ניהול לקוחות ומעקב אחר לקוחות פוטנציאלים

קוח שניהל אתכם משא ומתן עבור מוצר מסוים ולא הגיע אתכם לעמק השווה, אינו בהכרח לקוח אבוד, אתם אמורים לראות אותו כפוטנציאל שעדיין לא מומש. נסו להבין מדוע הוא לא רכש את המוצר שהצעתם לו בשיחה טלפונית או אולי  בפגישה עמו פנים מול פנים, זוהי דרך להזכיר לו כי אתם עדיין מעוניינים בו כלקוח, הציעו לו התנסות של מוצר מסוים שאתם מוכרים אפילו בחינם, כך הוא ישתמש בו ואף ימליץ עליו בפגישותיו אם לקוחות וחברות אחרות, כל מטפלים בהתנגדויות של לקוחות והופכים אותם ללקוחות מרוצים, זהו ניהול לקוחות נכון שכל חברה  שמבינה בעסקים אמורה לדעת. 

לקוח שניהל אתכם משא ומתן עבור מוצר מסוים ולא הגיע אתכם לעמק השווה, אינו בהכרח לקוח אבוד, אתם אמורים לראות אותו כפוטנציאל שעדיין לא מומש. נסו להבין מדוע הוא לא רכש את המוצר שהצעתם לו בשיחה טלפונית או אולי  בפגישה עמו פנים מול פנים, זוהי דרך להזכיר לו כי אתם עדיין מעוניינים בו כלקוח, הציעו לו התנסות של מוצר מסוים שאתם מוכרים אפילו בחינם, כך הוא ישתמש בו ואף ימליץ עליו בפגישותיו אם לקוחות וחברות אחרות, כל מטפלים בהתנגדויות של לקוחות והופכים אותם ללקוחות מרוצים, זהו ניהול לקוחות נכון שכל חברה  שמבינה בעסקים אמורה לדעת. 

מאוד נוח וקל לחזור ללקוח קיים

ברור שבמערכת של ניחול לקוחות קל לחזור ללקוח קיים שאתם מכירים ומשוחחים עמו מדי פעם, השימור שלו הוא מאוד חשוב עבורכם העניקו ללקוחות הקיימים הטבות בכל פעם וכך תהיו סמוכים ובטוחים כי הם יישארו לקוחות נאמנים של החברה. צרפו גם לקוחות חדשים לרשימת ההפצה שלכם, כך גם הם יזכו בהטבות והשקיעו בהם אפילו יותר מאמץ על מנת לזכות בהם כלקוחות קבועים של החברה, ניחול לקוחות נכון מצדכם, יעלה את רווחיות העסק ויוסיף שם טוב לחברה.

לקוח נאמן כערובה להצלחתה של החברה

נאמנות, היא תכונה המייצגת את הערכים שלנו, איך אנו רוצים שהחברה שלנו תיראה ללקוחות, שם טוב של חברה מבוסס במיוחד על נאמנות ואמינות וזה מצריך מאמץ כמו ניהול לקוחות תקין, אמת בפרסום מוצרים ובמבצעים, גם החדרת שיטת ניהול לקוחות והיחס של העובדים אליהם חשוב,  העובדים אמורים לעבוד לפי הערכים של הארגון והם עוברים הכשרה לכך, הם אמורים ליצור מערכת יחסים אמינה עם הלקוחות ולשרת אותם נאמנה בדיוק כמוכם המנהלים. לקוחות שיקבלו יחס אמין וטוב, יהיו הלקוחות שלכם לאורך שנים.  זכרו כי בכל מצב "יחס גורר יחס" כשם שתתייחסו אל הלקוחות, כך תצפו לקבל את אותו היחס. ברגע שהעובדים שלכם ישתפו עמכם פעולה וינקטו גישה דומה כמו שלכם, אז זכיתם. ניהול לקוחות ברמה גבוהה, תלוי  בהתנהלות נכונה של החברה.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...