ניהול לידים

מודול ניהול לידים במערכת Mybusiness CRM מכוון ליצירת אינטראקציה וסביבה נוחה לצורך ביצוע וניהול כל הפעילויות השיווקיות הנדרשות כולל קליטת לידים, הגדרת פרמטרים לצורך פילוח לקהלי יעד שונים, ביצוע וניהול קמפיינים שיווקיים וכל אלו תוך הגדרת תחומי אחריות ובעלי תפקידים בכל שלב ושלב. מודול ניהול לידים מאפשר אוטומציה של כל השלבים וזאת במטרה להבטיח יעילות, איכות, מהירות ועמידה ובזמנים.

ניהול לידים – הכוח בידיים שלך

מודול ניהול לידים במערכת Mybusiness CRM מכוון ליצירת אינטראקציה וסביבה נוחה לצורך ביצוע וניהול כל הפעילויות השיווקיות הנדרשות כולל קליטת לידים, הגדרת פרמטרים לצורך פילוח לקהלי יעד שונים, ביצוע וניהול קמפיינים שיווקיים וכל אלו תוך הגדרת תחומי אחריות ובעלי תפקידים בכל שלב ושלב. מודול ניהול לידים מאפשר אוטומציה של כל השלבים וזאת במטרה להבטיח יעילות, איכות, מהירות ועמידה ובזמנים.

ניהול לידים מקצועי באמצעות Mybusiness CRM

תחום ניהול לידים מתמקד במספר תחומים אשר מקבלים מענה באופן מלא ממערכת ה- Mybusiness CRM. באמצעות מודול ה- Mybusiness CRM ניתן לבצע את הפעולות הבאות:
1. קליטת לידים- באמצעות המערכת, ניתן לקלוט בצורה יעילה ומהירה רשימה מפורטת של לקוחות פוטנציאלים, הכוללת את כל הפרמטרים הרלוונטיים לצורך תהליך ניהול לידים.
2. הגדרת פרמטרים- כדי שתהליך ניהול לידים יתבצע בצורה נכונה ומותאמת לקהלי היעד, המערכת מאפשרת להגדיר פרמטרים לפיהם ניתן לפלח את קהלי היעד כך שניתן להתאים להם את דרך השיווק הנכונה ביותר.
3. פילוח רשימת הלקוחות- באמצעות פרמטרים שהוגדרו מראש ניתן לפלח את רשימת הלקוחות הפוטנציאליים לקהלי יעד שונים ומגוונים.
4. קמפיינים שיווקיים – באמצעות מודול ה- Mybusiness CRM ניתן לקבוע קמפיינים ופעילויות עתידיות על בסיס תוכנית שיווקית מוגדרת.
5. הגדרת בעלי תפקידים ואחריות- באמצעות מודול ניהול לידים ב Mybusiness CRM ניתן להגדיר מיהו בעל התפקיד האחראי לניהול התהליך ולביצוע פעולות מוגדרות תוך מעקב אחר עמידה ביעדים ובמשימות.

בניית תוכנית שיווקית כחלק מרכזי במודול ניהול לידים

מודול ניהול לידים מסייע לארגון בבניית תוכנית שיווקית המותאמת לקהלי היעד השונים. התוכנית השיווקית מגדירה את אופן הפעילות הרצוי ואת הקמפיינים עבור קהלי היעד השונים והיא כוללת אמצעי קידום שונים, כגון פליירים, ניוזלטרים, הודעות SMS, מבצעים, משלוח זימונים לפגישות טלפוניות (טלמיטינג), פקסים וכן הלאה. באמצעות דרכים אלו יכול הארגון ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים ולשמור על קשר עם לקוחות קיימים.

ניהול הקשר עם הלקוחות כחלק מניהול לידים

מערכת ה- Mybusiness CRM מאפשרת משלוח פקסים, מיילים והודעות SMS לקהלי יעד מוגדרים והיא כוללת מסך ייעודי למוקדנים, המאפשר תיאום פגישות, רישום תוכן הפגישות והגדרת הפעולות הנדרשות להמשך הקשר עם הלקוח, עד ליצירת תהליך המכירה.

מערכת כוללת לניהול קשרי לקוחות Mybusiness CRM

מודול ניהול לידים הוא חלק ממערכת CRM כוללת, Mybusiness CRM, המצטיינת בתכונות של פשטות ונוחות אשר מאפשרים לכל אדם, אף נעדר כל אוריינטציה לתחומי המחשוב, להתמודד איתה בקלות. המערכת ידידותית והשימוש בה נעשה לרוב באופן אינטואיטיבי, ללא צורך בהדרכה או ליווי מיוחדים. מערכת ה- Mybusiness CRM מסוגלת להתאים את עצמה לצרכי הארגון באמצעות פונקציות ייחודיות המוטמעות בתוכה, המאפשרות להגדיר את המערכת באופן אישי.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
גלו כיצד יכולת ה-coexistence הייחודית מאפשרת לעסקים להשתמש בו זמנית באפליקציית וואטסאפ לעסקים וב-Cloud API, לשמור על היסטוריית צ'אט מסונכרנת ולשפר את התקשורת עם לקוחות.

וואטסאפ API ו-coexistence: שילוב עוצמתי לתקשורת מוצלחת עם לקוחות

גלו כיצד יכולת ה-coexistence הייחודית מאפשרת לעסקים להשתמש בו זמנית באפליקציית וואטסאפ לעסקים וב-Cloud API, לשמור על ...
grad1
גלו כיצד שילוב וואטסאפ במוסך יכול לשפר את תקשורת הלקוחות, לייעל תהליכים, להגביר שקיפות ולבנות אמון, עם דגש על פתרונות חכמים כמו Rise.

פתרונות וואטסאפ למוסכים: לשדרג את השירות ולייעל את העבודה

גלו כיצד שילוב וואטסאפ במוסך יכול לשפר את תקשורת הלקוחות, לייעל תהליכים, להגביר שקיפות ולבנות אמון, עם דגש על פתרונות...
grad1
גלו כיצד וואטסאפ יכול לייעל באופן דרמטי את תהליכי החזרי המס לשכירים, לאסוף מסמכים בקלות, לשפר את התקשורת עם הלקוחות ולהביא לאוטומציה חכמה שתחסוך זמן וכסף. כלים כמו Rise מבית MyBusiness מציעים פתרון כולל לעסקים בתחום.

פתרונות וואטסאפ לחברות החזרי מס לשכירים: ייעול, אוטומציה ושיפור חווית לקוח

גלו כיצד וואטסאפ יכול לייעל באופן דרמטי את תהליכי החזרי המס לשכירים, לאסוף מסמכים בקלות, לשפר את התקשורת עם הלקוחות ו...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...