שירות לקוחות

כחלק מפתרון ה-CRM, מספקת מערכת Mybusiness מודול לניהול שירות לקוחות. המערכת תאפשר לארגון לנהל את תהליכי השירות בפשטות וביעילות. מודול ניהול השירות מיועד לגופים נותני שירות כגון חברות מחשוב, חברות רכב, חברות שירותים, מוקדי שירות ועוד.

שירות לקוחות – פשוט לתת שירות

החשיבות של שירות לקוחות ברורה לכולנו. ארגונים מדברים על מתן שירות לקוחות טוב, ולקוחות דורשים מתן שירות שכזה. לקוח המקבל שירות טוב יחזור וירכוש שוב את המוצר ואף ימליץ עליו לאחרים. זאת ועוד, לקוח שבע רצון ידחה גם את פניותיהם של המתחרים.

מערכת MyBusiness CRM וניהול שירות לקוחות

כחלק מפתרון ה-CRM, מספקת מערכת Mybusiness מודול לניהול שירות לקוחות. המערכת תאפשר לארגון לנהל את תהליכי השירות בפשטות וביעילות. מודול ניהול השירות מיועד לגופים נותני שירות כגון חברות מחשוב, חברות רכב, חברות שירותים, מוקדי שירות ועוד. שימוש במודול השירות יעזור לארגון במתן השירות במספר אפיקים:
1. הכנסת הטיפול בפניות השונות לתהליכים סדורים וקבועים.
2. תיאום בין כל הגורמים נותני השירות.
3. שיפור וייעול תהליך מתן השירות ע"י בניית כללים אוטומטיים כגון מיילים אוטומטיים או הודעות SMS.
4. הרחבת חלון השירות ל 24 שעות באמצעות פורטל שירות וובי.
5. הכנסת התרעות ו SLA ישפר את רמת השירות של הארגון.
6. באמצעות דוחות ניהוליים ותפעוליים המערכת תאפשר לנהל את תהליכי שירות הלקוחות ביעילות גבוהה תוך קיצור זמני תגובה, שליטה ובקרה.

התמודדות מול הלקוח בצורה המקצועית ביותר

החשיבות של שירות לקוחות כה גדולה, עד כדי כך שלא מספיק רק לדאוג שנותני השירות יהיה עובדים איכותיים וסבלניים, או שידעו לתת פיצויים הולמים, אלא יש צורך ללוות אותם במערכת שירות לקוחות אשר תקל עליהם את ההתמודדות מול הלקוח. ללא קיומה של מערכת כזו, איכות נותני השירות לא תוכל לבוא לידי ביטוי והלקוחות עלולים להיפגע, לנטוש או לא לוותר על הקשר עם הארגון. המערכת שעונה על צרכים אלו היא מערכת ה ה-Mybusiness CRM אשר תפקידה הוא לדאוג לפן הטכני של שירות לקוחות הארגון ולשפר במידה רבה את היכולת לתת שירות.

שירות לקוחות בזמינות מלאה

שירות ייחודי הקיים במודול Mybusiness CRM מאפשר ללקוח לפנות למוקד שירות לקוחות הארגון בכל רגע נתון. הפניה מתבצעת דרך אתר האינטרנט בזמינות מלאה, 24 שעות, 7 ימים בשבוע, בצורה מאובטחת ופשוטה. יתרה על כך, כדי שהלקוח ידע שפנייתו התקבלה, המערכת שולחת מייל אוטומטי על כל פניה. הלקוח יכול לפנות לארגון בכל נושא, בין אם מדובר בהערות, בקשות, דיווח על תקלות וכמובן, גם פידבקים והארות.

