תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

ביצוע פעולות עם webhooks ללא שימוש באפליקציית mybusiness

במדריך זה אנו נתמקד על ביצוע פעולות מיוחדות במערכת דרך הזאפייר ללא שימוש באפליקציה של mybusiness כגון הוספת רשומה או עדכון רשומה קיימת, שימו לב הטריגר יכול להיות כל דבר שמתממשק עם זאפייר, ביצוע פעולה ברשתות חבתריות, קבלת מייל עם נושא מסויים לתיבת הדואר אשר תוסיף רשומה בטבלה מסוימת ועוד.

פעולות אלו קורות דרך תהליך הנקרא webhook. בכדי להגדיר webhook לפעולה מסויימת עקבו אחר השלבים הבאים:

לאחר ביצוע טריגר מסויים אנו נבחר בפעולה מסוג webhook.





במסך הבא אנו נגדיר את הפעולה הרצויה, אנו נבחר ב CUSTOM REQUEST כך שיהיה לנו יותר שליטה על התוצאה.




אנו נבחר בסוג פעולה מסוג PUT  על מנת לעדכן אובייקט קיים.

POST  יוסיף לנו רשומה חדשה לטבלה.

GET ישלוף מידע עבורנו מאובייקט מסויים.

DELETE ימחוק עבורנו אובייקט מסויים

יש בתהליך זה מספר שדות חובה שיש למלא בכדי שהפעולה תעבוד. ההבדל בין PUT לבין Post אשר מוסיף רשומה חדשה הינו הסימון של הID של הרשומה שנראה בהמשך.

הURL בנוי מהצורה הבאה:

https://apps.simbla.com/parse/classes/TableName/ObjectId


יש לשנות את הTableName לפי הטבלה אליה אתם רוצים לגשת, והOBJECTID במקרה וזה PUT ,DELETE או GET.




נמשיך לData, את המידע יש למלא בצורה של JSON , הדוגמא הבאה מכילה שדות מספריים, פוינטר וטקסט:

{

  "Name": "כותרת מזאפ",

  "Total": 900,

  "SaleStatusId": {

 "__type": "Pointer",

 "className": "SaleStatuses",

  "objectId": "zrP1MSVBoq"

  }

}

שימו לב לצורה בה הפוינטר רשום(מתחיל מ"SaleStatusId"), הערך הראשון(_type) הינו קבוע, בערך השני יש להכניס את השם הטבלה במקום SaleStatuses וכמובן את האובייקט שאנו רוצים לקחת מטבלה זו בתור הערך השלישי.

יש לשים לב לרגישות הJSON, שדה מספרי ללא מקף, פסיקים במקומות הנכונים וכ'ו. הזאפ לא ייתן לנו אינדיקציה היכן השגיאה לכן יש להפקיד לבדוק את הקוד בקפידה.

את החלק התחתון של הHeaders יש למלא בתצורה הבאה:

X-Parse-Application-Id       YourAppID

Content-Type                   application/json

X-Parse-Master-Key          YourMasterKey

יש לוודא שמספר האפליקציה ומספר המפתח במקומות הנכונים.





נאשר ונבצע בדיקה, נוכל לראות את השינוי המיידי בעת הבדיקה:





אחר ביצוע הזאפ:





שימו לב שבדוגמא זו הערכים הינם קבועים, ניתן דרך הזאפ בקלות להגדיר ערך מסויים בID או בJSON שיהיה דינאמי ויגיע משלב קודם בתהליך, לדוגמא משלב חיפוש, או מהטריגר:






1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM