כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

ניהול משימות

ניהול משימות

ניהול משימות - לניהול שוטף של הארגון

תוכנת ה Mybusiness CRM -כוללת מודול ניהול משימות שנוצר כדי להתמודד עם המשימות היומיומיות, התפעוליות או המנהלתיות אשר מועברות בין עובדי ומנהלי הארגון. באמצעות מודול ניהול משימות ניתן לשייך כל משימה או תת משימה לעובדים הרלוונטיים או לאחראים עליהם. בצורה כזו, האחראים יכולים להעביר לעובדים משימות מפורטות לביצוע באופן שוטף, ללא צורך באמצעי תיווך נוספים ועיכוב בתהליך ביצוע המשימות. ניתן לפרק כל משימה לתתי משימות ולחלקה בין משתמשים שונים וכן לסנכרן את המשימות ל outlook. בכל משימה ניתן לתאר את מטרת הביצוע שלה ואת תהליכי העבודה שכבר נעשו או שעתידים להיעשות ולהגדיר תזכורות.

יתרונות תוכנת ה- Mybusiness CRM

ל- Mybusiness CRMיתרונות רבים, ואחד החשובים שבהם הוא היותה ידידותית למשתמש. התוכנה פשוטה להבנה ולא דורשת הדרכה מוקדמת. הנגישות לתוכנת Mybusiness CRM גבוהה ואפשרית מכל מקום המקושר לרשת האינטרנט, ולכל משתמש מורשה, באמצעות שם משתמש וסיסמא בלבד. את מערכת ה- Mybusiness CRMניתן להתאים לכל ארגון, בהתאם לצרכיו ודרישותיו והיא כוללת פונקציות מתקדמות רבות, היוצרות סביבת עבודה מקצועית ויעילה, הנדרשת לצורך ניהול משימות תקין בארגון.

הגדרה ורישום של המשימות

באמצעות מודול ניהול משימות הקיים בתוכנת ה- Mybusiness CRM, ניתן ליצור משימות חדשות ולפרט את תוכנן, ניתן להעביר משימות מעובד לעובד וכן לפצל משימות. ניתן לסנכרן משימות ל Outlook . ניתן לעקוב אחרי ביצוע המשימות באמצעוצ דוחות ודש בוארדים – משימה שהוגדרה לעובד ובוצעה תיצבע בירוק ואילו משימה שתאריך היעד שלה עבר ולא בוצעה תיצבע באדום.

אף משימה לא נופלת בין הכסאות

ללא מודול ניהול משימות, על הארגונים יהיה לבצע רישום של מטלות ומשימות על גבי דפים ומזכרים כך שהמידע אשר יועבר בין עובדי הארגון יהיה מבוסס, פעמים רבות, על מסרים מילוליים, אותם יהיה צריך לזכור. כתוצאה מכך, משימות רבות עלולות ליפול בין הכסאות או להתבצע באופן חלקי. מודול ניהול משימות של Mybusiness CRM שומר על הסדר והארגון של המשימות ובכך, דואג כי הארגון יתן את מקסימום השירות והערך מוסף ללקוחותיו. זמן שווה כסף המודול ניהול משימות יערוב לכך שכל משימה תתבצע בזמן שנקבע לה. לכל משימה או משימת משנה ניתן לציין את תאריך ההתחלה ותאריך היעד של ביצוע המשימות. כאשר משימה מתעכבת ולא מתבצעת בתאריך היעד שלה, ניתן יהיה להתריע על כך באמצעות המודול של ניהול משימות. מעקב אחר ביצוע המשימות המודול ניהול משימות מאפשר לנהל מעקב אחר התנהלות המשימות וביצוען. המעקב אחר ניהול משימות יכול להתבצע על ידי העובדים עצמם ואף על ידי מנהליהם, וכמו בשאר הפונקציות של תוכנת Mybusiness CRM, גם במודול ניהול המשימות ניתן להנפיק דו"חות וגרפים לצורך מעקב ושליטה על ביצוע המשימות או חריגה מהן.

   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM