כללים אוטומטיים – Form Rules

כלל אוטומטי מאפשר להגדיר שינויים בכרטיס/ישות הרצויה באופן אוטומטי, בהתאם להגדרות ולתנאים שאתם בוחרים. 

No data was found

כלל אוטומטי מאפשר להגדיר שינויים בכרטיס/ישות הרצויה באופן אוטומטי, בהתאם להגדרות ולתנאים שאתם בוחרים. 

תוכלו ליצור כללים אוטומטיים שיוצרים שינויים אוטומטיים כאשר הלקוחות שלכם, המכירות, הסטטוסים או התאריכים עומדים בתנאי שהוגדר. 

למשל, תוכלו ליצור שדה לקריאה בלבד ולא לאפשר הזנה שלו, שדה שיהיה חובה למילוי ולא יהיה ניתן לפסוח/ לדלג עליו, תוכלו לקבוע ערך קבוע לשדה כאשר סטטוס משתנה ( למשל, כשסטטוס משתנה ל"בוצע תשלום חלקי " הערך בשדה אחראי יהיה אוטומטית "תמי-מנהלת כספים" ). בנוסף, תוכלו להסתיר שדה כאשר לא תרצו שהוא יופיע ויעמיס ויזואלית על הכרטיס. ( למשל, אם הערך בשדה "שולם" הינו "כן", הסתר את שדה "למה לא שולם?" ) . בהמשך המדריך ישנן דוגמאות נוספות 

השימוש בכללים אוטומטיים יכול לחסוך לכם זמן, למשל – לא תצטרכו לנהל מעקב מידי אחרי המכירות/משימות ולבצע שינויים תכופים באופן ידני. 

תנאים לכלל אוטומטי – (Conditions): 

בחירת תנאי שיפעיל את הטריגר. 

ראשית, עלייך לבחור שדה/ערך שישפיע/יפעיל את הפעולה.   

למשל : 

תנאי : שדה סטטוס משימה שווה ל – הושלמה 

פעולה : שלח התראה עם המלל " המשימה x הושלמה בתאריך x בשעה x " למשמש ספציפי.  

יצירת כלל אוטומטי – מיקום : 

עליכם להיכנס לכרטיס הרצוי לקביעת כלל אוטומטי, למשל : כרטיס לקוח, כרטיס משימה, כרטיס פנייה. 

(הכלל ישפיע רק על הכרטיס/ טבלה שנבחר/ה). 

לאחר הגעה לכרטיס הרצוי, עליכם לעבור אל "עריכת כרטיס" בלחיצה על כפתור "ערוך" שנמצא בתחתית הכרטיס צד ימין. 

לאחר הגעתכם לעריכת כרטיס – 

בלחיצה על- Database form יפתח תפריט, עליכם לבחור ב- Form rules . 

כעת, הגעתם לחלון בו תוכלו להגדיר כללים אוטומטיים. 

איך יוצרים כלל אוטומטי – שלבים : 

  1. בשלב הראשון בחרו את שם הכלל –  Rule Name( נדרש לתת שם / תיאור מובן לכלל על מנת שמשתמשים אחרים יוכלו להבין במה מדובר ולחזור ולערוך אותו בעת הצורך ) 

דוגמאות ;  

  • כשמקור הגעה שווה ל- פנייה מהמוקד, שיוך ליד לאחראי – יותם.  
  • כשצ'ק בוקס "לא שולם" מלא , הצג הודעה "לא לתת שירות, לא שילם". 
  • הסתרת שדה "סכום" כל עוד שדה "מצב תשלום" לא מוזן בערך – "שולם". 

ההגדרה של כללים אוטומטיים היא פשוטה 

  1. בשלב השני עליכם לעבור לטאב Condition על מנת לבחור את התנאים שמפעילים את הכלל שלכם.  

כשאתם יוצר כלל אתה בוחרים את הקריטריונים שיפעילו את הכלל. קריטריונים אלה נקראים "תנאים". לאחר שאתם בוחרים תנאי, אתם יכול להזין ערכים מותאמים אישית לתנאי. 

לחצו על "Add new criteria". 

כעת עליכם לבחור את התנאים. 

Fieldרשימת כל השדות בטבלה. 

עליכם לבחור שדה מתוך הרשימה שיהיה התנאי לביצוע הפעולה שלכם. 

Equesition עליכם לבחור מה התנאים לשדה שבחרתם, 

האם הוא יהיה שווה לערך מסוים, לא שווה , גדול מערך מסוים, קטן מ ועוד.. 

VALUE  עליכם להזין בהתאם לבחירתכם בEquesition 

אם בחרת גדול מ -, עליך לבחור מספר.  

אם בחרת שווה ל – , עליך לבחור את הערך מהרשימה אליו הוא שווה. 

לדוגמה,  

Filed – Sum 

greater than or equal to- Equesition 

Value – 8 

כשהסכום גדול מ- או שווה ל- 8 .. 

או 

Filed- Status 

  equal to – Equesition 

Value – הסתיים 

כשהסטטוס שווה ל – "הסתיים".. 

לאחר שסיימנו להגדיר את התנאי ( Condition  ), עלינו לבחור מה הפעולה שתתבצע כאשר התנאי עומד בקריטריונים. 

עברו לטאב הבא – Actions 

לחצו על " Add new Actions" 

Actions – עליכם לבחור את סוג הפעולה שתרצו שהמערכת תבצע. 

אפשרויות לפעולה: ( Action ) 

Set field to read only לקבוע ששדה יהיה "לקריאה בלבד", לא יהיה ניתן להזין בו נתונים או לערוך אותו.  

Set field to required לקבוע שדה יהיה "חובה למילוי", לא יהיה ניתן לפסוח עליו והוא יהיה חייב למילוי המשתמש. 

Hide field לקבוע ששדה "יוסתר", לא יהיה ניתן לראות את השדה. 

Set fixed value לקבוע ערך קבוע לשדה. למשל,  

שדה – סוג משימה ,   ערך קבוע –  השלמות 

Set formula value –  

Set value from URL –  

Show message –  

Value – תלוי בבחירה שלכם, במידה ובחרתם לדוגמה "לקבוע שדה כחובה למילוי" – יש לציין בValue באיזה שדה מדובר. 

לאחר שסיימתם לחצו "Apply" . 

לוחצים על "Publish" ( כפתור ירוק בחלק העליון של הדף מצד ימין ) 

כעת, הכלל שלכם פעיל. 

*דוגמה ליצירת כלל שיסתיר את שדה "סיבת כישלון" כל עוד סטטוס ליד לא נמצא בסטטוס "נכשל": 

Criteria1 

 Filed- Status 

 Not equal to – Equesition 

Value – נכשל 

Actions 

Hide Filed -Actions  

 Filed– ReasonForFailure 

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.