בסביבת הפיתוח של המערכת (הכניסה נעשית דרך החץ שנמצא בשורת התפריט העליונה ליד שם המשתמש) מנהל המערכת יכול לערוך את הרשאות המערכת באופן מותאם אישית.
בתוך סביבת הפיתוח יש להכנס ללשונית Databases , ללחוץ על DB for MyBusiness ולהיכנס ללשונית Tables. כעת יש לבחור את הטבלה שאת הרשאותיה נרצה לעדכן ולערוך אותה (לחיצה על לחצן העריכה Edit).
לדוגמה: נרצה לשנות הרשאות בטבלת הלקוחות, כך שכל אחד מאנשי המכירות יראה רק את הלקוחות שהוא מנהל הלקוח שלהם. אדמין המערכת יראה את הלקוחות של כולם.
לאחר שבחרנו בטבלה הרלוונטית לשינוי, יש ללחוץ על כפתור שנמצא מתחת לשם הטבלה. בחלון שנפתח, בתחתית לשונית permissions יש ללחוץ על כפתור יפתח בפנינו החלון הבא:
להוספת כלל חדש יש ללחוץ על כפתור ה בצדידו העליון של החלון.
החלון שיפתח מתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. הגדרות ותנאים – בחלק זה ניתן לכלל החדש שם ונגדיר את תנאי הכלל ע"י לחיצה על .
2. הרשאות – ניתן לשייך את הכלל לפרופיל שלם או למשתמש בודד, ניתן גם לקבוע את הכלל על הרשאות ספציפיות ( find, get, update).
התנאי שיצרנו בדוגמה קובע כי משתמשים פעילים(Active user) שנמצאים תחת פרופיל מכירות(Sales) יוכלו לראות רק את הלקוחות שהם מוגדרים כאחראים עליהם(לפי שדה ownerid). אם המשתמש הוא לא המשתמש הנוכחי, אז רק אדמין יוכל לראות את הלקוחות.
התנאי נראה כך:
ניתן גם להגדיר הרשאות לפי צוות.
תחילה, יש להגדיר את הצוותים תחת סביבת פיתוח-Databases->לשונית Settings
נקים עץ היררכיה ארגוני ל-3 סניפים. המטרה היא שכל מנהל סניף, יוכל לראות רק את המכירות של הסניף שלו.
נוסיף כל רמה בעץ באמצעות כפתור Add item.
כדי לסדר את ההיררכיה, נגרור כל צוות מתחת למנהל סניף שלו.
כך תיראה ההיררכיה הארגונית שלנו:
כעת, יש לשייך כל משתמש להיררכיה שלו.
תחת הגדרות->משתמשים->ניכנס לעריכה של כל משתמש ונשייך אותו להיררכיה.
השלב האחרון, הוא הגדרת ההרשאות בטבלת מכירות שכל מנהל סניף יראה רק את המכירות של הסניף שלו. ניכנס להרשאות מתקדמות של הטבלה כדי להגדיר זאת.
זה בנוסף להרשאה הקודמת שיצרנו שכל משתמש רואה את המכירות שלו פרט לאדמין המערכת, ולפרופיל של מנהלי הסניפים.
מגדירים בתנאי, שאם אחראי המכירה לא תחת ההיררכיה, רק מנהל המערכת יכול לגשת למכירות אלו.
כלומר, מנהלי הסניפים יראו את המכירות של הסניף שלהם בלבד.
נציגי המכירות יראו כל אחד את המכירות שלהם בלבד.