ניהול הרשאות ומשתמשי המערכת מתבצע מתוך לשונית ההגדרות. מנהל המערכת הוא היחיד שיכול לערוך את המשתמשים והפרופילים.
במדריך זה נעבור שלושה נושאים מרכזיים:
- הקמת משתמשים חדשים
- עריכת משתמשים קיימים
- החלפה בין משתמשים
הקמת משתמש
על מנת להקים משתמש במערכת יש לפעול לפי השלבים הבאים:
- כניסה לתפריט ההגדרות מצידו הימני של המסך
2. בתפריט ההגדרות נבחר ב"משתמשים"
3. בתפריט המשתמשים נלחץ על הכפתור "Create New User"
4. בהגדרות המשתמש נגדיר תחילה את ההגדרות הבסיסיות:
4.1 . Name – שם המשתמש (למשל "יוסי כהן")
4.2. User Name – כתובת המייל איתה המשתמש יתחברPassword – סיסמת התחברות – על הסיסמה להיות מורכבת מ-8 תווים לפחות, ולהכיל תווים משלושת הסוגים – אותיות גדולות באנגלית, אותיות קטנות באנגלית, ספרות. ניתן להגדיר גם תווים מיוחדים בסיסמה (@,!,%, וכו')
4.3. Password – סיסמת התחברות – על הסיסמה להיות מורכבת מ-8 תווים לפחות, ולהכיל תווים משלושת הסוגים – אותיות גדולות באנגלית, אותיות קטנות באנגלית, ספרות. ניתן להגדיר גם תווים מיוחדים בסיסמה (@,!,%, וכו')
4.4. אימות הסיסמה – הזנה נוספת של הסיסמה שנבחרה לאימות
5. לאחר שנגדיר את הגדרות הבסיס נלחץ על כפתור "Apply" לאישור.
כעת, לאחר שהקמנו את המשתמש, אנו צריכים לבצע מספר פעולות להפעלת המשתמש:
יש להגדיר אותו כפעיל (Active)
יש לשייך אותו לחבילת המנויים של המערכת ע"י סימון הצ'קבוקס:
- שימו לב שמתחת לשורה Assign user package יופיע צ'קבוקס ולידו סוג המנוי שלכם (Get Started, Business, Advanced , Enterprise וכו')
- אם לא ניתן לסמן את הצ'קבוקס הזה סימן שהגעתם שהגעתם לכמות המשתמשים הפעילים המוגדרת במנוי שלכם. ניתן לבטל משתמש אחר שאינו פעיל ולסמן את המשתמש הנוכחי במקומו, או ליצור קשר עם התמיכה להגדלת המנוי שלכם.
- כאשר משתמש מסומן Active אך לא משויך לחבילה – הוא לא יוכל להתחבר אך בתוך המערכת הוא יופיע בשדות של בחירת משתמש (לדוגמה אחראי ליד, מנהל לקוח, אחראי מכירה וכו').
!! חשוב לזכור שלא ניתן להתחבר מאותו המשתמש בכמה מכשירים בו זמנית. אם המשתמש מחובר במחשב אחד ואז מתחברים אליו ממחשב אחר, הוא ינותק אוטומטית מהמחשב הראשון.
הגדרת הרשאות למשתמש:
לרוב אנו נגדיר את ההרשאות ברמת הפרופילים. במקרים מיוחדים נרצה להגדיר הרשאה למשתמש ספציפי.
כאשר אנו מקימים משתמש, ניתן לו את הפרופילים הרלוונטיים אליו לפי תפקידו בחברה. למשל:
- Admin – ניתן למנהלי החברה
- Sales – ניתן לאנשי המכירות
- Lead Admin – ניתן למנהל המכירות
- Support – ניתן לאנשי שירות הלקוחות
ניתן להגדיר פרופילים נוספים עם הרשאות שונות.
לחצו כאן על מנת ללמוד עוד על הרשאות לפי פרופילים.
לחצו כאן על מנת ללמוד עוד על הרשאות מתקדמות
עריכת משתמשים קיימים:
ישנן מספר פעולות אשר ניתן לבצע בעריכת משתמש קייים:
- איפוס סיסמה – ע"י הזנת סיסמה מחדש
- נטרול משתמש – ע"י ביטול השיוך לחבילה וסימון not active
- שינוי הרשאות פרופילים
- הגדרות SMTP לשליחת מייל
- שינוי שם משתמש Name
אין לשנות את האימייל איתו מתחברים. פעולה זו יכולה לפגוע וליצור תקלות בהתחברות.
החלפה בין משתמשים:
במידה ומשתמש אחד עוזב ומשתמש אחר נכנס במקומו (למשל נציג מכירות שעזב, ונציג אחר שנכנס במקומו). נבצע את הפעולות הבאות:
- נקים משתמש לנציג החדש.
- נשייך אותו לפרופילים בהתאם למשתמש אותו הוא מחליף.
- ננטרל את המשתמש הישן.
- נפעיל את המשתמש החדש.
ניתן במסגרת ההחלפה לבצע עדכון גורף של לידים ומכירות ולשייך אותם לנציג החדש.
לחצו כאן על מנת לקרוא עוד על עדכון גורף.