ניהול מוקד הפניות של הלקוחות

מודול שירות לקוחות זה, הקיים במערכת ה- Mybusiness CRM מאפשר ביצוע של מספר פעולות פונקציונאליות אשר תפקידן לנהל את פניות הלקוחות בדרך המאורגנת ביותר. כל פניה אשר מגיעה למערכת נשמרת במאגר הפניות של הלקוחות, כך שכל פניה נוספת המגיעה מאותו לקוח, משוייכת אוטומטית ללקוח עצמו. בנוסף, כל התייחסות של הארגון ללקוח וכל פעילות או שינוי שנעשו מולו, נשמרים אף הם תחת היסטוריית הלקוח.

מעקב אחר פניות הלקוחות

באמצעות מערכת זו של שירות לקוחות, ניתן למיין את פניית הלקוח לפי סוג הפניה, עדיפות הפניה, הסטטוס של הפניה ועוד. מיון זה נועד כדי לעקוב אחר פניות הלקוחות ולבחון את התפקוד מול הלקוחות. נוסף על כך, למערכת אפשרויות מיון וסינון שתפקידן לפלח את הפניות לפי סוגים שונים, כך שניתן יהיה להסיק ולפעול לפי מסקנות נדרשות. כדי לחזק את בקרת המערכת, ישנה אפשרות להגדיר צבעים אשר יבחינו בין פניות דחופות יותר לדחופות פחות.

שירות לקוחות – רווח מקסימאלי בעלות אטרקטיבית

למרות האמור לעיל, ישנם ארגונים אשר נמנעים מלשפר את שירות לקוחות החברה שלהם. מדוע? התשובה, מן הסתם, קשורה לכך ששיפור השירות ללקוח כרוך בהשקעה כספית לא מבוטלת. מערכת Mybusiness CRM פותרת את בעיית העלויות ומספקת כלים לשיפור שירות לקוחות הארגון בעלות נמוכה יחסית וללא צורך בהשקעות ראשוניות גבוהות.

מערכת Mybusiness CRM לניהול כולל של קשרי לקוחות

למערכת ה- Mybusiness CRMיתרונות ומודולים נוספים, מדובר במערכת המיועדת לארגונים נותני שירות והיא משמשת מגוון ארגונים בארץ ובחו"ל. Mybusiness CRM היא מערכת הדוגלת בפשטות ומכוונות ללקוח, ולפיכך מדגישה במיוחד את נוחות השימוש בה. חברת Mybusiness, המאמינה במתן שירות לקוחות ממוקד, מספקת אף היא שירות לקוחות תומך ומקצועי, באמצעות אנשי צוות קשובים ומנוסים, אשר מלווים את הארגון בתהליכי הקליטה של המערכת.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
Call center

סנכרון יומן גוגל

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
grad1
מערכת לניהול קמפיינים

מערכת לניהול קמפיינים

ניהול קמפיין טוב ויעיל, זו דרך בדוקה להגיע ללידים רלוונטים המובילים להמרות. בזכות מערכת My Business CRM תוכלו לקבל מע...
grad1
crm בעברית

מערכת crm בעברית

במציאות המהירה והדינאמית של עולם העסקים המודרני, שמירה על קשר חזק ורציף עם לקוחות זו משימה מאתגרת ובעלת חשיבות עליונה...
grad1
Man at call center, contact us with customer service employee, smile and CRM with consultant in workspace. Professional, portrait and communication, male with headset with help desk and telemarketing

מערכת לניהול מכירות

מערכת לניהול מכירות בית העסק שלכם – כדי להוביל את העסק קדימה ניהול מערך המכירות של עסק, המושתת בדיוק על כך, הוא עניי...
grad1
shutterstock_1912172854 copy

תוכנת CRM – מערכת היחסים עם הלקוח עולה מדרגה

תוכנת CRM - Customer Relationship Management הנה תוכנה לניהול קשרי לקוחות המהווה את הכלי האפקטיבי והיעיל ביותר לארגון...
grad1
5-111

הסוף למונופול: הכירו את המודול CRM החדשני למכללות 

עולם המכללות בישראל תחרותי מטבעו, כל מכללה נאבקת על כל סטודנט פוטנציאלי, כמו גם משקיעה עשרות ואפילו מאות שקלים על פרס...