קשרי לקוחות מה זה אומר

קשרי לקוחות, מעשים באמצעות המחשב אך אל לנו לטעות ולחשוב שזה עוד תיקיה נוספת  במחשב שלנו. על בעל החברה והעובדים שלו, לחשוב  על וכנה זו, כעל כלי ייעול שיחבר הרבה מידע בנוגע ללקוחות, מכירות, כיצד ננהל שיווק יעיל וניהול קשרי לקוחות. התחום של קשרי לקוחות הוא נהדר, אך אל לנו לחשוב כי הוא פשוט, לוקח זמן מסוים עד שרואים תזוזה חיובית בעסק. עלינו לדעת כיצד להשתמש בכלים הנכונים. קשרי לקוחות וניהולם אינה פותרת במטה קסם את ייעול העסק, כלומר לא באופן מידי, כל פעולה כזו לוקחת זמן והשקעה של עבודה. הבנת התוכנה והאסטרטגיה של קשרי לקוחות היא מאוד חשובה לכן כל הנושא של קשרי לקוחות הוא נושא שמצריך לימוד באופן ממושך כל יום תוך כדי עבודה.

קשרי לקוחות – מה זה אומר?

קשרי לקוחות, מעשים באמצעות המחשב אך אל לנו לטעות ולחשוב שזה עוד תיקיה נוספת  במחשב שלנו. על בעל החברה והעובדים שלו, לחשוב  על וכנה זו, כעל כלי ייעול שיחבר הרבה מידע בנוגע ללקוחות, מכירות, כיצד ננהל שיווק יעיל וניהול קשרי לקוחות. התחום של קשרי לקוחות הוא נהדר, אך אל לנו לחשוב כי הוא פשוט, לוקח זמן מסוים עד שרואים תזוזה חיובית בעסק. עלינו לדעת כיצד להשתמש בכלים הנכונים. קשרי לקוחות וניהולם אינה פותרת במטה קסם את ייעול העסק, כלומר לא באופן מידי, כל פעולה כזו לוקחת זמן והשקעה של עבודה. הבנת התוכנה והאסטרטגיה של קשרי לקוחות היא מאוד חשובה לכן כל הנושא של קשרי לקוחות הוא נושא שמצריך לימוד באופן ממושך כל יום תוך כדי עבודה.

 על החברה לדעת כי קשרי לקוחות נבנים בהדרגה- כמה טיפים על מה מותר ומה אסור לעשות עם לקוחות

הקשר הרצוף עם לקוח חייב להית כמעט יום יומי וזו בעצם ההצלחה של השירות של החברה כלפיו. הלקוח חייב  לדעת כי החברה תמיד זמינה ויכולה להיענות לכל בקשותיו. על החברה להקשיב לרעיונות שהלקוח יכול להביע, אסור למנהל החברה להראות לו לבטים הקשורים לנושאים מקצועיים, אסור לחברה שהלקוח יחכה למתן תשובה כלשהי, גם אם הוא עסוק באתו הזמן שנתקבלה ממנו שיחת טלפון, על מנהל החברה לקבוע פגישה ומועד המתאים לשני הצדדים. עוד דבר שלא מקובל לעשות עם לקוחות, זה לתת לו להבין שאין לכם מספיק זמן עבורו. לקוחות, הם אלה שעליהם מתבסס העסק , לכן כל לקוח עבורכם הוא נכס שאסור לאבד.

אם יש משבר עם לקוח מסוים, מה עושים?

לא יכולה להיות קיימת בעיה שאין לה פתרון, במקרה וישנו איזה קונפליקט עם אחד הלקוחות, על מנהל החברה לפתור את הבעיה ע"י תקשורת בין אישית, הוא אמור לשמוע את טענות הלקוח ולהבין את הבעיה לעומק ובכך למצוא פתרון שירצה את הלקוח. כאשר תקשורת עם הלקוח נמשכת לתקופה ארוכה, על מנהל החברה לבחון את דרך ההתקשרות עמו ולעדכן את המעקב אחר הלקוח, בהתאם לצרכיו המשתנים.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
אפיון מערכת crm

על איפיון ופיתוח מערכות CRM

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
grad1
Call center

סנכרון יומן גוגל

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
grad1
מערכת לניהול קמפיינים

מערכת לניהול קמפיינים

ניהול קמפיין טוב ויעיל, זו דרך בדוקה להגיע ללידים רלוונטים המובילים להמרות. בזכות מערכת My Business CRM תוכלו לקבל מע...
grad1
crm בעברית

מערכת crm בעברית

במציאות המהירה והדינאמית של עולם העסקים המודרני, שמירה על קשר חזק ורציף עם לקוחות זו משימה מאתגרת ובעלת חשיבות עליונה...
grad1
Man at call center, contact us with customer service employee, smile and CRM with consultant in workspace. Professional, portrait and communication, male with headset with help desk and telemarketing

מערכת לניהול מכירות

מערכת לניהול מכירות בית העסק שלכם – כדי להוביל את העסק קדימה ניהול מערך המכירות של עסק, המושתת בדיוק על כך, הוא עניי...
grad1
shutterstock_1912172854 copy

תוכנת CRM – מערכת היחסים עם הלקוח עולה מדרגה

תוכנת CRM - Customer Relationship Management הנה תוכנה לניהול קשרי לקוחות המהווה את הכלי האפקטיבי והיעיל ביותר לארגון...