מערכת Mybusiness CRM כוללת ניהול פרויקטים מוצר. מודול ניהול הפרויקטים נותן מענה מצויין לגופים מבוססי פרויקטים ושעות עבודה כגון יועצים, גופי תוכנה, מקצועות חופשיים ועוד. כיום משתמשים במודל זה אלפי משתמשים, מלקוחות של מספר משתמשים בודדים ועד ללקוחות עם מאות משתמשים. שימוש במודול ניהול השעות והפרויקטים יפיק לארגון את התועלות הבאות: 1. איסוף שעות העבודה יהפוך לקל ואינטואיטיבי.
2. הבקרה על הפרויקטים תהפוך לקלה ופשוטה – כמה הושקע בפרויקט, רווחיות הפרויקט וכדו'.
3. הפקת החיובים ללקוחות תהפוך למשימה פשוטה ומסודרת באמצעות אשף החשבונות.
4. ניהול העובדים והקצאת המשימות אליהם תהפוך למשימה קלה ושקופה.
5. שימוש נכון בתוכנה יגדיל את רווחיות הפרויקטים ורוויחיות הארגון
ניהול פרויקטים באמצעות Mybusiness CRM
להלן פונקצינאליות מודול ניהול הפרויקטים:
1. תכנון הפרויקטים. תכנון הפרויקט מתבצע ע"י הקמת הפרויקט ופעילויות הפרויקט וכן הקצאת משאבים והערכת שעות עבודה לפעילויות השונות.
2. ניהול שוטף של הפרויקטים כולל יומן, משימות, מיילים מסמכים ועוד.
3. מעקב אחר התקדמות הפרויקטים בפועל לעומת התכנון.
4. דיווח ואיסוף שעות העבודה של העובדים. במהלך פיתוח התוכנה הושם דגש רב על קלות ופשטות דיווח השעות. המטרה שעמדה בפני מפתחי המערכת הייתה לאפשר דיווח מהיר וקל של שעות העבודה ע"י העובדים. דיווח השעות לעובד מתבצע בתצוגה שבועית או יומית.
5. ניהול הסכמים וביצוע בילינג חודשי לפרויקטים השונים. המערכת מנהלת סוגים רבים של הסכמים כגון חיוב חודשי קבוע או חיוב חודשי לפי שעות עבודה. הפקת החשבונות מתבצעת ע"י אשף המאפשר להפיק בצורה יעילה את החיובים ללקוחות.
6. דוחות ניהוליים במערכת מגוון רב של דוחות וכן מחולל דוחות ודש בוארדים המאפשרים להפיק מידע כגון רווחיות הפרויקטים, התקדמות פרויקטים ודוחות תפעוליים כגון פירוט שעות עבודה לתת פרויקט.
תכנון והקצאת משאבים
מוצר ניהול פרויקטים הקיים בתוכנת Mybusiness CRM מאפשר הגדרה ותכנון של הפרויקט בצורה המותאמת ללקוח. בכל פרויקט ניתן להגדיר מהם יעדי הפרויקט, מהם המשאבים המוקצים לפרויקט, מהו טווח הזמן בו הפרויקט צריך להתבצע ומיהם העובדים אשר צריכים לאייש אותו.
ניהול הסכמים ובילינג
מוצר ניהול פרויקטים הקיים ב-Mybusiness CRM מאפשר בנוסף, מעקב אחר התקדמות הפרויקט, ניהול שעות העבודה שהושקעו בפרויקט, ניהול הסכמים וביצוע Billing חודשי מול הלקוחות, ניהול יומן פגישות ותיאום קריאות שירות.
ניהול מיילים, מסמכים ותכתובות לפרויקט
באמצעות תוכנת ניהול הפרויקטים ניתן לשלוח מילים בסנכרון לאאוטלוק בין העובדים והמנהלים. משלוח המיילים מאפשר עדכון בזמן אמת של פעולות, סיכומים, ומשימות בין כל העוסקים בפרויקט, וכך מושגת השתתפות פעילה של כל המעורבים בפרויקט.
מעקב אחר התקדמות פרויקט
באמצעות מוצר ניהול פרויקטים זה, ניתן להפיק דו"חות וגרפים שונים, המתארים את התקדמות הפרויקט או את דיווחי השעות של העובדים. באמצעות דו"חות וגרפים אלו ניתן לאמוד ולנתח את כדאיות הפרויקט ואת מידת הצלחתו. המודול אף מתריע על חריגות שהוגדרו מראש, כגון משימות שעוכבו או שעות עבודה שחרגו מתאריך הסיום שנקבע להן.