CRM – כיצד למנוע בעיות בחברה בעזרת תוכנה זו
כל חברה וותיקה המבינה בעסקים, יודעת את היתרונות בעזרת תוכנת CRM, היום, כל חברה משתמשת בטכנולוגיה החדישה על מנת להקדים את המתחרים, היות והשוק כיום, מחייב זאת. חברה המבינה את משמעות שימור הלקוחות וגיוסם של לקוחות חדשים, תשתמש בתוכנת CRM על מנת לייעל את הפעילות בחברה ולהגדיל את רווחיה. ישנן חברות קטנות הרוכשות את תוכנת CRM שמכילה פונקציות רבות שלא תואמות את פעילות העסק, זוהי ממש לא החלטה חכמה, אם הם חושבים כי בדרך זו הם יוכלו למנף את המכירות, כי ברוב התוכנה הם לא ישתמשו, לכן כל עסק, בהתאם לגודלו יהיה חייב לרכוש תוכנה מתאימה של crm בהתאם לצרכיו.
חברות רוכשות תוכנת CRM שאינה מתאימה לטלפון הנייד שלהם
כיום הטלפון הסלולרי הכולל את הסמרטפונים למיניהם, הפך למחשב בזעיר אנפין, כל אנשי העסקים יכולים להתעדכן דרכו בכל מקום שהם נמצאים, היות והוא מחובר ישירות לאינטרנט. תוכנת CRM חייבת להיות מתאימה לטלפון הסלולרי שלהם, לכן לפני שאתם ממהרים לרכוש את תוכנת CRM כדאי שתבדקו אם היא אכן מתאימה לטלפון הנייד שלכם. עוד דבר כדאי לכם לבדוק, אם מדובר בתוספת של תשלום, כי זו תוכנה נפרדת שיעולה רק לייקר לכם את העלות, היות ועליכם לשלם על התוכנה לנייד שלכם באופן נפרד, ההתקנה עולה כסף וכמובן שיש גם תחזוקה חודשית.
אל תבחרו תוכנה מסובכת מדי שתקשה על העובדים
הרבה חברות לא נותנות תשומת לב לנוחיות העובדים, זהו דבר שיכול להוביל לכישלון, כי ברגע שהעובדים crmאינם מסתדרים או מבינים את תוכנת CRM החברה ממהרת להאשים את הספק שהתקין עבורם את התוכנה הזו, הם עלולים לטעון כי הספק בזבז את זמנם ואת כספם, זו גישה מוטעית של החברה, כי החברה שוכחת כי העובד הפשוט הוא זה שצריך להתמודד מול תוכנת CRM כל יום וברור כי אף עובד לא רוצה לעבוד עם תוכנה שרק תסבך אותו ותסרבל לו את העבודה, לכן, עדיף שתתייעצו עם הספק לפני רכישת תוכנת