שירות לקוחות – פשוט לתת שירות
החשיבות של שירות לקוחות ברורה לכולנו. ארגונים מדברים על מתן שירות לקוחות טוב, ולקוחות דורשים מתן שירות שכזה. לקוח המקבל שירות טוב יחזור וירכוש שוב את המוצר ואף ימליץ עליו לאחרים. זאת ועוד, לקוח שבע רצון ידחה גם את פניותיהם של המתחרים.
מערכת MyBusiness CRM וניהול שירות לקוחות
כחלק מפתרון ה-CRM, מספקת מערכת Mybusiness מודול לניהול שירות לקוחות. המערכת תאפשר לארגון לנהל את תהליכי השירות בפשטות וביעילות. מודול ניהול השירות מיועד לגופים נותני שירות כגון חברות מחשוב, חברות רכב, חברות שירותים, מוקדי שירות ועוד. שימוש במודול השירות יעזור לארגון במתן השירות במספר אפיקים:
1. הכנסת הטיפול בפניות השונות לתהליכים סדורים וקבועים.
2. תיאום בין כל הגורמים נותני השירות.
3. שיפור וייעול תהליך מתן השירות ע"י בניית כללים אוטומטיים כגון מיילים אוטומטיים או הודעות SMS.
4. הרחבת חלון השירות ל 24 שעות באמצעות פורטל שירות וובי.
5. הכנסת התרעות ו SLA ישפר את רמת השירות של הארגון.
6. באמצעות דוחות ניהוליים ותפעוליים המערכת תאפשר לנהל את תהליכי שירות הלקוחות ביעילות גבוהה תוך קיצור זמני תגובה, שליטה ובקרה.
התמודדות מול הלקוח בצורה המקצועית ביותר
החשיבות של שירות לקוחות כה גדולה, עד כדי כך שלא מספיק רק לדאוג שנותני השירות יהיה עובדים איכותיים וסבלניים, או שידעו לתת פיצויים הולמים, אלא יש צורך ללוות אותם במערכת שירות לקוחות אשר תקל עליהם את ההתמודדות מול הלקוח. ללא קיומה של מערכת כזו, איכות נותני השירות לא תוכל לבוא לידי ביטוי והלקוחות עלולים להיפגע, לנטוש או לא לוותר על הקשר עם הארגון. המערכת שעונה על צרכים אלו היא מערכת ה ה-Mybusiness CRM אשר תפקידה הוא לדאוג לפן הטכני של שירות לקוחות הארגון ולשפר במידה רבה את היכולת לתת שירות.
שירות לקוחות בזמינות מלאה
שירות ייחודי הקיים במודול Mybusiness CRM מאפשר ללקוח לפנות למוקד שירות לקוחות הארגון בכל רגע נתון. הפניה מתבצעת דרך אתר האינטרנט בזמינות מלאה, 24 שעות, 7 ימים בשבוע, בצורה מאובטחת ופשוטה. יתרה על כך, כדי שהלקוח ידע שפנייתו התקבלה, המערכת שולחת מייל אוטומטי על כל פניה. הלקוח יכול לפנות לארגון בכל נושא, בין אם מדובר בהערות, בקשות, דיווח על תקלות וכמובן, גם פידבקים והארות.
ניהול מוקד הפניות של הלקוחות
מודול שירות לקוחות זה, הקיים במערכת ה- Mybusiness CRM מאפשר ביצוע של מספר פעולות פונקציונאליות אשר תפקידן לנהל את פניות הלקוחות בדרך המאורגנת ביותר. כל פניה אשר מגיעה למערכת נשמרת במאגר הפניות של הלקוחות, כך שכל פניה נוספת המגיעה מאותו לקוח, משוייכת אוטומטית ללקוח עצמו. בנוסף, כל התייחסות של הארגון ללקוח וכל פעילות או שינוי שנעשו מולו, נשמרים אף הם תחת היסטוריית הלקוח.
מעקב אחר פניות הלקוחות
באמצעות מערכת זו של שירות לקוחות, ניתן למיין את פניית הלקוח לפי סוג הפניה, עדיפות הפניה, הסטטוס של הפניה ועוד. מיון זה נועד כדי לעקוב אחר פניות הלקוחות ולבחון את התפקוד מול הלקוחות. נוסף על כך, למערכת אפשרויות מיון וסינון שתפקידן לפלח את הפניות לפי סוגים שונים, כך שניתן יהיה להסיק ולפעול לפי מסקנות נדרשות. כדי לחזק את בקרת המערכת, ישנה אפשרות להגדיר צבעים אשר יבחינו בין פניות דחופות יותר לדחופות פחות.
שירות לקוחות – רווח מקסימאלי בעלות אטרקטיבית
למרות האמור לעיל, ישנם ארגונים אשר נמנעים מלשפר את שירות לקוחות החברה שלהם. מדוע? התשובה, מן הסתם, קשורה לכך ששיפור השירות ללקוח כרוך בהשקעה כספית לא מבוטלת. מערכת Mybusiness CRM פותרת את בעיית העלויות ומספקת כלים לשיפור שירות לקוחות הארגון בעלות נמוכה יחסית וללא צורך בהשקעות ראשוניות גבוהות.
מערכת Mybusiness CRM לניהול כולל של קשרי לקוחות
למערכת ה- Mybusiness CRMיתרונות ומודולים נוספים, מדובר במערכת המיועדת לארגונים נותני שירות והיא משמשת מגוון ארגונים בארץ ובחו"ל. Mybusiness CRM היא מערכת הדוגלת בפשטות ומכוונות ללקוח, ולפיכך מדגישה במיוחד את נוחות השימוש בה. חברת Mybusiness, המאמינה במתן שירות לקוחות ממוקד, מספקת אף היא שירות לקוחות תומך ומקצועי, באמצעות אנשי צוות קשובים ומנוסים, אשר מלווים את הארגון בתהליכי הקליטה של המערכת.