כניסת לקוחות
CRM   מפרט המוצר   מוצרים נוספים   הדגמה   תמיכה והדרכה   לקוחות   אירועים   צור קשר  

ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות - ניהול נגיש ואינטואטיבי

קיימות כיום בשוק עשרות תוכנות CRM לניהול קשרי לקוחות, CRM לעסק, CRM למשרד אך מה שמייחד את Mybusiness CRM והופך אותה למערכת ה Web ית המובילה בישראל הוא הנגישות הגבוהה ואופן ההפעלה האינטואטיבי שלה. יתרונות אלה מאפשרים אף לאנשים חסרי רקע נרחב בתוכנות מחשוב להסתדר עימה בקלות ובטבעיות. ניהול קשרי לקוחות הוא משימה מורכבת הדורשת כישורים ניהוליים, תקשורתיים ומקצועיות רבה, ואין כל צורך שתהיו אנשי מחשבים מתוחכמים. על בסיס תובנה חשובה זו, תוכנן כלי הניהול Mybusiness באופן שלא ידרוש מהמשתמשים כישורים אנליטיים מעמיקים והיכרות יסודית עם תחום המחשוב. הפונקציות המתקדמות של תוכנה לניהול עסק תוכנת Mybusiness CRM הן פשוטות לתפעול וניתן להיכנס אליהן מכל מחשב באמצעות הזנה של שם משתמש וסיסמא באתר ברשת האינטרנט. המערכת הותאמה במיוחד לצרכים של עסקים נותני שירות ויכולותיה המודולאריות והאינטגרטיביות מאפשרות לכל ארגון להתאים אותה לצרכיו הייחודיים, ללא מאמץ מיוחד ולשלבה בכלים הנוספים המשמשים אותו.
Mybusiness הנה תוכנת SAAS CRM, כלומר תוכנת CRM המאוחסנת על שרתים שלנו והגישה אליה הנה באמצעות האינטרנט. שימוש ב- Mybusiness CRM אינו כרוך בהשקעה ברכישת תוכנה ובעלויות נוספות שתדרשו להשקיע בהתאמות, בממשקים או בשרתי חומרה יקרים. עלות השימוש היא על בסיס מספר המשתמשים בתוכנה.

מה נותנת לכם Mybusiness CRM?

באמצעות כלי הניהול החדשני של Mybusiness CRM, תוכלו:
  • להפיק כל דו''ח הדרוש לכם
  • לבצע תיעוד וניהול קשרי לקוחות מלא מול הלקוחות השונים
  • לנהל מכירות ולנצל הזדמנויות עסקיות
  • לערוך תחזיות של מכירות, שיווק
  • לנהל קמפיינים
  • לנהל את שירות לקוחות
  • לנהל הסכמים וחוזים
  • לנהל את הפרויקטים והשעות המושקעות בהם
  • לנהל את המשרד באמצעות מערכת Back Office פשוטה ומקצועית


ניהול קשרי לקוחות ע"י התוכנה המתאימה ביותר

כלי ניהול קשרי לקוחות של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות מספק גמישות מרבית לארגונים קטנים, כמו גם לארגונים בינוניים וגדולים. המערכת מתאימה לארגונים ממגזרים עסקיים מגוונים, החל מחברות הייטק, ועד לחברות כוח אדם, חברות בניית אתרים, חברות ביטוח, גופי תקשורת, חברות ייעוץ וליווי עסקי ועוד. יעילותו ושימושיותו של כלי הניהול של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות הינן גבוהות במיוחד, והשימוש בו מתאים לארגונים ישראלים, כמו גם לארגונים בינלאומיים הפועלים בישראל או מחוץ לגבולות המדינה.


תמיכה ושירות ברמה גבוהה

כדי לגבות ולהשלים את חבילת האפשרויות המקיפה שמספק כלי הניהול המתקדם של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות, אנו מספקים לכם תמיכה ושירות לקוחות מקצועי. כלי הניהול שלנו הוא פשוט ואינטואטיבי לשימוש, ועם זאת - אנשי השירות המקצועיים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בעיה שתתעורר. אנשי התמיכה של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות יספקו לכם תמיכה מיידית בנוגע לשאלות מקצועיות, לבעיות בשימוש, ואף ישמחו לספק לכם הדרכה מקיפה, שתשפר את רמת השימוש שלכם בתוכנה.




   התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים:לקוחות, תוספות, מערכות CRM