ניהול לקוחות על ידי חשיבה נבונה, הוא הכלי להצלחה. מה הטעם בלקוחות אם אופן ההתנהלות מולם אינה נכונה? כל חברה שמכבדת את עצמה חייבת לדאוג למערך שלם אשר יתפקד באופן רציף עבור ניהול לקוחות מקצועי. אתר יפה ואטרקטיבי הוא רק תחילת הדרך. הלידים אשר נצברים בו הם כלי עקרי עבור המשך פעילות שעתידה להביא את ביצוע העסקה הבאה, אבל כיצד? מערכת של ניהול לקוחות מקצועית, נכונה ויעילה אשר לוקחת בחשבון את קהל היעד, את תיעוד המסמכים ואת המעקב הנכון, יאפשרו את הפרמטרים הנכונים עבור הצלחה של כל בית עסק. מה צריך כדי להצליח? תוכנת CRM הינה קלה ליישום ונוחה להתקנה. היא משמשת את אחד הכלים העיקריים עבור כל חברה מצליחה. היא יכולה להחליף כוח אדם רב אשר היה אחראי לתיעוד ולמשלוח של מידע ללקוחות. זוהי תוכנת ענן שניתן להיכנס אליה מכל מחשב מכיוון שאינה תלויה בשרת או בחומרה מיוחדת. היא נוחה להבנה ולתפעול על ידי כל אדם שאינו שייך לתחום המיחשוב. תוכנת זו היא הכלי עבור ניהול מסמכים, הכנת דוחות, מעקב אחר שעות עבודה של פרויקטים, התנהלות מול לקוחות, ביצוע קמפיינים, ביצוע פרויקטים. היא מאפשרת גם חשיבה מקדימה לפני כל פרויקט או קמפיין שיווקי וכן עוקבת אחר ביצועם תוך כדי הבאת נתונים לגבי צפי הכנסות וכולי. מה הקשר בין מהירות לבין ביצוע עסקה? לקוח אוהב שמתייחסים אליו. הוא ייכנס אל אתר מסוים פעם אחת וימשיך הלאה. מחקרים מצביעים על כך שכדי שירכוש דבר מה או יעשה שימוש בשירות מסוים הוא צריך להיכנס מינימום חמש פעמים אל האתר. במידה ונכנס אל אתר החברה והשאיר פרטיו, הווה אומר, לינק, ואותה חברה עושה שימוש במערכת של ניהול לקוחות על ידי תוכנת CRM – הדרך אל ביצוע העסקה הינה מהירה. הוא ייחשף כמות פעמים מדודה אך עקבית אל המוצר שבו התעניין על ידי שליחת מידע אוטומטית אל המייל שלו ואל הסלולרי שלו. באופן זה החברה שומרת על הלקוח בצורה אקטיבית וחוסכת זמן על יצירת קשר על ידי מענה אנושי ומעלה את האפשרות לרכישה.