לקוח שניהל אתכם משא ומתן עבור מוצר מסוים ולא הגיע אתכם לעמק השווה, אינו בהכרח לקוח אבוד, אתם אמורים לראות אותו כפוטנציאל שעדיין לא מומש. נסו להבין מדוע הוא לא רכש את המוצר שהצעתם לו בשיחה טלפונית או אולי בפגישה עמו פנים מול פנים, זוהי דרך להזכיר לו כי אתם עדיין מעוניינים בו כלקוח, הציעו לו התנסות של מוצר מסוים שאתם מוכרים אפילו בחינם, כך הוא ישתמש בו ואף ימליץ עליו בפגישותיו אם לקוחות וחברות אחרות, כל מטפלים בהתנגדויות של לקוחות והופכים אותם ללקוחות מרוצים, זהו ניהול לקוחות נכון שכל חברה שמבינה בעסקים אמורה לדעת.
מאוד נוח וקל לחזור ללקוח קיים
ברור שבמערכת של ניחול לקוחות קל לחזור ללקוח קיים שאתם מכירים ומשוחחים עמו מדי פעם, השימור שלו הוא מאוד חשוב עבורכם העניקו ללקוחות הקיימים הטבות בכל פעם וכך תהיו סמוכים ובטוחים כי הם יישארו לקוחות נאמנים של החברה. צרפו גם לקוחות חדשים לרשימת ההפצה שלכם, כך גם הם יזכו בהטבות והשקיעו בהם אפילו יותר מאמץ על מנת לזכות בהם כלקוחות קבועים של החברה, ניחול לקוחות נכון מצדכם, יעלה את רווחיות העסק ויוסיף שם טוב לחברה.
לקוח נאמן כערובה להצלחתה של החברה
נאמנות, היא תכונה המייצגת את הערכים שלנו, איך אנו רוצים שהחברה שלנו תיראה ללקוחות, שם טוב של חברה מבוסס במיוחד על נאמנות ואמינות וזה מצריך מאמץ כמו ניהול לקוחות תקין, אמת בפרסום מוצרים ובמבצעים, גם החדרת שיטת ניהול לקוחות והיחס של העובדים אליהם חשוב, העובדים אמורים לעבוד לפי הערכים של הארגון והם עוברים הכשרה לכך, הם אמורים ליצור מערכת יחסים אמינה עם הלקוחות ולשרת אותם נאמנה בדיוק כמוכם המנהלים. לקוחות שיקבלו יחס אמין וטוב, יהיו הלקוחות שלכם לאורך שנים. זכרו כי בכל מצב "יחס גורר יחס" כשם שתתייחסו אל הלקוחות, כך תצפו לקבל את אותו היחס. ברגע שהעובדים שלכם ישתפו עמכם פעולה וינקטו גישה דומה כמו שלכם, אז זכיתם. ניהול לקוחות ברמה גבוהה, תלוי בהתנהלות נכונה של החברה.