פעם (בעבר הלא כל כך רחוק), ניהול המשרד התבצע על ידי קלסרים עבי כרס, מגירות רוויות במסמכים שונים ושיטות תיוק שונות שנקבעו (ברוב המקרים) על פי אופי יכולות הארגון של המזכירה. בדור השני של ניהול המשרד, נכנסו לשימוש תוכנות ממוחשבות לניהול המשרד, שאומנם שיפרו לאין ערוך את יכולות הארגון והניהול של המשרד, אך עדיין היו מלווים בצרכי התקנה, תחזוק ושדרוג שוטף.
כיום, עם כניסת רשת האינטרנט לכלל תחומי חיינו, תוכנה לניהול משרד, מיושמת באמצעות טכנולוגיות WEB, שאינן מצריכות התקנת תוכנה יקרה ומסורבלת, ומאפשרות גישה מהירה לכלל צרכי הניהול הנמצאים במרחב הוירטואלי של הרשת, תוך כדי ביסוס אבטחת המידע.
תוכנה לניהול משרד בעידן האינטרנט- כל היתרונות
מערכת CRM (customer relationship management), של חברת Mybusiness, הינה תוכנה לניהול משרד, המספקת למשתמשים בה, מגוון נרחב של מודולים וכלי ניהול אפקטיביים, ההופכים את עבודות ניהול המשרד לקלות, יעילות ומהירות הרבה יותר. תוכנות הניהול החדשניות מבוססות על טכנולוגית האינטרנט, והן מיועדות לכל משרד ובכל גודל, החל ממשרדי עורכי דין, הנהלת חשבונות, חברות ביטוח, חברות ייעוץ, סוכנויות נסיעות ועוד.
המודולים השונים אותם תמצאו במערכות CRM –תוכנה לניהול משרד, של חברת Mybusiness, הם:
- מודול לניהול קשרי לקוחות
- מודול לניהול המכירות והשיווק של המשרד
- מודול לניהול מוקדי שירות לקוחות
- מודול לניהול לידים
- מודול לניהול פרויקטים
- מודול לניהול קמפיינים פרסומיים
ועוד.
ניהול המשרד בסביבה האינטרנטית באמצעות מערכות CRM –תוכנה לניהול משרד, של חברת Mybusiness, הפכה לקלה יותר, נוחה יותר ואפקטיבית הרבה יותר. כיום, כל בעל עסק המחזיק ברשותו משרד פעיל, יכול ליהנות ממגוון פונקציות ניהול, ארגון, תיוק והזנת מידע בדרך הכי קלה, פשוטה וחכמה שיש.
חברת Mybusiness, הפועלת מאז שנת 2005, ייצרה לעצמה לאורך השנים, מוניטין וניסיון רב ערך, המאפשר לכם ליהנות כיום, ממערכות מתקדמות, חכמות ופשוטות להפעלה, וכתוצאה מכך, כל אחד מכם, האחראי על ניהול המשרד ברמה השוטפת, יכול ליהנות מאינספור אפליקציות ומודולים לניהול אפקטיבי יותר של עסקיו.