קשרי לקוחות מה זה אומר

קשרי לקוחות, מעשים באמצעות המחשב אך אל לנו לטעות ולחשוב שזה עוד תיקיה נוספת  במחשב שלנו. על בעל החברה והעובדים שלו, לחשוב  על וכנה זו, כעל כלי ייעול שיחבר הרבה מידע בנוגע ללקוחות, מכירות, כיצד ננהל שיווק יעיל וניהול קשרי לקוחות. התחום של קשרי לקוחות הוא נהדר, אך אל לנו לחשוב כי הוא פשוט, לוקח זמן מסוים עד שרואים תזוזה חיובית בעסק. עלינו לדעת כיצד להשתמש בכלים הנכונים. קשרי לקוחות וניהולם אינה פותרת במטה קסם את ייעול העסק, כלומר לא באופן מידי, כל פעולה כזו לוקחת זמן והשקעה של עבודה. הבנת התוכנה והאסטרטגיה של קשרי לקוחות היא מאוד חשובה לכן כל הנושא של קשרי לקוחות הוא נושא שמצריך לימוד באופן ממושך כל יום תוך כדי עבודה.

קשרי לקוחות – מה זה אומר?

קשרי לקוחות, מעשים באמצעות המחשב אך אל לנו לטעות ולחשוב שזה עוד תיקיה נוספת  במחשב שלנו. על בעל החברה והעובדים שלו, לחשוב  על וכנה זו, כעל כלי ייעול שיחבר הרבה מידע בנוגע ללקוחות, מכירות, כיצד ננהל שיווק יעיל וניהול קשרי לקוחות. התחום של קשרי לקוחות הוא נהדר, אך אל לנו לחשוב כי הוא פשוט, לוקח זמן מסוים עד שרואים תזוזה חיובית בעסק. עלינו לדעת כיצד להשתמש בכלים הנכונים. קשרי לקוחות וניהולם אינה פותרת במטה קסם את ייעול העסק, כלומר לא באופן מידי, כל פעולה כזו לוקחת זמן והשקעה של עבודה. הבנת התוכנה והאסטרטגיה של קשרי לקוחות היא מאוד חשובה לכן כל הנושא של קשרי לקוחות הוא נושא שמצריך לימוד באופן ממושך כל יום תוך כדי עבודה.

 על החברה לדעת כי קשרי לקוחות נבנים בהדרגה- כמה טיפים על מה מותר ומה אסור לעשות עם לקוחות

הקשר הרצוף עם לקוח חייב להית כמעט יום יומי וזו בעצם ההצלחה של השירות של החברה כלפיו. הלקוח חייב  לדעת כי החברה תמיד זמינה ויכולה להיענות לכל בקשותיו. על החברה להקשיב לרעיונות שהלקוח יכול להביע, אסור למנהל החברה להראות לו לבטים הקשורים לנושאים מקצועיים, אסור לחברה שהלקוח יחכה למתן תשובה כלשהי, גם אם הוא עסוק באתו הזמן שנתקבלה ממנו שיחת טלפון, על מנהל החברה לקבוע פגישה ומועד המתאים לשני הצדדים. עוד דבר שלא מקובל לעשות עם לקוחות, זה לתת לו להבין שאין לכם מספיק זמן עבורו. לקוחות, הם אלה שעליהם מתבסס העסק , לכן כל לקוח עבורכם הוא נכס שאסור לאבד.

אם יש משבר עם לקוח מסוים, מה עושים?

לא יכולה להיות קיימת בעיה שאין לה פתרון, במקרה וישנו איזה קונפליקט עם אחד הלקוחות, על מנהל החברה לפתור את הבעיה ע"י תקשורת בין אישית, הוא אמור לשמוע את טענות הלקוח ולהבין את הבעיה לעומק ובכך למצוא פתרון שירצה את הלקוח. כאשר תקשורת עם הלקוח נמשכת לתקופה ארוכה, על מנהל החברה לבחון את דרך ההתקשרות עמו ולעדכן את המעקב אחר הלקוח, בהתאם לצרכיו המשתנים.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...