הרשאות מתקדמות

בסביבת הפיתוח של המערכת (הכניסה נעשית דרך החץ שנמצא בשורת התפריט העליונה ליד שם המשתמש) מנהל המערכת יכול לערוך את הרשאות המערכת באופן מותאם אישית.

No data was found

בסביבת הפיתוח של המערכת (הכניסה נעשית דרך החץ שנמצא בשורת התפריט העליונה ליד שם המשתמש) מנהל המערכת יכול לערוך את הרשאות המערכת באופן מותאם אישית.

בתוך סביבת הפיתוח יש להכנס ללשונית Databases , ללחוץ על DB for MyBusiness  ולהיכנס ללשונית Tables. כעת יש לבחור את הטבלה שאת הרשאותיה נרצה לעדכן ולערוך אותה (לחיצה על לחצן העריכה Edit).

לדוגמה: נרצה לשנות הרשאות בטבלת הלקוחות, כך שכל אחד מאנשי המכירות יראה רק את הלקוחות שהוא מנהל הלקוח שלהם. אדמין המערכת יראה את הלקוחות של כולם.

לאחר שבחרנו בטבלה הרלוונטית לשינוי, יש ללחוץ על כפתור  שנמצא מתחת לשם הטבלה. בחלון שנפתח, בתחתית לשונית permissions יש ללחוץ על כפתור  יפתח בפנינו החלון הבא:

להוספת כלל חדש יש ללחוץ על כפתור ה  בצדידו העליון של החלון.

החלון שיפתח מתחלק לשני חלקים עיקריים:

1. הגדרות ותנאים – בחלק זה ניתן לכלל החדש שם ונגדיר את תנאי הכלל ע"י לחיצה על .

2. הרשאות – ניתן לשייך את הכלל לפרופיל שלם או למשתמש בודד, ניתן גם לקבוע את הכלל על הרשאות ספציפיות ( find, get, update).

התנאי שיצרנו בדוגמה קובע כי משתמשים פעילים(Active user) שנמצאים תחת פרופיל מכירות(Sales) יוכלו לראות רק את הלקוחות שהם מוגדרים כאחראים עליהם(לפי שדה ownerid). אם המשתמש הוא לא המשתמש הנוכחי, אז רק אדמין יוכל לראות את הלקוחות.

התנאי נראה כך:

ניתן גם להגדיר הרשאות לפי צוות.

תחילה, יש להגדיר את הצוותים תחת סביבת פיתוח-Databases->לשונית Settings

נקים עץ היררכיה ארגוני ל-3 סניפים. המטרה היא שכל מנהל סניף, יוכל לראות רק את המכירות של הסניף שלו.

נוסיף כל רמה בעץ באמצעות כפתור Add item.

כדי לסדר את ההיררכיה, נגרור כל צוות מתחת למנהל סניף שלו.

כך תיראה ההיררכיה הארגונית שלנו:

כעת, יש לשייך כל משתמש להיררכיה שלו.

תחת הגדרות->משתמשים->ניכנס לעריכה של כל משתמש ונשייך אותו להיררכיה.

השלב האחרון, הוא הגדרת ההרשאות בטבלת מכירות שכל מנהל סניף יראה רק את המכירות של הסניף שלו. ניכנס להרשאות מתקדמות של הטבלה כדי להגדיר זאת.

זה בנוסף להרשאה הקודמת שיצרנו שכל משתמש רואה את המכירות שלו פרט לאדמין המערכת, ולפרופיל של מנהלי הסניפים.

מגדירים בתנאי, שאם אחראי המכירה לא תחת ההיררכיה, רק מנהל המערכת יכול לגשת למכירות אלו.

כלומר, מנהלי הסניפים יראו את המכירות של הסניף שלהם בלבד.

נציגי המכירות יראו כל אחד את המכירות שלהם בלבד.


לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.