crm כיצד למנוע בעיות בעסק בעזרת התוכנה

. חברה המבינה את משמעות שימור הלקוחות וגיוסם של לקוחות חדשים, תשתמש בתוכנת CRM על מנת לייעל את הפעילות בחברה ולהגדיל את רווחיה. ישנן חברות קטנות הרוכשות את תוכנת CRM שמכילה פונקציות רבות שלא תואמות את פעילות העסק, זוהי ממש לא החלטה חכמה, אם הם חושבים כי בדרך זו הם יוכלו למנף את המכירות, כי ברוב התוכנה הם לא ישתמשו, לכן כל עסק, בהתאם לגודלו יהיה חייב לרכוש תוכנה מתאימה של crm בהתאם לצרכיו.

CRM – כיצד למנוע בעיות בחברה בעזרת תוכנה זו

כל חברה וותיקה המבינה בעסקים, יודעת את היתרונות בעזרת תוכנת CRM, היום, כל חברה משתמשת בטכנולוגיה החדישה על מנת להקדים את המתחרים, היות והשוק כיום, מחייב זאת. חברה המבינה את משמעות שימור הלקוחות וגיוסם של לקוחות חדשים, תשתמש בתוכנת CRM על מנת לייעל את הפעילות בחברה ולהגדיל את רווחיה. ישנן חברות קטנות הרוכשות את תוכנת  CRM שמכילה פונקציות רבות שלא תואמות את פעילות העסק, זוהי ממש לא החלטה חכמה, אם הם חושבים כי בדרך זו הם יוכלו למנף את המכירות, כי ברוב התוכנה הם לא ישתמשו, לכן כל עסק, בהתאם לגודלו יהיה חייב לרכוש תוכנה מתאימה של crm בהתאם לצרכיו.

חברות רוכשות תוכנת CRM שאינה מתאימה לטלפון הנייד שלהם

כיום הטלפון הסלולרי הכולל את הסמרטפונים למיניהם, הפך למחשב בזעיר אנפין, כל אנשי העסקים יכולים להתעדכן דרכו בכל מקום שהם נמצאים, היות והוא מחובר ישירות לאינטרנט. תוכנת CRM חייבת להיות מתאימה לטלפון הסלולרי שלהם, לכן לפני שאתם ממהרים לרכוש את תוכנת CRM כדאי שתבדקו אם היא אכן מתאימה לטלפון הנייד שלכם. עוד דבר כדאי לכם לבדוק, אם מדובר בתוספת של תשלום, כי זו תוכנה נפרדת שיעולה רק לייקר לכם את העלות, היות ועליכם לשלם על התוכנה לנייד שלכם באופן נפרד, ההתקנה עולה כסף וכמובן שיש גם תחזוקה חודשית.

אל תבחרו תוכנה מסובכת מדי שתקשה על העובדים

הרבה חברות לא נותנות תשומת לב לנוחיות העובדים, זהו דבר שיכול להוביל לכישלון, כי ברגע שהעובדים crmאינם מסתדרים או מבינים את תוכנת CRM החברה ממהרת להאשים  את הספק שהתקין עבורם את התוכנה הזו, הם עלולים לטעון כי הספק בזבז את זמנם ואת כספם, זו גישה מוטעית של החברה, כי החברה שוכחת כי העובד הפשוט הוא זה שצריך להתמודד מול תוכנת CRM כל יום וברור כי אף עובד לא רוצה לעבוד עם תוכנה שרק תסבך אותו ותסרבל לו את העבודה, לכן, עדיף שתתייעצו עם הספק לפני רכישת תוכנת

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...