטנציאל שעדיין לא מומש. נסו להבין מדוע הוא לא רכש את המוצר שהצעתם לו בשיחה טלפונית או אולי  בפגישה עמו פנים מול פנים, זוהי דרך להזכיר לו כי אתם עדיין מעוניינים בו כלקוח, הציעו לו התנסות של מוצר מסוים שאתם מוכרים אפילו בחינם, כך הוא ישתמש בו ואף ימליץ עליו בפגישותיו אם לקוחות וחברות אחרות, כל מטפלים בהתנגדויות של לקוחות והופכים אותם ללקוחות מרוצים, זהו ניהול לקוחות נכון שכל חברה  שמבינה בעסקים אמורה לדעת. 

מאוד נוח וקל לחזור ללקוח קיים

ברור שבמערכת של ניחול לקוחות קל לחזור ללקוח קיים שאתם מכירים ומשוחחים עמו מדי פעם, השימור שלו הוא מאוד חשוב עבורכם העניקו ללקוחות הקיימים הטבות בכל פעם וכך תהיו סמוכים ובטוחים כי הם יישארו לקוחות נאמנים של החברה. צרפו גם לקוחות חדשים לרשימת ההפצה שלכם, כך גם הם יזכו בהטבות והשקיעו בהם אפילו יותר מאמץ על מנת לזכות בהם כלקוחות קבועים של החברה, ניחול לקוחות נכון מצדכם, יעלה את רווחיות העסק ויוסיף שם טוב לחברה.

לקוח נאמן כערובה להצלחתה של החברה

נאמנות, היא תכונה המייצגת את הערכים שלנו, איך אנו רוצים שהחברה שלנו תיראה ללקוחות, שם טוב של חברה מבוסס במיוחד על נאמנות ואמינות וזה מצריך מאמץ כמו ניהול לקוחות תקין, אמת בפרסום מוצרים ובמבצעים, גם החדרת שיטת ניהול לקוחות והיחס של העובדים אליהם חשוב,  העובדים אמורים לעבוד לפי הערכים של הארגון והם עוברים הכשרה לכך, הם אמורים ליצור מערכת יחסים אמינה עם הלקוחות ולשרת אותם נאמנה בדיוק כמוכם המנהלים. לקוחות שיקבלו יחס אמין וטוב, יהיו הלקוחות שלכם לאורך שנים.  זכרו כי בכל מצב "יחס גורר יחס" כשם שתתייחסו אל הלקוחות, כך תצפו לקבל את אותו היחס. ברגע שהעובדים שלכם ישתפו עמכם פעולה וינקטו גישה דומה כמו שלכם, אז זכיתם. ניהול לקוחות ברמה גבוהה, תלוי  בהתנהלות נכונה של החברה.

מאמרים נוספים

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...

למה צריך אפליקציית CRM לעסק?

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
אפיון מערכת crm

על איפיון ופיתוח מערכות CRM

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
Call center

סנכרון יומן גוגל

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
מערכת לניהול קמפיינים

מערכת לניהול קמפיינים

ניהול קמפיין טוב ויעיל, זו דרך בדוקה להגיע ללידים רלוונטים המובילים להמרות. בזכות מערכת My Business CRM תוכלו לקבל מע...
crm בעברית

מערכת crm בעברית

במציאות המהירה והדינאמית של עולם העסקים המודרני, שמירה על קשר חזק ורציף עם לקוחות זו משימה מאתגרת ובעלת חשיבות עליונה...

מערכת לניהול מכירות

מערכת לניהול מכירות בית העסק שלכם – כדי להוביל את העסק קדימה ניהול מערך המכירות של עסק, המושתת בדיוק על כך, הוא עניי...