הצבת מטרות ויעדים כחלק מהטמעת מערכת ה CRM

חלק בלתי נפרד מהטמעת מערכת הוא הגדרת המטרות והיעדים ליישום המערכת. כאמור אנו ממליצים להגדיר מטרות ויעדים הגיוניים ומצומצמים ולהרחיבן בהדרגה. המטרות אותם אנו נגדיר יהיו תחילה כלליות כגון שיפור המכירות, שיפור השירות ללקוחות. ממטרות אלו ייגזרו מטרות יותר נקודתיות וכמותיות כגון: זיהוי לידים איכותיים הגדלת כמות המכירות מלקוחות חוזרים קיצור זמן המתנה לקבלת שירות ייעול תהליך טיפול בפניות שירות ככלל ניתן לחלק את המטרות והיעדים לשתי קבוצות עיקריות: 1. שיפור וייעול תהליכים קיימים 2. יישום תהליכים חדשים מטרות אלו צריכות להיות שגורות בפיו של כל גורם שעתיד להשתמש במערכת ולכן, גיבוי הנהלת הארגון בהצבת היעדים ומדידתם קריטית ביותר להצלחת התהליך. על הארגון לדבר בשפה החדשה שתוטמע בארגון. מנהלי החברה צריכים לשקף את חשיבותו של הכלי בכל היבט. ניתן לשתף את משתמשי הקצה למטרות המערכת משלביה הראשונים כמו כן, ניתן לערב אותם בשלבים מתקדמים יותר של הטמעת המערכת, מעורבות זו תגרור מחויבות של העובד כלפי המערכת והצלחת התהליך.

חלק בלתי נפרד מהטמעת מערכת הוא הגדרת המטרות והיעדים ליישום המערכת. כאמור אנו ממליצים להגדיר מטרות ויעדים הגיוניים ומצומצמים ולהרחיבן בהדרגה.
המטרות אותם אנו נגדיר יהיו תחילה כלליות כגון שיפור המכירות, שיפור השירות ללקוחות. ממטרות אלו ייגזרו מטרות יותר נקודתיות וכמותיות כגון:

  • זיהוי לידים איכותיים
  • הגדלת כמות המכירות מלקוחות חוזרים
  • קיצור זמן המתנה לקבלת שירות
  • ייעול תהליך טיפול בפניות שירות


ככלל ניתן לחלק את המטרות והיעדים לשתי קבוצות עיקריות:
1. שיפור וייעול תהליכים קיימים
2. יישום תהליכים חדשים

מטרות אלו צריכות להיות שגורות בפיו של כל גורם שעתיד להשתמש במערכת ולכן, גיבוי הנהלת הארגון בהצבת היעדים ומדידתם קריטית ביותר להצלחת התהליך. על הארגון לדבר בשפה החדשה שתוטמע בארגון. מנהלי החברה צריכים לשקף את חשיבותו של הכלי בכל היבט.
ניתן לשתף את משתמשי הקצה למטרות המערכת משלביה הראשונים כמו כן, ניתן לערב אותם בשלבים מתקדמים יותר של הטמעת המערכת, מעורבות זו תגרור מחויבות של העובד כלפי המערכת והצלחת התהליך.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...