על ידי חשיבה נבונה ותכנון נכון ניתן לבצע קמפיינים שיווקים מוצלחים. ברור שכל חשיבה של מערכות המומחיות בתחום השיווק יעשו טוב עבור כל בית עסק, אבל קיימים דברים אלמנטאריים אשר כל בית עסק יכול לבצע בצורה עצמאית ולחסוך בעלויות ההשקעה בתחום הפרסום והשיווק. לא מדובר בקסמים אלא בשימוש נכון במערכת אוטומטית של מידע ומעקב אחראי של כל מסמך הקשור למאגר הלקוחות. ניהול קשרי לקוחות תוכנת CRM היא כלי יעיל ונוח לשימוש עבור כל חברה, ציבורית או פרטית. אין משמעות לגודל החברה אלא לניהול הנכון כבסיס לצמיחה ולכן עדיף להתנהל נכון כבר מהלקוח הראשון. בל נשכח, לקוח הוא הדרך הטובה ביותר, עדיין, עבור כרטיס ביקור מוצלח. התוכנה מאפשרת לחברה לפעול באופן עצמאי על פני רשת אופציות נרחבת המצויה בה. כל קמפיין שיווקי שהיא יוצרת מקבל תמונה שונה לחלוטין. ביכולתה של התוכנה להציע פילוח שוק לקוחות נכון עבור התייעלות השיווק, ביכולתה לתת דוחות שונים ושעות פעילות כולל צפי הכנסות עבור כל התנהלות, לסייע בתהליך על ידי אזכורים ותוכניות פעולה ועוד. אוטומט מוצלח עבור מכירה מובטחת על מנת שלקוח אכן ירכוש מוצר ויהפוך ללקוח קבוע, על מנת שלקוח יקבל מענה שירותי נכון הוא חייב להרגיש כי יש מי שמתייחס אליו. כך הוא במקרה של מערכת ניהול קשרי לקוחות נכון. ברגע שגולש השאיר פרטים באתר, הוא מועבר באופן אוטומטי אל מערכת של שליחת מידע אוטומטי. הלקוח יקבל באופן סדיר מידע לגבי השירות שביקש. כמות המידע, הרצף הנכון וכולי נקבעים על ידי החברה עצמה. המידע מועבר אל הלקוח על ידי מכשיר הסלולארי, ועל ידי מערכת האימייל שלו, כך הוא נחשף לכל המידע. מעבר לכך מתבצע תיעוד של כל המידע הקשור ללקוח על ידי התוכנה. כמו כן, מאפשרת התוכנה ניהול נוח של כל המסמכים של החברה. כל שינוי ניתן לביצוע, כל עדכון ניתן לפרסום מול אנשי הצוות אלא אם בחרה החברה לבצע הרשאות כניסה עבור מידע זה או אחר. ניתן לבטל אותן ולהחזירן בכל עת.