דבר ראשון שעסק אמור לדעת, זה לאילו מוצרים יש יותר ביקוש ולאלה מהם אין כל כך ביקוש? מהם בעצם הסיבות לכך? אם המוצר שלכם מצליח בגלל שהוא באמת מיוחד? או אולי המחיר הוא יותר אטרקטיבי מחברות אחרות? אולי המוצרים שלא נמכרים זה בגלל שירות גרוע שהלקוח מקבל מכם? ישנם הרבה שאלות שלא תמיד יש לנו עליהם מענה אך תוכנת ניהול קשרי לקוחות תוכל בהחלט לתת לנו את התשובה הנכונה. תוכנת ניהול קשרי לקוחות, מתעדת עבורנו את כל העובדות כך שנוכל מיד להסיק מסקנות ולבצע את ההחלטות הכי מהירות. תוכנת ניהול קשרי לקוחות תאפשר לכם למדוד את רמת הביצועים של העובדים שלכם בחברה ובאמצעות מדידת הביצועים שלהם, תוכלו לתת להם משוב, כיצד הם יכולים לשפר את רמת הביצועים שלהם.
ניהול לידים – מה גרם לחברה לקבל הכי הרבה פניות?
כל עסק המתקיים דרך ניהול קשרי לקוחות, חייב לדעת מהיכן מגיעים הלידים שלו. איזה קמפיין למשל הביא את הכי הרבה הלקוחות הפוטנציאליים ואיזה הם הקמפיינים שההשקעה בהם הצדיקה את עצמה? ואולי הקמפיין הצליח בזכות כמה לקוחות קיימים שנתנו פידבקים ואם הלקוחות החדשים, הגיעו בזכות הלקוחות הקיימים, אז מי היו הלקוחות הקיימים שבזכותם הם הגיעו לחברה? באמצעות תוכנת ניהול קשרי לקוחות, תוכלו בקלות לדעת את התשובה.
תהליכי המכירות והסקת מסקנות לעתיד
עלינו לדעת מה גרם למכירות בחברה להצליח, ואם להיפך מה גרם לכישלון בעזרת תוכנת ניהול קשרי לקוחות תוכלו לדעת מה גרם לכישלון במכירות. מערכת ניהול לקוחות הינה בעלת משמעות חשובה בעולם העסקים היא עוזרת לנהל את המכירות שזה בעצם המרכז של העסק שלנו, מערכת זו, מקשרת בין החברה ללקוחות שלה.
חשבו את העלויות בהשקעה בעסקות שונות
בהרבה מקרים, ישנה התלהבות מביל החברה לסגור עסקה מסוימת, דבר זה מביא אותו להתלהבות יתרה ואז הוא נסחף להוצאות מיותרות. שהוא אפילו לא תכנן אותן. כל עסקה שאתם עומדים לסגור, שיקלו אם היא מספיק רווחית עבורכם, למשך האם עסקה מסוימת מצדיקה הוצאה כמו נסיעה לחו"ל? עסק שמתנהל ללא תוכנה של ניהול לקוחות, אין לו בקרה על הוצאות מיותרות ויכול לגרום הפסדים לעסק.