הצבת מטרות ויעדים כחלק מהטמעת מערכת ה CRM

חלק בלתי נפרד מהטמעת מערכת הוא הגדרת המטרות והיעדים ליישום המערכת. כאמור אנו ממליצים להגדיר מטרות ויעדים הגיוניים ומצומצמים ולהרחיבן בהדרגה. המטרות אותם אנו נגדיר יהיו תחילה כלליות כגון שיפור המכירות, שיפור השירות ללקוחות. ממטרות אלו ייגזרו מטרות יותר נקודתיות וכמותיות כגון: זיהוי לידים איכותיים הגדלת כמות המכירות מלקוחות חוזרים קיצור זמן המתנה לקבלת שירות ייעול תהליך טיפול בפניות שירות ככלל ניתן לחלק את המטרות והיעדים לשתי קבוצות עיקריות: 1. שיפור וייעול תהליכים קיימים 2. יישום תהליכים חדשים מטרות אלו צריכות להיות שגורות בפיו של כל גורם שעתיד להשתמש במערכת ולכן, גיבוי הנהלת הארגון בהצבת היעדים ומדידתם קריטית ביותר להצלחת התהליך. על הארגון לדבר בשפה החדשה שתוטמע בארגון. מנהלי החברה צריכים לשקף את חשיבותו של הכלי בכל היבט. ניתן לשתף את משתמשי הקצה למטרות המערכת משלביה הראשונים כמו כן, ניתן לערב אותם בשלבים מתקדמים יותר של הטמעת המערכת, מעורבות זו תגרור מחויבות של העובד כלפי המערכת והצלחת התהליך.

חלק בלתי נפרד מהטמעת מערכת הוא הגדרת המטרות והיעדים ליישום המערכת. כאמור אנו ממליצים להגדיר מטרות ויעדים הגיוניים ומצומצמים ולהרחיבן בהדרגה.
המטרות אותם אנו נגדיר יהיו תחילה כלליות כגון שיפור המכירות, שיפור השירות ללקוחות. ממטרות אלו ייגזרו מטרות יותר נקודתיות וכמותיות כגון:

  • זיהוי לידים איכותיים
  • הגדלת כמות המכירות מלקוחות חוזרים
  • קיצור זמן המתנה לקבלת שירות
  • ייעול תהליך טיפול בפניות שירות


ככלל ניתן לחלק את המטרות והיעדים לשתי קבוצות עיקריות:
1. שיפור וייעול תהליכים קיימים
2. יישום תהליכים חדשים

מטרות אלו צריכות להיות שגורות בפיו של כל גורם שעתיד להשתמש במערכת ולכן, גיבוי הנהלת הארגון בהצבת היעדים ומדידתם קריטית ביותר להצלחת התהליך. על הארגון לדבר בשפה החדשה שתוטמע בארגון. מנהלי החברה צריכים לשקף את חשיבותו של הכלי בכל היבט.
ניתן לשתף את משתמשי הקצה למטרות המערכת משלביה הראשונים כמו כן, ניתן לערב אותם בשלבים מתקדמים יותר של הטמעת המערכת, מעורבות זו תגרור מחויבות של העובד כלפי המערכת והצלחת התהליך.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
אפיון מערכת crm

על איפיון ופיתוח מערכות CRM

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
grad1
Call center

סנכרון יומן גוגל

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
grad1
מערכת לניהול קמפיינים

מערכת לניהול קמפיינים

ניהול קמפיין טוב ויעיל, זו דרך בדוקה להגיע ללידים רלוונטים המובילים להמרות. בזכות מערכת My Business CRM תוכלו לקבל מע...
grad1
crm בעברית

מערכת crm בעברית

במציאות המהירה והדינאמית של עולם העסקים המודרני, שמירה על קשר חזק ורציף עם לקוחות זו משימה מאתגרת ובעלת חשיבות עליונה...
grad1
Man at call center, contact us with customer service employee, smile and CRM with consultant in workspace. Professional, portrait and communication, male with headset with help desk and telemarketing

מערכת לניהול מכירות

מערכת לניהול מכירות בית העסק שלכם – כדי להוביל את העסק קדימה ניהול מערך המכירות של עסק, המושתת בדיוק על כך, הוא עניי...
grad1
shutterstock_1912172854 copy

תוכנת CRM – מערכת היחסים עם הלקוח עולה מדרגה

תוכנת CRM - Customer Relationship Management הנה תוכנה לניהול קשרי לקוחות המהווה את הכלי האפקטיבי והיעיל ביותר לארגון...