המשרד הוא ליבו הפועם של העסק, בין אם מדובר במשרד קטן ואינטימי ועל אחת כמה וכמה אם מדובר במשרד של מפעל גדול, המשרד הוא זה האחראי להוציא את ההחלטות האופרטיביות של העסק אך גם עסוק בקיומו השוטף של העסק, המשרד אחראי על כול תפקודי ה back office השוטפים, קשרים עם ספקים, בירוקרטיה, חישובי משכורות, שעות, מצבות כוח האדם, קשרי לקוחות ואף ההחלטות האסטרטגיות והלוגיסטיות שיוצאות מצוות ההנהלה במשרד. בין כול השדות בהם צריך לתפקד היטב צוות המשרד לא פלא שלעיתים דברים נעלמים מתשומת הלב, נדחקים ומוזנחים, עד לרגע בו הם דורשים טיפול מיידי ודחוף שמפר את כול שלוות המשרד והנורמות המקצועיות הנהוגות בו. לשם מניעת מצב זה יש את הפתרון המקיף של תוכנה לניהול משרד, תוכנה זו באה לתת מענה לכול צרכי המשרד בכול אחד מהשדות בהם מורכב העסק, התוכנה הינה הפלטפורמה בעזרתה משימות, דרישות ולוחות זמנים נרשמים ומתוכננים.
תוכנה לניהול משרד מגדול עד קטן
תוכנה לניהול משרד MyBusiness CRM מתאימה לכול גודל משרד ומקיפה כול פרט מגדול עד קטן בהתנהלותו של העסק, רישום מצבת כוח האדם והשעות הדרושים להגשמת פרויקט, הקצאת משימות וציון עמידה או אי עמידה בהם במועדם, ניתוח תפוקת העובדים ביחס לשעות וביחס למשימה, תקבולים ותשלומים לספקים, למיסים, למשכורות עובדים וכו', כניסת ספקים והוצאת הזמנות, מסירת שירות ומוצר, בכול הפרטים האלו נוגעת תוכנה לניהול משרד, הם מתוכננים באמצעותה, הדרך להשגתם נרשמת בה, יידוע המשימות לעובדים נעשה באמצעותה, הוצאת תזכורות, התרעות וכדומה- מסונכרן בה עם הoutlook-, ניתן להוציא איתם דו"חות המיידעים על רמת שביעות הרצון מהשירות, לשפר בהתאם לכך, אפשר להעלות קמפיינים שיווקיים, לנתח רטרואקטיבית ביצועי העסק על מנת ללמוד על העתיד וכו".
נגישות וקריאות
תוכנה לניהול משרד MyBusiness CRM מאפשרת כניסה התעדכנות ורישום בה מכול מחשב באופן נגיש וקל וזאת בשל אי תלותה בהתקנה על חומרה ספציפית, הנתונים המוזנים אליה נשמרים בענן ובהינתן קוד למורשים ניתן להתעדכן בהם בכול עת ומכול מחשב. תוכנה לניהול משרד MyBusiness CRM הינה קלה ואינטואיטיבית לקריאה, היא אינה דורשת זמן לימוד ארוך והממשק שלה נוח וידידותי.