ניהול קשרי לקוחות מהווה את אחת המשימות החשובות ביותר בניהול עסקים.
הלקוחות הם סם החיים של בית העסק, ללא שימור לקוחות קיימים וגיוס חדשים, העסק אינו בר קיום. מערכת CRM היא כלי חיוני לניהול קשרי הלקוחות, שיפור השירות, ניתוח החוויה של הלקוח ועוד. המערכת מאפשרת לבעל העסק לנתח את השירות שניתן ללקוחותיו, לשפר אותו ולהפיק לקחים מהירים. המערכת מסייעת בשימור לקוחות קיימים וגיוס חדשים באחד. בכדי להצליח יש להשקיע משאבים בכל אחד מהתחומים. מערכת CRM היא פרי פיתוח מתקדם שמאפשר ניתוח טכנולוגי של צורכי הלקוחות וחווית השירות שלהם. המערכות נמצאות בשימוש בחברות גדולות, ארגונים ממשלתיים ושאר גופים עסקיים.
מערכת CRM נפוצה במוקדי שירות לקוחות טלפוניים. המערכת משמשת לניתוח זמן ההמתנה, ניתוח משך השיחה והפקת לקחים בהתאם. מערכת CRM מסייעת לבעל העסק להפיק לקחים תוך ניתוח ההתנהגות של הלקוחות. אם הלקוח ממהר לנתק לאחר דקה אחת של המתנה למענה יש לבחון את הדברים.
מערכת ממוחשבת לניהול קשרי לקוחות
בעידן המודרני ניתן לבצע פעילויות מורכבות בלחיצת כפתור פשוטה. מערכת CRM תוכל לבצע בכמה רגעים עבודות מורכבות של ניתוח והפקת דוחות. אם בעבר הדבר דרש סקרים ושעות רבות של עבודה כיום כבר אין כל צורך בכך. הטמעת מערכת ה-CRM בארגון מביאה עמה יתרונות רבים.
אם אתם עדיין לא מכירים את התוכנה הגיע הרגע לבחון את היתרונות שהיא מביאה עמה ולרתום אותם לטובת הארגון.
ניתוח ביצועי העובדים
מערכת CRM היא כלי חיוני לניתוח תפוקת העבודה. המערכת מסוגלת לעקוב אחר היכולות של העובדים ולזהות את אותם עובדים מצטיינים שמסוגלים לתת תפוקת עבודה גדולה יותר, למכור יותר.
סימון העובדים המצטיינים מאפשר תגמול מתאים וקידום מהיר. את העובדים החלשים יותר יהיה על בעל העסק לתדרך בהתאם.
CRM הוא כלי יסודי לניתוח מאפייני הלקוח, מאפייני העובד ותפוקת העבודה של בית העסק כולו.
המערכת תזהה בעבורכם שעות עמוסות אל מול שעות דלות בעבודה.
תהליכי קבלת ההחלטות בבית העסק יהפכו הרבה יותר יעילים וחכמים כאשר כל הנתונים פרוסים בפני מקבלי ההחלטות בלחיצת כפתור.