בין אם אתם בעלי עסק קטן או בינוני, או מנהלים של תאגיד ענק, תמיד יהיו מספר פעילויות בבית העסק שלכם, שמתרחשות בו זמנית, או שאתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם ריבוי משימות ברמה שמצריכה מעקב וניהול מקצועי. וכשאנחנו מדברים במונחים של מקצוענות לניהול משימות, אנחנו מדברים על תוכנה מתקדמת.
תוכנה לניהול עסק עוזרת לכם להתמודד עם כל המשימות ולוחות הזמנים כך שהעבודה מתבצעת היטב והסביבה העסקית לא הופכת להיות כאוטית. Mybusiness CRM היא תוכנה חזקה לניהול עסק, שמאפשרת לכם לנהל ביעילות את הפעילות בין אם יש לכם כמה משתמשים בודדים בחברה, או שאתם מעסיקים מאות עובדים.
תמיכה, שיפור, שינוי ומיקוד העסק
תוכנה לניהול עסק, מעצם הגדרתה, היא קבוצה של תכונות ופיצ'רים שמסייעים לתמיכה בעסקים, לשיפור ושינוי תהליכי עבודה שזקוקים לארגון ומיקוד. התוכנה מסייעת במניעת שגיאות, השלמת ביצוע משימות עסקיות, דיווח פעילויות והגברת היעילות הכוללת של העובדים וההנהלה.
במילים אחרות, זהו כלי עסקי שמעוצב כך שהוא עונה על דרישות תהליכים עסקיים בצורה היעילה ביותר.
ההבדל בין עסק מאורגן היטב לבין עסק ממוצע
מערכת Mybusiness CRM מציעה לארגונים פתרון חוצה פלטפורמות, ושורה של לקוחות מרוצים מדווחים שתפוקת העבודה שלהם גדלה בזכות התכנה. אבל זה לא הכול. בעלי עסקים שהתקינו בעסק שלהם תוכנה לניהול עסק, מרוצים ממנה במיוחד בשל התכונות והמאפיינים הייחודיים שלה, למשל:
- הממשק הידידותי, והאפשרות לעבוד עם ממשקים אחרים.
- הקלת עומס העבודה בזכות המעבר לשיטות עבודה יעילות.
- ניהול יעיל של קשרי לקוחות.
- ניהול מכירות ושיווק.
- מעקב קבוע אחר המשימות לביצוע, והשלמתן בזמן.
- ניהול שירות ופניות, פורטל שירות.
- אבטחת מידע ותשתיות.
- התנהלות מאורגנת היטב של מחלקת הנהלת החשבונות בלי לשכוח שום פרט שעלול לעלות ביוקר בהמשך.
- ובעיקר ניהול עסק שעובד ומתפקד היטב, במקום לדשדש במקומו.
זוהי תוכנה לניהול עסק שמאפשרת להנהלה לחזות סיכונים ולשפר את ההתנהלות היעילה הכוללת של בית העסק. אז לפני שנמשיך, בואו ניקח רגע כדי להבין את מלוא היתרונות של שימוש בתכנת CRM בעסק שלכם.
מערכת CRM חזקה שעונה על כל צרכי הארגון
תוכנה לניהול עסק מונעת מצב של החמצת הזדמנויות עסקיות, בזכות התובנות שמתקבלים בזמן אמת, והפירוט המקיף על התנהגות הלקוחות, המשובים שלהם, המידע על הלידים שמאפשר המשך התנהלות מולם, וניהול מערכות יחסים עסקיות חדשות וקיימות על הצד הטוב ביותר.
זהו כלי עוצמתי שמתפקד יותר מאשר ניהול קשרי לקוחות בלבד, היות ואתם מקבלים כלים שנותנים לכם תובנה מלאה על היחסים שלכם עם אנשי הקשר של העסק, כגון ספקים, שותפים, צוותי עבודה, לקוחות, לידים וניהול מאורגן של כל תרחיש שמשפיע על ההתנהלות העסקית התקינה.
אז רגע לפני שאתם מרגישים שאתם עובדים יותר מדי קשה (ובלי סיבה), כדאי שתגיעו למסקנה הנכונה
בין אתם מנהלים עסק קטן או בינוני, או ארגון ענק, מצב שבו אתם מטפלים ביותר מדי משימות שכולן צריכות להתבצע עכשיו, שלא לומר אתמול, הוא מצב שיכול להוביל את העסק לכאוס מוחלט.
לכן כדאי שתהיה לכם תוכנה לניהול עסק שתעזור לכם לבצע באופן חלק וללא דופי את כל משימות היומיום שלכם, כולל ניהול חשבונות, ניהול לידים, וניהול מעולה של קשרי הלקוחות שלכם, מה שמוביל, מטבע הדברים, להגדלת המכירות והרווחים.